Teema ülevaade |
SkAudimees1
|
postitati 18.02.18 20:56 |
Eelkõnelejatele, diiselautodega ei tegele.
Kuna teema alguses on kirjas, et kütuseseier eriti ei toimeta, ja viga on süvenenud. Ja suhteliselt ruttu kukub nulli. St. siiani olen tankinud
tundejärgi. Vahest tõesti on tundejärgi tankimine jõudnud nii kaugele, et küte otsa saanud, tanklast 5l peale ja alati olen tanklasse jõudnud.
Hinnapoliitikal on ikka vahe küll.
Kuna väljas talv ja koht kus teha puudub, siis pean kasutama töökoda selleks + lisaks pean rentima konna või treileri ja leidma inimese kes omab E
Kat. Lube.
Sest minu a8l ees puukseerkohta pole, on ainult taga ja tagurpidi nööri otsas ei sõida.
Pump läheb ise A osana, aga kogu see olmekulu tuleb juurde arvestada. Siis oleks hea teada mis skaala vahemiku varuosa hind jääb... Ei ole soov raha
niisama loopida.
Naisele teeb veel selgeks, et tuleb makarone süüa, aga peres kasvavale väiksele lapsele ei seleta kohe kuidagi, et auto katki, nüüd näri
lutti..kindlasti pole vaja karta, et a8t pidada ei jõua, jõuan, aga ma pole selgeltnägija, et teada millal ta katki läheb..
Seierist nii palju veel, et 25-30 e eest tankides....järgmisel hommikul näitab ikka reservi ja siis vajub nulli(olgugi, et peale tankimist näitab..)
kui tean, et 20+ l sees, siis ei kiirusta uuesti tanklasse ju.
Peace
|
prj
|
postitati 18.02.18 19:25 |
Tsitaat: | Algselt postitas: R-I-X
Tsitaat: | Algselt postitas: MirkoK
Mis siin enamvahet kas 200 vôi 220 või hoopis 330.
Kõik siin oma lohakus sul ,et pumbad kuivale oled jätnud.
Võta pakkumine kuskilt poest/esindusest ja pilt selge. |
Krt, diisel autol võiks hoida ju koguaeg (eriti veel talvel, kui võib sinna kondents tekkida) vähemalt pool paaki kütust sees, ei ole ju raske käia
tankimas natuke sagedamini ja iga kord paak silmini täis võtta... |
Kust otsast see 3.7 diisel on?
|
Rix
|
postitati 18.02.18 18:19 |
Tsitaat: | Algselt postitas: MirkoK
Mis siin enamvahet kas 200 vôi 220 või hoopis 330.
Kõik siin oma lohakus sul ,et pumbad kuivale oled jätnud.
Võta pakkumine kuskilt poest/esindusest ja pilt selge. |
Krt, diisel autol võiks hoida ju koguaeg (eriti veel talvel, kui võib sinna kondents tekkida) vähemalt pool paaki kütust sees, ei ole ju raske käia
tankimas natuke sagedamini ja iga kord paak silmini täis võtta...
|
MirkoK
|
postitati 18.02.18 09:57 |
Mis siin enamvahet kas 200 vôi 220 või hoopis 330.
Kõik siin oma lohakus sul ,et pumbad kuivale oled jätnud.
Võta pakkumine kuskilt poest/esindusest ja pilt selge.
|
SkAudimees1
|
postitati 17.02.18 19:44 |
Nonii, täna sai sellest olmeprobleemist, väga tõsine probleem. Tean, et teemasid siin mitmeid a8 tüüpveast. Kuid panen ka oma loo kirja.
Eile sai sõidetud jne, kõik toimis perfecto. Täna hommikul autot käivitades, oli tavapärasest pikem käivitus ( paar korda varem ka olnud aga siis
alati teise või kolmanda korraga käivitunud ja võib-olla märku andev mure unustusehõlma vajunud) läks käima, töötas u. 10sek. Suri välja, uuesti
proovides lubas, läks kuidagi käima, kuid gaasi ei kannatanud ja suri ära. Tõin tanklast 5l juurde, läks u. 30-60sek. tööle,töötas ja siis suri uuesti
välja, ei lubanud ka. Tõin veel 5l juurde, ikka sama. Paagis peaks vähemalt 20l olema...ennegi juhtunud, et küte otsa saanud, tanklast 5l juurde ja
alati tanklasse saanud.
Siis harjumuspäraselt süüte sissekeeramisel olev urin vms....siis täna oli täielik vaikus.
Ehk läheb kogu kola vahetusse, aga kas keegi teab, mis hinnaga see pump koos tasemeanduritega oli? Mäletan, et 200 või 220 on foorumist silma jäänud.
Või eksin ?
|
Jann
|
postitati 10.01.18 17:02 |
Vaata siia
|
SkAudimees1
|
postitati 10.01.18 00:03 |
Up
|
SkAudimees1
|
postitati 19.04.17 11:51 |
Tere, mure siis järgmine, et kütteseier minestab nõks alla 4da kriipsu ära ja hakkab lollitama kuniks üldse ei näita enam. Viga esines suhteliselt
kohe peale ostu, 1,5kuud. Algul minestas reservi peal ära, nüüdseks aga juba probleem süvenenud, et 4 da peal hakkab lollitama. Tankides kütet siis
läheb üks 5 sek. Aega ja seier tõuseb. Km range käib seieriga käsikäes. Kuna mul spidomeetril pikslid kustus ( st pimedas nurga alt vaadates võimalik
läbisõitu näha) päevavalges neid ei näe ja katsu Sa siis arvestada kui palju kytet on. Foorumi abiga sai selgeks, et A8l pidavat 3 andurit paagis
olema ja uute andurite hind päris krõbe. Ja enne kui uusi ostma torman, tahaks uurida kas kodustes tingimustes on võimalik midagi teha? Liigutada
mingeid juhtmeid vms? Ja kuidas neile kõige paremini ligi pääseb?
Tänud igasuguse info eest.
|
|