Teema ülevaade |
NOS
|
postitati 01.07.17 16:24 |
Vääna lammar pakkus S6 koodile vastavat varuosa, ära tuues ning võrreldes selgus et anduripeal täpselt sama kood nagu minu omalgi.
|
Jann
|
postitati 01.07.17 10:24 |
3,2 fsi mootoril (postitus 2) polegi sellist õhukulu andurit, nagu 4,2 ja muudel mootoritel seda on. Seal hoopis teine teema ja pealetulevat õhku
mõõdetakse "rõhuanduriga" võttes arvesse ka temperatuuri. 3,2 ei puutu mitte kuidagi siia teemasse, parem, kui seda mootorit poleks üldse tehtudki.
|
tl470487
|
postitati 01.07.17 09:58 |
Küsiti ka rõhuanduri kohta. Lugege postitus #2.
#1 kohta on ka nendel küsitud anduritel asendused kattuvad.
https://aeromotors.ee/kataloog/search/F00C2G2047/
https://aeromotors.ee/kataloog/search/077133471J/
Bosch õhumassimõõtja ca 90€.
MEAT & DORIA 86178, 52€ (mis võib kvaliteediga heas mõttes pigem üllataja olla versus topran. M&D pakendab reeglina tuntud ja tugeva
kvaliteedikontrolliga toodangut).
|
Jann
|
postitati 01.07.17 09:39 |
Just, rõhuandur ja õhukuluandur on nagu siga ja kägu, mida me siin võrdleme?
Õhukulu nõutud parameetrid ja tegeliku annab ju arvuti koos kaabliga ette, milles probleem?
Kunagi ma sain oma 4,2 C5-le vahetusfondi kaudu uue maf-i 1500 krooniga.
Kuskil siin on sellest ka teema, mis kunagi sai tehtud.
|
Rix
|
postitati 01.07.17 08:09 |
Kogu sinu jutt käib ju õhurõhu andurite (MAP-i) kohta, kuid teema autor küsis õhukulumõõtja (MAF-i) kohta. Ma juba hetkeks olin segaduses ja mõtlesin,
et kui uue Boschi/FAE õhukulumõõtja (MAF-i) saab ~30€-ga kätte, et panen ka igaks juhuks uue (olles siiani olnud teadmisel, et uus MAF ~200-300€).
|
tl470487
|
postitati 30.06.17 23:32 |
Need on samad asjad, sest neil on parameetritega samad asendused.
https://aeromotors.ee/kataloog/search/0261230235/
https://aeromotors.ee/kataloog/search/0261230096/
Bosch orikad:
0261230234
0261230095
Seal pannakse ka need mõlemad BOSCH DS-S3-TF alla:
http://www.yoyopart.com/oem/4474480/bosch-dss3tf.html
DS-S2-TF data:
|
Amadeus
|
postitati 30.06.17 22:39 |
Tsitaat: | Algselt postitas: yanekk
Üks näitab aeda, teine selle auku pildil |
Vahet pole, kas MAF või MAP, üks õhk kõik - peaasi, et kinnituskohad enamvähem sobivad
Mina paneks muidugi selle õige asja peale ja naudiks sõitu. Kui just bakalaureusetööd ei kirjuta, siis maakeral hulga muid probleeme, millega pead
murda.
|
raul55
|
postitati 30.06.17 16:57 |
Oskab keegi öelda millised need õiged näidud olema peaksid S6-el?
|
Rix
|
postitati 30.06.17 15:33 |
Tsitaat: | Algselt postitas: NOS
Vist tuleb välja et samad asjad, erinevad koodid |
Kontrolli nii järgi, et võta prooviks mõne tuttava auto pealt õige koodiga 100% töökorras asi, logi õhukogused mingitel erinevatel pööretel ja tee
sama asi praeguse õhulugejaga. Kui näidud enamvähem klapivad, siis võiks arvata, et ei mõjuta auto tööd ilmselt.
|
yanekk
|
postitati 30.06.17 15:14 |
Tsitaat: | Algselt postitas: NOS
Vist tuleb välja et samad asjad, erinevad koodid |
Üks näitab aeda, teine selle auku pildil
|
NOS
|
postitati 30.06.17 13:53 |
Vist tuleb välja et samad asjad, erinevad koodid
|
Kremlin
|
postitati 30.06.17 09:35 |
Mul oli taoline teema. Minu isendil koodiga 03C 906 051, foorumikaaslasel sama mootor ja 03C 906 051 F.
Alguses soetasin originaali 03C 906 051, aga pärast võtsin Bosch oma, mis vastab 03C 906 051 F.
Ma ei tea kas tundub või ongi, aga masin läks erksamaks.
|
NOS
|
postitati 30.06.17 09:22 |
Tere,
avastasin et minu S6 C5 peal on MAF sensor koodiga F00C2G2047, mis google andmetel on 2,5TDi mootori jaoks.
Välimus ning pistik on identsed.
Oskab palun keegi öelda kas see mõjutab midagi ning kuidas.
Kas on mõtet/vajadust see asendada S6 sensoriga 077133471J ?
Tänan,
|