Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
Weiko

 postitati 20.05.17 21:10
Tänud info eest. Selle teema võib siis lukku panna ja unustada. Hakkan mujalt uurima.
kuno666

 postitati 20.05.17 21:06
See on ikka liiga ulme hind selle eest. Sellelt pole midagi asjalikku võtta. Essi jupid mida müüa saaks on kas mädad või katki. Kerel pole ühtegi detaili mis korras oleks. Seisnud on ta seal juba mingi 10a oli vist. Mootor on üleni oksudeerund. Kellal oli üle 600 000. Sai isegi seda vaatamas käidud ja uuritud. Tundub selline väga kahtlane bisneks olema. Algselt oli jutt, et mingi firma oma ja ,et kohtutäitur tõi temale selle hoiule. Peale pikemat juttu juba tuli, et sellega sõitis ta isa. Siis tuli jälle, et see ikkagi firma nimel ja kohtutäitur peal ja et ei saa müüa. Küsisin kas mootori saaks siis ütles et no pm kui muu asemele panna siis vb saaks. Sai rohkem uuritud seda ja pakkusin ,et kui turbo okei ja mootor kinni pole siis maks 500. Pidi uurima ja teada andma. Peale pikemat vaatamist tundus see summa isegi suur. Ilmselt pole sealt motost ka midagi võtta ja keegi juba siis kallal käind sest eelmine aasta oli veel süütekaan ja poolid peal. Sellise läbisõidu juures pole see mootor enam teab mis esimeses nooruses ka. Ilmselt tuleks kõik lahti võtta ja üle käia aga seda kas kaas korras ja muud asjad ei ütle keegi. Millegipärast pidi ta ju seisma jääma. Kui õigesti mäletan siis rääkis meile midagi ka käigukasti veast mis oli seismajäämise põhjuseks. Igatahes see summa pole seda väärt. Lihtsam korras masin osta.
Weiko

 postitati 20.05.17 20:37
Seda sammust jah. Tuttav käis uurimas asja ja jagas lahkelt mulle infot.
kuno666

 postitati 20.05.17 20:23
Ka mõtled seda punast mis seisab sindis juba ammusest ajast?
Zoig

 postitati 20.05.17 20:04
Kui huvitab ainult tehnika, siis savi need tiivad-stanged ja muu tilulilu, salongi paned niikuinii lihtsalt turgu. Tehnika osas, saa mootor käima ja masin omal jõul liikuma, see on juba hea algus.
Weiko

 postitati 20.05.17 19:52
Saan su mõttest aru ja olen arvestanud sellega et mõne saja euroga ei tee seal midagi. Aga mõte ei ole säilitada seda autot vaid selle auto tehnikat. Mingi muu audi kerel. Kuna auto kere on utiil ja piirangud peal. Nadi oleks kui auto läheks pressi alla või satuks mõne lolli kätte.
100

 postitati 20.05.17 19:46
Kui just sellise mudeli vastu huvi, siis miks mitte osta korralikum. Selle raha mis korralikuma (ei ütle, et ideaalselt korras, aga sõidukorras ja läbib ülevaatuse) eest rohkem maksad, laod niikuinii sellesse remonti vajavasse sisse ja võibolla rohkemgi. Saja-paari eest ei tee seal midagi. :)
Weiko

 postitati 20.05.17 19:37
Teema siis selline et sain pakkumise tuttavalt. Autoks sedaan S4 C4 Quattro 2.2 R5 AAN (169 kW) ja hinnaks 1500 euri. Kere detailid on utiil(uksed, esi tiivad, pamperid). Sisu on päästetav, peale vähest tööd. Auto seisnud 2+ aastat. Jäi töötavana praegusesse paika. Küsiks siis sedasi et mida peaks ennem diili vaatama, uurima, kontrollima. Ning kuidas on juppide saadavusega, esitiivad/pamperid. kuidas on moto juppidega. Sest motot vaadates olid sealt puudu küünalde süsteem. Väidetavalt peaks jupid alles olema.

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 40.5% - SQL: 59.5%]