Teema ülevaade |
stihl
|
postitati 15.01.17 14:33 |
Tsitaat: | Algselt postitas: SalmA
B4 oli veel piduriregulaator tagumistele ratastele?
SalmA |
Osadel oli, osadel mitte, ei saagi täpselt aru, millest see sõltus. Vaatasin praegu huvi pärast 1994 aastat. (see pilt, mis allpool)
Kordan veel: minu B3-el on ta peal, kuigi on tehase ABS ka. (no see armatuurist väljalülitatav; väga sheff, muarust, ja töötab ka)
Aga teemaalgataja vin`i ja abs-i jne edasi kohta nagunii keegi andmeid ei avalda, siis ka raske aidata; ainult sõim on kuulda...
Ega ta vist abi väga ei vajagi, lihtsalt on vaja end kuskil välja elada, kuna lihtlabase pidurigagi ei saa mees hakkama.
Ju on muu ala inimene.
Originaalpilt siin, mida kõik peaks tasuta nägema: http://www.realoem.me/Audi/RDW/A80/1994/150/R/6/611/612010
.
|
SalmA
|
postitati 15.01.17 10:32 |
Tsitaat: | Algselt postitas: Kert.P
Parempoolne support ikka väga kahtlane.
Sõites jääb natukene tagant pidur peale.
Võtsin ratta alt jälle ära, support lahti, klotsid välja ja siis keerasin kolvi sisse(väga kergelt liigub keerates)
Siis panin kõik uuesti kokku, ja ratta vabajooks oli okei.
Pumpasin piduripedaali paar korda, et kolb paika läheks ja siis jääb pidur peale.
Mis kurat sellel supportil viga on?
Liugurid liiguvad ilusti, klotsid supporti külge kinni ei jää ning liikuvad kohad ilusti määritud.
Hooba liigutades liigub kolb ilusti, ja hooba saab käega kergelt vajutada.
Lähiajal on plaan uued taastatud supportid vahetusfondist tuua, aga hetkel oleks vaja veel sõita ringi
Kui keegi endale B4 ostab, siis nagu vana auto puhul ikka tehakse rihmavahetus ja hooldused tavaliselt kohe ära, siis sellise auto puhul soovitaks
kohe vahetusfondist uued suppordid tellida, kui ostes veel tagapidurid koos käsipiduriga töötavad, siis nende eluiga on paar kuud.
Olen selliste autodega päris palju kokku puutunud( kas mõne sõbra või tuttava omaga) ja tavaliselt neil kõigil esimene remont alati tagapidurid.
Kas on satutud vigaste autode otsa või see normaalne?
|
Kas oled supportid ka täiesti lahti võtnud?(käisipiduri süsteem ka lahti)
B4 oli veel piduriregulaator tagumistele ratastele?
SalmA
|
cornoyo
|
postitati 15.01.17 09:08 |
Asi ei ole üldse nii hull. Vaata kui palju on b4-jasi ja enamus neist liikleb muretult. Probleemide vältimiseks tuleb õige aegselt hooldada. Vahetada
varakult klotse, mitte viimases lõpus kui kolb kaugel väljas. Pidurivedelikku 2 aasta tagant ja määrida liugtappe. Kui neid elementaarseid asju pole
tehtud siis tulebki remontima hakata aga see kõik on ju teostatav.
Oma esiveolisel olen samamoodi vahetanud 6aastat tagasi tagumised suportid taastatud vastu. Ka liugtapid mis läksid väljapekstes kõveraks ning
roostetasid kiirelt kinni. Kaitsekumme olen juba neilgi vahetanud. Käsipiduri trossidesse olen aeg ajalt õli sisse lasknud, sest esiveolisel nad
ripuvad alla ja vesi on sinna kerge sisse minema ning külmuma.
PS: Pagasis on sõrgkang, sellega saab velje kodarate vahelt lihtsalt ligi suporti käsipiduri hoovani
Aga need on ju vanad masinad ja meie kliima
|
Kert.P
|
postitati 14.01.17 22:04 |
Parempoolne support ikka väga kahtlane.
Sõites jääb natukene tagant pidur peale.
Võtsin ratta alt jälle ära, support lahti, klotsid välja ja siis keerasin kolvi sisse(väga kergelt liigub keerates)
Siis panin kõik uuesti kokku, ja ratta vabajooks oli okei.
Pumpasin piduripedaali paar korda, et kolb paika läheks ja siis jääb pidur peale.
Mis kurat sellel supportil viga on?
