Teema ülevaade |
Urrmet
|
postitati 25.05.17 21:49 |
Tsitaat: | Algselt postitas: andrec
Tsitaat: | Algselt postitas: Eints
Kardaani võtad diffri poolt lahti, siis keerad diffri otsaflantsi ära, võtad kardaani taldriku ära ja saadki simmerlingi kätte. |
C4 tuli otsakaas ära keerata ja sees pool on splint, siis saab alles kardaani flantsi kätte. |
Selge, sain juba mingisuguse ettekujutuse vähemalt,simmer sai ära tellitud, corteco toodang, õli pidi suts alla 2l minema.
Castrol 75w90 kõlbab sisse valada diferentsiaali?
|
andrec
|
postitati 25.05.17 12:49 |
Tsitaat: | Algselt postitas: Eints
Kardaani võtad diffri poolt lahti, siis keerad diffri otsaflantsi ära, võtad kardaani taldriku ära ja saadki simmerlingi kätte. |
C4 tuli otsakaas ära keerata ja sees pool on splint, siis saab alles kardaani flantsi kätte.
|
Eints
|
postitati 25.05.17 12:29 |
Kardaani võtad diffri poolt lahti, siis keerad diffri otsaflantsi ära, võtad kardaani taldriku ära ja saadki simmerlingi kätte.
|
Urrmet
|
postitati 22.05.17 22:04 |
Tere seltsimehed!
Pöördun siis siia teemase ka oma murega. Kuna värske A6 omanik ja veoskeemiks quattro siis nimelt tekkis probleem, et tagumise diffri otsasimmer lekib
kuhu kardaan otsa läheb.
Oskab keegi kaasa rääkida, kas on teda keeruline vahetada? Kas on vaja terve diferentsiaal laiali lõhkuda või saab ka muud moodi. Super olekskui keegi
jagaks tagumise diferentsiaali skeemi vöi mönda remondijuhendit.
Mainin ka ära, et diisel 2.5 ja aastaks tal 97
Päikest!
|
|