Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
[LAHENDATUD] Audi A6 2.4 121kw, Mootor puterdab sõites madalatel pööretel
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: Kjaups[/i] Sai alt TDC paika pandud ja latiga nukad paika aetud, rihm ilusti pingutada ja nukad kinni keerata. Näitas Bank1 -5 ja Bank2 -6 väärtueks. Turtsus ja raputas. Selge, midagi väga paigast ära. Kontroll ja kõik nii nagu peab, ühtegi veateadet pole. Ennem rihma vahetust olid väärtused seal -16 ja -20 midagi, kuid jätis lihtsalt vahele madalatel pööretel, muidu töötas ilusti vähegi pedaali vajutades. Selge, eest laiali ja nihutasin vända ca 5mm edasi, nukad uuesti kinni ja väärtused -8 ja -10, kuid töötas paremini ja viskas veateate, et camshaft position paigast :o Tõmbasin uuesti maha, panin TDC paika, nukad rakisega kinni ja polt lahti, vänt ca 5 mm varajaseks, nukad kinni. Käima ja töötas ilusti, väärtused olid 0 ja -1. Ilus tore, lasime väheke tiksuda ja vaatasin koode, plats puhas, kusalgi mingit anomaaliat polnud. Pakisin asjad kokku ja läksin õhtule, oli juba kiire ka ning pidin mujal juba olema. Hommikul isa laotas asjad kokku ja otsustas mootoril lasta kohapeal tiksuda, et õli ära vahetada. Rääkis, et sai mingi poolteist minutit auto töötada, kui mootor lasi pöörded alla peale pisikest soojenemist ja siis kukkus turtsuma ja paukuma, sumpsist kukkus vett välja pritsima. Klapikambrikaaned olid maas, siis 16 lüli sai mõlemal ilusti ära loetud, pinguti ja kett nägid viisakad välja ja käsitsi vänta keerates, siis pinguti toimetas ilusti. Tükke ei olnud ka sellel kusaltki väljas. Ainuke asi, et kellegi poolt eelnevalt nukad teistsugusesse asendisse aetud (sisselase siis)? Nukadel kusalgi mingid märgised mida kontrollida, et kas need on omavahel sünkroonis kaane all? Naljaks on see, et aju on AMM, ülemine mootori osa sisse pressitud AML. Vin ka AMM. Mingi variant, et eelmine omanik ülemise osa AMLi oma peale visanud... Data järgi ainuke vahe 1KW, kuid midagi muud väga ei leia, et mis neil teist moodi oleks ja kas ülsegi võimalik sellist asjad teha, et alumine osa AMM ja ülemised AML. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
[LAHENDATUD] Audi A6 2.4 121kw, Mootor puterdab sõites madalatel pööretel
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
40.2%
- SQL:
59.8%
]