Teema ülevaade |
tl470487
|
postitati 24.03.17 09:36 |
Küsimusest saab välja lugeda, et otsid maailma kõige aeglasemat / uimasemat amorti oma autole(?)
Teiste sõnadega otsid ju rikkega amorti ja milleks küll sellist asja poest otsida, kui kõik romulad on selliseid lõppenud amorte täis?
Ega omati ei pea hakkama siin teemas selgitama, mis on amordi ja vedru eesmärk ning tööpõhimõte?
Tsitaat: | Algselt postitas: asammer
Küsimus laiale ringile kas keegi teab millised oleksid kõige pehmemad amordid ja kust saab. Avaldi ja muud poed ei näita üksi Njuutoneid amortidel
seega ei saa võrrelda milline pehmem, milline kõvem.
Tänud |
|
laurz
|
postitati 23.03.17 20:25 |
https://www.youtube.com/watch?v=J_V4JAIOF2c
|
kps
|
postitati 23.03.17 20:11 |
Noh jah, rehvi puhul ei tohiks koormusindeksit üle 91 ajada, sel juhul on ka rehvi pehmusest mingit tulemust loota. Kui nii kergele kerele kõrgema
koormusindeksiga rehv alla panna, siis võrdub see tegelikult iseendale käru keeramisega ja lõpuks hambaarsti juurde sõiduga (noh ära plagistab suust)
.
|
stihl
|
postitati 23.03.17 11:19 |
kps-il on õigus, mida väiksem velg, seda kõrgem on rehvi külgsein ja seda pehmem sõit. A4-jal muidugi alla 15 tolli alla ei lähe.
Aga õli- ja tavaamortide meestele väike info, mis vahe neil on:
Õliamort on tavaline amort oma klappide ja asjadega ning tema eesmärk on auto ratast vastu teed hoida. (vedruvankril on ratas suuremal kiirusel
enamuse ajast õhus, sest põrkab vastu teekonarusi)
Gaasiamort on täpselt see sama õliamort, millele on pisike gaasirõhk sisse lastud. Seda selleks, et rasketes kasutustingimustes
(200km kiiret külavaheteed ntx) õli vahtu ei läheks ja oma tööd edasi teeks.
Kui korras gaasikasse puurida pisike auk, siis teeb korraks pssssst ja muutub tavaliseks õliamordiks.
Muud vahet neil ei ole. Ehk siis tavakasutaja jaoks polegi vahet, sest kesse ikka peale Didier Auriol`i külavahe tee peal 200km järjest paugutab.
Tema, jah, hakkas tehaste kallal õiendama, et mis värk on, 100 kiltsa lasen hea amordiga, aga pärast kaob nagu pidamine ära....
.
|
asammer
|
postitati 23.03.17 10:34 |
Tsitaat: | Algselt postitas: kps
Tsitaat: | Algselt postitas: mulk
Sellele autole on olemas tehase vedrustus halbade teeolude jaoks. |
Mina pole suutnud väga välja lugeda, mida see "Rough-road design" sisaldab. Teise VAG grupi puhul tähendab see tegelikult täiendavaid põhjakatteid
täispikalt külgedel, kõrgendatud vedrustust (seda küll ainult teiste vedrude näol) ja kuna oman ühest ja samast keremudelist mõlemat versiooni, siis
tundub see rough-road lihtsalt jäigem ja raskust masinale lisades ei vaju samuti sellise kiirusega allapoole nagu tavaline kärakas.
|
Seega panna tavavedru tava amordiga , et saavutada maksimaalne pehmus mis selle auto puhul võimalik on?
|
kps
|
postitati 23.03.17 07:33 |
Tsitaat: | Algselt postitas: mulk
Sellele autole on olemas tehase vedrustus halbade teeolude jaoks. |
Mina pole suutnud väga välja lugeda, mida see "Rough-road design" sisaldab. Teise VAG grupi puhul tähendab see tegelikult täiendavaid põhjakatteid
täispikalt külgedel, kõrgendatud vedrustust (seda küll ainult teiste vedrude näol) ja kuna oman ühest ja samast keremudelist mõlemat versiooni, siis
tundub see rough-road lihtsalt jäigem ja raskust masinale lisades ei vaju samuti sellise kiirusega allapoole nagu tavaline kärakas.
|
mulk
|
postitati 23.03.17 04:59 |
Tsitaat: | Algselt postitas: asammer
Tere,
plaan vahetada oma A4 B6 1,8 madalad vedrud välja tavavedrude vastu + amortide, kuna Tallinna tänavatel sõitmist enamjaolt ja lootus et
tavavedrustus pehmem on.
Küsimus laiale ringile kas keegi teab millised oleksid kõige pehmemad amordid ja kust saab. Avaldi ja muud poed ei näita üksi Njuutoneid amortidel
seega ei saa võrrelda milline pehmem, milline kõvem.
Tänud |
Sellele autole on olemas tehase vedrustus halbade teeolude jaoks.
|
asammer
|
postitati 22.03.17 16:18 |
Tsitaat: | Algselt postitas: 100
Omal kogemus nii õli- kui gaasiamordiga, õliamort on mõnusam. Hirmutati küll, et õliamort ei pea vastu nii hästi meie teedel/tänavatel, aga praeguseks
2,5 aastat ja 55 000 km sõitnud, juba selle läbisõiduga võib rahul olla küll, amort polnud ka mingi eriliselt kallis asi, vaheta või iga aasta. |
Kas saan aru et need sul Audi 100 all. Mulle öeldi et õliamorte pole minu autole saadaval ehk siis A4 B6 le. Või keegi teab siiski kas on kusagilt
saada?
Tänud
|
rendoqoz
|
postitati 22.03.17 16:15 |
Kommenteeriks juurde, et KYB Excel-G tundub A4 B5 peal küll üsna jäik. Seda siis võrreldes B6 Passatiga, millel ka KYB amordid. Kas ka sama seeria -
jään vastuse võlgu.
Küll aga on need läbi vuranud 100t KM kanti ning viies aasta jookseb (y).
|
100
|
postitati 22.03.17 16:08 |
Omal kogemus nii õli- kui gaasiamordiga, õliamort on mõnusam. Hirmutati küll, et õliamort ei pea vastu nii hästi meie teedel/tänavatel, aga praeguseks
2,5 aastat ja 55 000 km sõitnud, juba selle läbisõiduga võib rahul olla küll, amort polnud ka mingi eriliselt kallis asi, vaheta või iga aasta.
|
kps
|
postitati 22.03.17 14:10 |
Ilmselgelt annab parema tulemuse väiksema velje ja kõrgema rehvi kooslus. Kui soetad margipõhised lihtsamad amordid, sel juhul saadki "pehmema"
tulemuse, kuna reeglina on jäigem ikka kvaliteetsem toode. See, milline amort nüüd kehvades tingimustes vastupidavam on - lõputu vaidlus erinevate
ajastute amorditooteid võrreldes ilma selguseta, mida siis osta antud ajahetkel .
|
asammer
|
postitati 22.03.17 13:26 |
Tere,
plaan vahetada oma A4 B6 1,8 madalad vedrud välja tavavedrude vastu + amortide, kuna Tallinna tänavatel sõitmist enamjaolt ja lootus et
tavavedrustus pehmem on.
Küsimus laiale ringile kas keegi teab millised oleksid kõige pehmemad amordid ja kust saab. Avaldi ja muud poed ei näita üksi Njuutoneid amortidel
seega ei saa võrrelda milline pehmem, milline kõvem.
Tänud
|
|