Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
r384n3

 postitati 20.09.17 10:24
Just mõni õhtu tagasi sattusin sama probleemiga auto otsa, pööretel sooja motoga jättis vahele. Vigu oli 2. Üks neist jagaja kaas, mis pimedas helendama hakkas(lõi igalt poolt üle) ning moto temp andur, mis -40' näitas koguaeg. Uus jagaja kaas, rootor, juhtmed, andur ja auto käib nagu kulda.
stihl

 postitati 19.09.17 11:31
Seismine mõjub autole kahjuks umbes samamoodi nagu hotellile hea asukoha puudumine.
Mul 2 seisvat autot, mis alati pärast käivitust teevad mingeid trikke. (audil ntx genekas esimesed 3km ei laadinud, aga siis ise plahvatas järsku tööle jne. Jaguaril ei tööta isegi elektriaknad kohe pärast aastast pausi ja käivitust...:D - müstika, millega pole viitsinud isegi tegeleda, sest "ise" hakkavad varsti tööle)

See maanteel ühtlase kiirusega sõitmisel puterdamine viitaks nagu rohkem pumbale. Kas taha jõuab ikka kõik 12 ja enam volti? Kas rõhk trassis on normaalne?
Vigased halliandurid teevad ka soojenedes mingeid trikke, aga pigem ikka katkevad üldse ära.

Kui kohapeal töllerdama kipub, siis ma prooviks kas muu kütusega samal hetkel töötab ilusti? (kasvõi brake cleanerit sisselaskesse lasta, eeter sobib ka). Kui sellega käib hästi (bensupumba relee samal ajal välja), siis on see pumbast, regulaatorist, pihustite massist kinni...
Kui siis ka puterdab, on süütes küsimus. (halliandur, pool, kaan, juhtmed, küünlad, rootor. Kommukas tavaliselt sureb ära ja ei toimi reziimis töötab/ei tööta)
Lambda on samuti kas on või ei ole ja pöördega üldse väga ei mõjuta.

Hammasrihm, kui on paigast ära, siis on samuti kogu aeg paigast, edasi tagasi ta ei hüppa.

.
reALnõi

 postitati 18.09.17 19:49
Tsitaat:
Algselt postitas: stihl
Tsitaat:
Algselt postitas: reALnõi


Autoks on audi 80 b4 2.0 85kw sissepritse.


Alustaks sellest, et kas see auto on sinu käes aastaid töötanud korralikult või ostsid 200€ eest mingi põllurallika, mille pritse kallal on juba 100 spetsialisti käinud?



.


Auto on toodud Saksamaalt 2005 aastal. Siiamaani on autol olnud Eestis ainult üks omanik, kelleks oli mu isa. Vahepeal auto seisis umbes 3 aastat. Umbes aasta tagasi sai jälle käima aetud ning ülevaatus ära tehtud, mille läbis veatult.
laurz

 postitati 03.09.17 09:58
Kes nimetab mootoriks,kes klapiks http://www.ebay.ie/itm/VOLKSWAGEN-GOLF-PASSAT-AUDI-80-100-200-IDLE-CONTROL-VALVE-MOTOR-ICV-/263162667234?hash=item3d45b7a0e2:g:C lgAAOSwwHFZnTL0
Ja see hakkab toimetama,kui süüde sees.
100

 postitati 02.09.17 18:32
Pole seal tühikäigu jaoks mingit mootorit, klapp on.:)
stihl

 postitati 02.09.17 13:56
Tsitaat:
Algselt postitas: reALnõi


Autoks on audi 80 b4 2.0 85kw sissepritse.


Alustaks sellest, et kas see auto on sinu käes aastaid töötanud korralikult või ostsid 200€ eest mingi põllurallika, mille pritse kallal on juba 100 spetsialisti käinud?



.
reALnõi

 postitati 01.09.17 18:41
Aga kas tühikäigumootor peaks kohe tööle hakkama enne käivitamist, kui autol süüte sisse keeran?

Praegu on nii, et kui lihtsalt süüte sisse keeran, siis tühikäigumootor hakkab kohe surisema. Varem ei pannud tähele seda.
weiks

 postitati 01.09.17 18:25
Asju mida üle vaadata on päris palju:
*Temp. anduri näit - vaadata arvutiga
*Lambda anduri töö - abk vist näitas ka juba seda voldi pendeldamist
*Küünlad - need nii odavad, et kui vahetanud pole pane uued
*Küünlajuhtmed - takistusti saab mõõta, googel abiks
*Hammasrihma märgid
*Jagaja kaan ja rootor - taaskord odavad asjad ning kui vanus teadmata, võta kohe uued ligi
*Rooli all relee nr.30 jooted
*Süütepool
*Summuti lekked enne lambdat
reALnõi

 postitati 01.09.17 17:04
Tere!

Autoks on audi 80 b4 2.0 85kw sissepritse.
Nimelt siis jama selles, et auto puterdab ja pöörded kõiguvad pidevalt kui auto ühe koha peal seisab. Samasugust puterdamist esineb ka vahepeal sõites. Kui sõita autoga umbes 80 km/h siis hakkab auto mingi hetk täiega jõnksutama ning puterdama. Nii juhtub vahepeal ka muudel kiirustel.

Autole sai vahepeal arvuti järgi pandud ning diagnostika tehtud, kuid see ei näidanud mootoris ühtegi viga.

Samuti sai vahetatud üks pihusti, mis ei töödanud ennem ilusti, uue vastu ning pihustid nüüd kõik töökorras, aga auto puterdamine jätkub endiselt.

Endal mõistus otsas ning loodan, et ehk keegi oskab aidata.

Ette tänades.

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 47.6% - SQL: 52.4%]