Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
Siim

 postitati 21.07.17 20:23
Viga ikkagi minus mitte autos. Üks kütusevooliku klamber pingutamata ja ilmselt imes seistes õhu vahele. Soojema ilmaga külmkäivitusel selgus, et kõik toore astmed töötavad. Käivitub pöördest ;) ja mina kogemuse võrra rikkam.
Zoig

 postitati 17.07.17 22:01
Karpa juures toore trossiga ma ei pidanud kaklema, ei tea kas seal midagi reguleerida üldse sai. Kunagi pidin midagi seal salongis küll selle kangi juures parandama, kuni see katki oli, siis olid toore astmed küll mööda. Kui mälu ei peta, siis kolmandasse astmesse ei saanudki tõmmata, pigem ainult esimesse või teise.
Siim

 postitati 17.07.17 19:27
Hannese abil läbi telefoni suhtluse sain viimati mootori kenasti laulma :) Kas seda toore trossi peaks saama reguleerida ka? Äkki viga selles, et trossi kinnitus karpa poolelt lahti tulnud. Arvan, et toore esimesed üks-kaks nõksu on puudulikud ja seepärast ei saagi vahesl poolsoojalt ilusti käima ning praegu siis ei saa toorega üldse käima. Muidu käivitus uskumatult kiiresti küll ja iga ilmaga. Soojalt töötab kenasti ja etteheiteid ei ole.
Zoig

 postitati 17.07.17 19:08
Külmkäivitusel (-30c näiteks) oli vaja toores tõesti täiesti välja tõmmata. Mootori soojenedes sai kenasti nõks haaval klappi tagasi lükata, polnud mäletamisväärset probleemi ärasuremisega. Kui liiga sisse sai lükatud, siis puterdamise järgi oli kenasti võimalik nõks välja tagasi tõmmata, ära selle ajaga ei surnud. Sõltuvalt kui soe ilm oli piisas käivitamiseks ka ühest-kahest nõksust või läks täiesti ilma käima. Sessuhtes oli idiootselt stabiilne kooslus, käivitus igast asendist ja iga ilmaga.

Poolsooja mootoriga peab käivituma ilma mingi tooreta.

Ma käisin enda masinaga kunagi ammu Speedsteri Hannese jutul, puusalt ei oskaks kedagi paremat soovitada kelle juurde selliste anomaaliatega sõita. See käitumine viitab ilmselt mingusugusele tõsisemale jamale, nt mingi ummistumine või karpa talla lagunemine vms. Niisama karpa ei muuda enda käitumist sisuliselt üleöö.
Siim

 postitati 17.07.17 17:49
1. Audi B3 1.8 65kw karburaator on "toore" klapp mille hooval on mitu sälku, et reguleerida tühikäigu pöördeid külma mootori käivitamisel ja töötamisel. Kuidas on õige hooba kasutada, sest hetkel tõmban hoova lõpuni, et käivituks. Lõpuni tõmmates hoiab pöördeid 1100 rpm kui hoova ühe nõksu tagasi lükkan siis mootor seiskub või hakkab puterdama madala pöördega. Kergelt soojaks sõidetud mootoriga võib hoova algasendisse lükata ja mootor hoiab ise pöördeid. Ehk teisi sälke ei saagi kasutada s.t on/off tooreklapi kasutus.

2. Lisaks ei taha poolsooja mootoriga kiiresti käivituda, "toorega ujutab üle" ja ilma tooreta käivitub pikalt. Temp näidik on ca 50-65 vahel.

3. Viimastel päevadel ei käivitu ka külmalt toorega. Algul korraks lubab ja kõik, siis peab lükkama hoova algasendisse ja pikalt käima ketrama.

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 42.3% - SQL: 57.7%]