Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
[LAHENDATUD] Audi A6 2.4 121kw, Mootor puterdab sõites madalatel pööretel
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: Kjaups[/i] Elu on ikka lill ja täis seikluseid. Ei viitsinud ennem edasi tegeleda selle jamaga, kuid paar nädalat oli kõik timm ja siis läks jälle vanaviisi. Madalatel pööretel viskab jõnksud sisse, kuid mitte alati. Isa rääkis, et mõni päev ei tee midagi jne. Käisin täna ise sõitmas kaabel taga ja jooksutasin kõike mida andis jooksutada. Epic on see, et kõik töötab kaabli järgi... 1280 /min Engine Speed (G28) Cam Ctrl. OFF Adjustment Status 0.0°KW Adjustment Bank 1 0.0°KW Adjustment Bank 2 21:44:08 Group 003: General 1280 /min Engine Speed (G28) 19.47 g/s Mass Air Flow (G70) 13.7 % Throttle Valve Angle 18.8 °BTDC Ignition Timing Angle 21:44:08 Group 093: Camshaft Adjustment (Phase Position) 1280 /min Engine Speed (G28) 55.6 % Engine Load 2.0°KW Phase Position Bank 1 -1.0°KW Phase Position Bank 2 Readiness Status: 0000 0000 Exhaust Gas Recirculation: Passed Oxygen Sensor Heating: Passed Oxygen Sensor(s): Passed Air Conditioning: Passed Seconday Air Injection: Passed Evaporative Emissions: Passed Catalyst Heating: Passed Catalytic Converter(s): Passed Ainuke asi, mis silma jäi oli väga varajane süüte nurk sõites 100 km/h, liskas pani nuka adjustmenti mõlemad 23kw peale. 21:42:38 Group 090: Camshaft Adjustment (Intake) 1720 /min Engine Speed (G28) Cam Ctrl. ON Adjustment Status 23.0°KW Adjustment Bank 1 22.0°KW Adjustment Bank 2 21:42:38 Group 001: General 1720 /min Engine Speed (G28) 93.0°C Coolant Temperature (G62) 3.9 % Lambda Control Bank 1 2.3 % Lambda Control Bank 2 21:42:38 Group 093: Camshaft Adjustment (Phase Position) 1720 /min Engine Speed (G28) 72.9 % Engine Load 2.0°KW Phase Position Bank 1 -1.0°KW Phase Position Bank 2 Siin oli mälu järgi ignition timing ca 30-33 BTDC. Juhul, kui keegi midagi tarka välja loeb siit, võib julgelt teada anda. Kui homme saan muude toimetuste kõrvalt aega, siis kisun kaaned maha ja vaatan ketid ja pingutid üle. "Tollal" sai ühte vaadatud ja see oli ok (kett korras ja pinguti ilus), ei mäleta ka enam, et kummaga oli tegu. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
[LAHENDATUD] Audi A6 2.4 121kw, Mootor puterdab sõites madalatel pööretel
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
40.8%
- SQL:
59.2%
]