Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
niar

 postitati 28.05.17 22:09
Tsitaat:
Algselt postitas: stihl
Tsitaat:
Algselt postitas: niar
Aga juhtus hoopis selline veider asi, et pärast kolm päeva hakkas ta järsku tööle... Päev enne hakkas juba ~1200 pöörete juures vaikselt tööle ja järgmine päev võisin juba kohapeal vabakäiguga rooli liigutada. Küll see alles õhtutas end kaua aega...


Ja see, kui kohapeal rooli kolm korda vasakule ja paremale piirajasse keerata ja mingi hetke iniseda lasta siis kohe ei aidanud?

.


Ma usun, et selle kolme päeva jooksul sain küll ja veel rooli nii ühele poole kui teisele poole keerata.

Aga muidu jah, peab ikka pumbavahetuse ette võtma, sest rool on küll kerge ja võimendab, aga mitte nii nagu peaks.
Rix

 postitati 27.05.17 10:45
Tsitaat:
Algselt postitas: niar
Aga juhtus hoopis selline veider asi, et pärast kolm päeva hakkas ta järsku tööle... Päev enne hakkas juba ~1200 pöörete juures vaikselt tööle ja järgmine päev võisin juba kohapeal vabakäiguga rooli liigutada. Küll see alles õhtutas end kaua aega...


Enne, kui hõiskad, tee üks pikem sõit, et õli roolivõimu süsteemis ka soojaks saaks. Kui siis ka rool tühikäigul kergeks jääb, siis tõesti pääsesid lihtsalt. Endal oli kah pärast õlivahetust suunurgad kõrvuni, kuni kodu juures autot parkides avastasin, et rool veel raskem, kui varem.
stihl

 postitati 27.05.17 10:35
Tsitaat:
Algselt postitas: niar
Aga juhtus hoopis selline veider asi, et pärast kolm päeva hakkas ta järsku tööle... Päev enne hakkas juba ~1200 pöörete juures vaikselt tööle ja järgmine päev võisin juba kohapeal vabakäiguga rooli liigutada. Küll see alles õhtutas end kaua aega...


Ja see, kui kohapeal rooli kolm korda vasakule ja paremale piirajasse keerata ja mingi hetke iniseda lasta siis kohe ei aidanud?

.
niar

 postitati 27.05.17 10:29
Aga juhtus hoopis selline veider asi, et pärast kolm päeva hakkas ta järsku tööle... Päev enne hakkas juba ~1200 pöörete juures vaikselt tööle ja järgmine päev võisin juba kohapeal vabakäiguga rooli liigutada. Küll see alles õhtutas end kaua aega...
Rix

 postitati 25.05.17 23:04
Tsitaat:
Algselt postitas: niar
Ma kahtlustan ise samamoodi pumpa, aga samas ka kahtlen, sest enne lativahetust töötas see normaalselt. Hetkel ongi väikestviisi dilemma mul, et kumma kallale ma nüüd asuma peaks. Rahakoti säästmiseks võiks pigem pumba enne ette võtta :D

Tahad, ma ütlen sulle, miks see probleem peale lati vahetust esile tuli? :D

Mul oli sama, et rool hakkas vaikselt raskemaks minema tühikäigul. Õli oli jumal teab kuna vahetatud ja parajalt sogane, sai nõu peetud ja öeldi, et viga võib olla ka vanas õlis ja uue õliga võib asi paremaks minna. Või siis, kui ikkagi viga pumbas, läheb asi veel hullemaks. No sai siis lastud uus õli sisse kallata ja juba sama päev läks asi ikka väga hulluks. Nimelt surev pump ei suuda enam piisavat survet toota madalamatel pööretel ja selle tõttu ongi rool raske. Kuna vana õli oli paksem, siis pump suutis roolivõimu süsteemi toimimiseks piisava surve natuke varem saavutada, aga kuna uus õli on vedelam, siis ei suutnud pump praktiliselt üldse enam vajaliku survet saavutada. Ilmselt sai ka sul lati vahetusega süsteemi uus õli sisse, mis vedelam, kui see vana ja "halvaks läinud" õli ja see tõigi selle sureva pumba vea esile.

Pool aastat tagasi sain ma endale kõige sobivama hinnapakkumise Mustamäe Autoasi töökojast, kus uus pump (Bosch) + uus õli (Febi) + vahetus oli kokku natuke üle 200€. Pakkumisi sain vaid mõned üksikud ja enamikel oli töö aeg ~pool päeva, neil aga oli alla 2tunni.
niar

 postitati 25.05.17 18:12
Ma kahtlustan ise samamoodi pumpa, aga samas ka kahtlen, sest enne lativahetust töötas see normaalselt. Hetkel ongi väikestviisi dilemma mul, et kumma kallale ma nüüd asuma peaks. Rahakoti säästmiseks võiks pigem pumba enne ette võtta :D
Rix

 postitati 25.05.17 14:29
Kui rool madalatel pööretel raske ja pöörete tõstmisel läheb kergemaks,siis pump hakkab surema.
Endal samuti B6-e peal üle elatud teema.
niar

 postitati 25.05.17 11:37
Vahetasin ära roolilati, aga miskipärast ei taha enam roolivõim koostööd teha.

Roolilatt on küll kasutatud, aga peaks olema töökorras ja pumbaga polnud ka enne vahetust probleeme, ei häälitsenud, ei lekkinud. Üks kord oli vaid mingitsorti anomaalia, kus lambist avastasin ühtäkki, et auto all loiguke ja roolivõimu vedelikku lekib kuskilt, aga see lekkimine jäi imekombel pärast juurde kallamist seisma (härjapõlvlased vist).

Hetkel pump keerates häält ei tee ja huvitaval kombel hakkab roolivõim üha enam rakenduma alles kuskilt 2000+ pööretega, aga muidu alla selle pean ikka korralikult rooli vägistama.

Mekaanik ei teinud küll täielikku vedelikupuhastust, aga kas 400ml vedelikku pole mitte vähe?
Ehk sattus pumbale hetkeks õhk vahele ja muutus hõredaks?
Või hoopis latis õhk vahel kuskil?

Polnud küll vahetuse ajal ligi, aga mekaaniku pädevuses ma ei tahaks kahelda, et ta miskit pekki keeras.

Audi A4 B6 2.5 132kW Q 2003



Tänud abi eest.

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 50.8% - SQL: 49.2%]