Teema ülevaade |
galaxy09
|
postitati 26.05.17 17:51 |
Tsitaat: | Algselt postitas: andrec
Võid ka munakivi teel sõites õrnalt jalga piduril hoida ja vaata, kas siis kolin kaob ära. On juhuseid olnud kus klotsid kolisevad. Kelk kulunud või
b-osa klotsid, mis veits mõõdust väljas. |
Üks samasugune klotsijuhus on ka endalt näiteks tuua. Täpselt sama kirjeldus teemaalgatajal ja pidur peal ei kolise. Auto tõstukile ajades avastasin,
et klots kolisebki mul
|
andrec
|
postitati 25.05.17 18:08 |
Võid ka munakivi teel sõites õrnalt jalga piduril hoida ja vaata, kas siis kolin kaob ära. On juhuseid olnud kus klotsid kolisevad. Kelk kulunud või
b-osa klotsid, mis veits mõõdust väljas.
|
jaiks
|
postitati 25.05.17 17:48 |
Amordil tugulaagrit pole, on ainult puks seal sest amort ei keera sellise veermiku puhul rattaga kaasa. Aga mu b7 a4 lollitas pikalt mind samamoodi,
lamava pealt maha sõites ja kruusateel treppis ja auklikul teel. Kolksus ja kolises ja peale korduvaid spetsialistide külastusi otsustasin amorte
kontrollida. Võtsin maha ja proovisin näpuvahel, oli tühikäik sees ja nendes viga peituski.
|
mkb
|
postitati 25.05.17 14:54 |
Mootoripadi peaks idee järgi häälitsema vastavalt gaasipedaaliga ümberkäimisele.
Kontrolli amordi tugilaagrid üle, kuna reeglina tõstukil/kanalil olles seda viga tuvastada ei suudeta.
|
Tarmok
|
postitati 25.05.17 14:48 |
Mure järgmine, et just üsna aeglaselt kergelt augulisel/munakivi /kehvemal kruusateel liikudes kostub eest mingit kolinat. Arvasin kohe et selge,
veermik, käisin teeninduses, öeldi et veermikuga kõik korras, mitte ühtegi etteheidet. Kahtlesin natuke nende arvamuse osas ning pöördusin
spetsiaalselt Ülevaatuspunkti, samuti veermiku kontrolli, rääkisin neile mure ära, uurisid mis nad seal uurisid aga nemad ka veermikus ühtegi
probleemi ei näinud. Igapäevaselt asfaldil liikudes üldiselt midagi kahtlast ei tundu, aga näiteks vahel kui üle lamava sõita siis "tagasi alla"
tulles kostub jälle kolks.
Nüüd ainus asi mida ma olen kahtlustanud veel on mootoripadjad. Nimelt üks mootoripadi annab ka veateadet seoses "N144/N145". Auto ostsin ca
poolteist aastat tagasi ning 1.9tdi 81kw pealt 1.9tdi 96kw-sse istudes oli selgelt vibra suurem. Kas otsakorral mootoripadjad võivad üldse sellist
eelnevalt kirjeldatud kolksu teha? Ennem kui sellise 300.- paranduse ette võtan tahtsin targematelt uurida, kas see kolin võib olla üldse
mootoripatjadest tulenev? Kas mootoripatjade seisukorda kuidagi koduste vahenditega kontrollida ka annab (ilma lahtivõtmata siis)?
Või on mingi muu asi mida võiks veel kontrollida?
|
|