Liugurid liiguvad ilusti, klotsid supporti külge kinni ei jää ning liikuvad kohad ilusti määritud.
Hooba liigutades liigub kolb ilusti, ja hooba saab käega kergelt vajutada.
Lähiajal on plaan uued taastatud supportid vahetusfondist tuua, aga hetkel oleks vaja veel sõita ringi
Kui keegi endale B4 ostab, siis nagu vana auto puhul ikka tehakse rihmavahetus ja hooldused tavaliselt kohe ära, siis sellise auto puhul soovitaks
kohe vahetusfondist uued suppordid tellida, kui ostes veel tagapidurid koos käsipiduriga töötavad, siis nende eluiga on paar kuud.
Olen selliste autodega päris palju kokku puutunud( kas mõne sõbra või tuttava omaga) ja tavaliselt neil kõigil esimene remont alati tagapidurid.
Kas on satutud vigaste autode otsa või see normaalne?
|
sviljar
|
postitati 11.01.17 13:44 |
Tere.
Lisan ka oma kogemuse. Minul jäid tagapidurid rohkem külmaga peale aga see oli tingitud vigasest trossiotsa tolmukattest, kust niiskus sisse pääses.
Vahetasin trossid ära. Lisaks jamas ka kundepoolne support. Sai ka sisu vahetatud, mitu korda puhastatud-määritud, kasutatud korralik ostetud ja ei
miskit ikka peale ja peale. Lõpuks ostsin uue forsist ja mured läbi, peale pole jäänud nüüdseks pea aasta.
|
Kert.P
|
postitati 11.01.17 12:02 |
Täna avastasin, et parempoolset kolbi sisse keerata väga kerge relaka võtmega.
Liigutasin käsipidurihooba, mis pumpas kolbi väljapoole ja siis keerasin mitu korda kolbi tagasi sisse.
Samas vasak kolb ei taha kuidagi sissepoole liikuda, ripu kasvõi jõuga otsas - Väga imelik, kuna vahetatud sai mõlemad kolvid korraga....
|
QUATTRO
|
postitati 11.01.17 08:10 |
Tagumiste pidurikolbide sees on "seened" mis peavad liikuma paar millimeetrit pikisuunas ja kolbi lõpuni sissekeerates ei tohi kolb kinni kiiluda.
Peamine probleem minu kogemuse põhjal ongi tagasadulas selle kolvi sees oleva seene kinnikiilumine väliskeskonna mõjude baasil. Käsipiduri
reguleerimisest võtab osa hüdraulika, rakendumine on 100% mehaaniline.
Kolvi tolmukatte soones on pisike ava ca 2mm, ja selle ummistumisel tekib kolvi ja seene vahele vaakum, niiskuse sissepääsemisel on olnud mul ka
selliseid juhuseid, et seda seent enam kolvi seest kätte ei saagi.
Kõige lihtsam test, sadul maha ja kolbi põhja keereates peame viimases lõpus jõudma punkti kus kolb enam sissepoole ei liigu, kuid on võimeline
suhteliselt kergelt ringi käima. Kui kolb jõuab põhja ja jääb keerates kinni, siis oled oma probleemile lahenduse leidnud ilmselt.
Jõudu.
|
stihl
|
postitati 10.01.17 16:13 |
Ole hea, tee endale kõigepealt tagapiduri toimemehhanism selgeks.
Alusta sellest, et :
Tsitaat: | Algselt postitas: Kert.P
Siis viskas kopp ette sellest jurast, ning võtsin tagapidurid laiali, vaatasin kõik liikuvad osad üle ja kuna kõik oli OK, siis panin kõik uuesti
kokku tagasi, KOLBI EI KEERANUD SISSEPOOLE - Tulemuseks.... pidurid enam peale ei jäänud, kuid igaksjuhuks kässarit ei näppinud nädal aega kuna sõita
tahaks ka ju.
Nii kui käsipidurit tõmbasin, oli tagaratastel veeretakistus suurem ja pidurid peal.
|
Ei olnud kõik ok. Lisaks:
Vaatsin, kõik B4-ja manuaalid rõhutavad klotsivahetuse juures seda, et
It must be screwed in using a clockwise motion with pressure on the piston.
Esimene puust ja punaseks ettejuhtuv jutt siin: http://www.audipages.com/Tech_Articles/susp_whls_brake_steer/rearbrakes.html
Pärast seda märatsemist mida seal teinud oled (peksmine jne), ei tea keegi, kas need kolbide keermed enam korras on (need peavad ülikergelt liikuma),
vastasel korral ta ju end klotsi kuludes peale ei keera.
