Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
galaxy09

 postitati 26.05.17 17:51
Tsitaat:
Algselt postitas: andrec
Võid ka munakivi teel sõites õrnalt jalga piduril hoida ja vaata, kas siis kolin kaob ära. On juhuseid olnud kus klotsid kolisevad. Kelk kulunud või b-osa klotsid, mis veits mõõdust väljas.

Üks samasugune klotsijuhus on ka endalt näiteks tuua. Täpselt sama kirjeldus teemaalgatajal ja pidur peal ei kolise. Auto tõstukile ajades avastasin, et klots kolisebki mul ;)
andrec

 postitati 25.05.17 18:08
Võid ka munakivi teel sõites õrnalt jalga piduril hoida ja vaata, kas siis kolin kaob ära. On juhuseid olnud kus klotsid kolisevad. Kelk kulunud või b-osa klotsid, mis veits mõõdust väljas.
jaiks

 postitati 25.05.17 17:48
Amordil tugulaagrit pole, on ainult puks seal sest amort ei keera sellise veermiku puhul rattaga kaasa. Aga mu b7 a4 lollitas pikalt mind samamoodi, lamava pealt maha sõites ja kruusateel treppis ja auklikul teel. Kolksus ja kolises ja peale korduvaid spetsialistide külastusi otsustasin amorte kontrollida. Võtsin maha ja proovisin näpuvahel, oli tühikäik sees ja nendes viga peituski.
mkb

 postitati 25.05.17 14:54
Mootoripadi peaks idee järgi häälitsema vastavalt gaasipedaaliga ümberkäimisele.
Kontrolli amordi tugilaagrid üle, kuna reeglina tõstukil/kanalil olles seda viga tuvastada ei suudeta.
Tarmok

 postitati 25.05.17 14:48
Mure järgmine, et just üsna aeglaselt kergelt augulisel/munakivi /kehvemal kruusateel liikudes kostub eest mingit kolinat. Arvasin kohe et selge, veermik, käisin teeninduses, öeldi et veermikuga kõik korras, mitte ühtegi etteheidet. Kahtlesin natuke nende arvamuse osas ning pöördusin spetsiaalselt Ülevaatuspunkti, samuti veermiku kontrolli, rääkisin neile mure ära, uurisid mis nad seal uurisid aga nemad ka veermikus ühtegi probleemi ei näinud. Igapäevaselt asfaldil liikudes üldiselt midagi kahtlast ei tundu, aga näiteks vahel kui üle lamava sõita siis "tagasi alla" tulles kostub jälle kolks.
Nüüd ainus asi mida ma olen kahtlustanud veel on mootoripadjad. Nimelt üks mootoripadi annab ka veateadet seoses "N144/N145". Auto ostsin ca poolteist aastat tagasi ning 1.9tdi 81kw pealt 1.9tdi 96kw-sse istudes oli selgelt vibra suurem. Kas otsakorral mootoripadjad võivad üldse sellist eelnevalt kirjeldatud kolksu teha? Ennem kui sellise 300.- paranduse ette võtan tahtsin targematelt uurida, kas see kolin võib olla üldse mootoripatjadest tulenev? Kas mootoripatjade seisukorda kuidagi koduste vahenditega kontrollida ka annab (ilma lahtivõtmata siis)?
Või on mingi muu asi mida võiks veel kontrollida?

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 43.3% - SQL: 56.7%]