Teema ülevaade |
bob
|
postitati 23.02.17 13:48 |
1:1 pole suurt midagi paigutada, kui aus olla.
Suht kõik asjad vaja aretada ja kombineerida.
Mootorikäpad vanalt mootorilt ümber tõsta.
Kui radikat viltu ei taha jätta, siis 3B/7A karteripõhi vaja otsida, sisselaske kollektor ümber ehitada.
Intercooler ja torustik ehitada.
Kui jätad originaal 016 käigukasti, siis on sul vaja 3B 200 20v hooratast.
Seoses eelmise reaga, on vaja 3B (S2/200 20v) siduriketast
Õhuvõtt kindlasti ka vajab aretamist, S4 airbox sul sinna ei mahu, downpipe vaja ka leida või teha.
Lisaks vaja sobitada elektri pool olemasolevaga jne.
Kokkuvõtvalt palju töötunde, aretamist, googeldamist ja raha ka kindlasti
Kõige selle juures, mingit lambi S4 mootorit, ilma sisse piilumata, ka ümber ei viskaks. Sisse piiludes kindlasti nimekiri täieneb.
|
laurz
|
postitati 23.02.17 07:10 |
http://www.motorgeek.com/viewtopic.php?f=6&t=50348
|
r384n3
|
postitati 23.02.17 06:43 |
Rauaosa ilmselt sobib väikeste modifikatsioonidega, kuid elekter tuleb arvatavasti kas modida või vastavalt soovile uus teha.
|
eryk
|
postitati 22.02.17 20:45 |
Tere... taastan ühele norrakale Audi Quattro 85 .. praegune mootor peal on WX koodiga. Usa varjant... kuna teen tal ainult kere korda,siis ise seda
mootori poolt ei tunne väga... sellele pidavat peale sobima (kinnitused samad`?) AAN 2,2 turbo 93-96.a. S seeria mudelite mootor. On kellegil
kogemust antud teema puhul?
|
|