Teema ülevaade |
spindle
|
postitati 03.04.17 19:06 |
Kas keegi teab kas a6c5 1.8t APU õli temperatuuri andur on sama mis b4 lisakellade õlitemp andur?
Ühesõnaga kas takistused on samadel tempidel samad.
|
bob
|
postitati 23.03.17 20:19 |
See väike valge või sinine oli minuarust armatuuri signaalplärina jaoks.
|
spindle
|
postitati 23.03.17 20:13 |
Ehk siis ikka 3 andurit.
Täpsemal vaatlusel leidsin ülesse ka pumbas oleva anduri.
Ülerõhuklapp selles samas augus, juhe oli lihtsalt camoflaasiga kaetud ja ilusti peidus.
|
bob
|
postitati 23.03.17 20:00 |
Selline jublakas on ploki küljel.
Üks klemm lambi, teine osuti jaoks
0-5 bar ja 0,3bar. Oem kood 035919561
Ma eelmine aasta omale ostsin Forsist uue, vist oli FAE. Peale esimest vahetust tagasi viies, võtsin testri poodi kaasa. Kolmest laos olevast andurist
oli ainult üks töökorras
|
Zoig
|
postitati 23.03.17 19:59 |
Õlitemp on õlipumba küljes olev andur. 0.4Bar andur on samas komplektis õlirõhukellaga. Ilmselt siis on selle jämeda 2 pin anduri kohal ka pisem 1 pin
andur, peaks kontrollima kas on 2Bar 2000rpm juures.
|
spindle
|
postitati 23.03.17 19:50 |
Tere.
Soovin teada kuidas on lahendatud NG mootoril õlirõhuandurite jaotus.
Autol on ka lisakellad.
Tean et mul on 0.4 bar pealt tuli ja üle 2000 põõrde pealt 2 bari pealt.
See eeldab kahte eraldi andurit kelladele.
Siis veel õlirõhk ja temperatuur lisakellades.
Andureid on mootori küljes 2
Kas need andurid on kuidagi kombona 2in1?
Või on kuskil veel peidus 2 andurit?
|