Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
kps

 postitati 24.05.17 12:04
Tsitaat:
Algselt postitas: Eero
Kolmas variant on veel rihm, kui see katki siis võib ka põhimõtteliselt nii kaua sõita kuni käed kannatavad.

... juhul kui sama rihma pealt midagi muud ei käi ;).

Lp! Teemaalgataja!
Ma päris tõsiselt küsin, kas tõesti selline asi nagu auto mudel/mootori mudel/kütuseliik vms. on sellisele probleemile lahenduse pakkumisel täiesti ebaoluline info? Või tõsimeeli arvad, et kõigil sõidukitel on see väike vidin täiesti identne, et poleks mõtet üldse täpsustadagi? Siin foorumis kahjuks pole ühelgi kasutajal selgeltnägemise võimeid (vähemalt ma arvan nii).
Eero

 postitati 24.05.17 11:04
Kolmas variant on veel rihm, kui see katki siis võib ka põhimõtteliselt nii kaua sõita kuni käed kannatavad.
rocket

 postitati 24.05.17 11:00
Kui pump ise läks katki, siis pole enam midagi kaotada.

Kui voolik lõhkes ja õli jooksis välja, siis pumbale kuivalt käitamine muidugi head ei tee.
marko320

 postitati 24.05.17 10:45
Läks teel olles katki kui palju võib ilma sõita.

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 35.3% - SQL: 64.7%]