Hoovad peavad liikuma, trossid peavad liikuma, tikud ei tohi viltu olla jne, krt ei ole ju raketiteadus.
Lisaks on minu omal tagasilla küljes tagapidurite rõhuregulaator (kuigi, ABS-iga auto), see peab samuti toimima, et rõhu maha laseks, kui enam ei
vajuta.
.
.
|
Kert.P
|
postitati 10.01.17 15:30 |
Liugurid ja klotside kinnitus kohad puhastatud ning määritud.
Muidu kui kässarit ei näpi, siis talla pidurit kuidas tahad, aga pidurid peale ei jää, nii kui käsipidurit tõmban, siis on mõlemal tagarattal pidurid
natukene peal - Aitab kui ratas maha ja siis peab supporti küljest peksma ja kokku panema uuesti.
Igaksjuhuks võtsin hetkel trossid lahti, ja kui vasaku supporti küljest sai trossi lahti väga kergelt, siis paremalt poolt peab jõuga ära
kangutama.
Hoovad mõlemad liiguvad käte jõul.
Kas lihtsam lahendus oleks trummelpidurid külge panna?, neid supporte võib remontida igakuiselt.
Olen kokku puutunud igasuguste autodega, kuid sellist rämpsu nagu need supportid ei mäleta küll.
|
ACE16V
|
postitati 10.01.17 15:16 |
Omast kogemusest. Liuguri ja klotsi kokkupuute pinnad käin korra aastas viiliga üle, pluss vasemääre peale. Seda siis esimestel, kui ka tagumistel. Ja
piduri pealejäämine kaob. Ja soovitav on kasutada käsipidurit, muidu kipub neil see kinni jääma. Autoks B4 quattro.
|
stihl
|
postitati 10.01.17 13:24 |
Tsitaat: | Algselt postitas: Kert.P
Siinkohal tervitaks vanemaid B4 omanikke, kellel lahjem mootor ja TÖÖKINDEL trummelpidur. |
Taga ketastega B3 ja tervitan vastu.
Auto ostsin 2005a, läbisõit oli siis 83000km. (hooldusraamatuga masin)
Praeguseks 176000km ees, ehk sellest võib järeldada, et keskmine läbisõit about 8000km aastas, ehk enamuse ajast on see auto SEISNUD. (teor.-lt võiks
seismine olla nagu pidurite surm, aga sel Audil ei ole)
Tagasupporte pole 12a jooksul isegi lähemalt vaadanud, v.a. rattavahetusel; supportid on väljast küll hullult roostes, kettad seest pisut ka, aga
järelikult kummitihendid peavad ja peale nad ei jää.
Auto on kõik see aeg ametlikult ÜV läbinud ning kässar tänaseni nagu kännu taga.
Mängi palju tahad - ma ei ole paremaid tagapidureid ühelgi vanuril näinud.
.......
Mis ma öelda tahan?
Seda, et vaevalt, et B3-el nüüd teised või paremad supportid on; pigem on sul küsimus ikkagi selles, et viga ei märganud, kui lahti võtsid.
Mine vii kellegi kätte, kes asja jagab ka ja saab korda.
.
|
hunt_1
|
postitati 09.01.17 22:05 |
B3 remontisin ja määrisin iga sügis.
C4 sai vana remontimisest kõrini ja ostsin poest taastatud supordid ja uued liugurid.
Kord aastas määrin ja 4a ei ole miski kinni jäänud.
|
Kert.P
|
postitati 09.01.17 20:24 |
Tere.
Mure on B4 tagapiduritega(ebatöökindel ketaspiduriga variant).
Nagu paljud B4 omanikud teavad, et kui sul on taga ketaspidur, siis on see sama töökindel kui juust.
Vahetatud sai pidurikolvid, uued tihendid, käsipidurihoovad liikuma pandud, uued käsipiduritrossid.
Käsipidur on vägagi võimekas( kruusal isegi võttis rattad ilusti blokki ja sai külgees lõbutseda küll ).
Kuid mure on selline, et tagapidurid jäävad ikka peale - mitte väga tugevalt, kuid tuntav takistus ja veljed piduritolmu täis.
Vanasti aitas kui trossid hoova küljest lahti võtta, ja sõit jätkus, aga nüüd võtsin prooviks uuesti trossid lahti, ja muutus....0, tagapidurid ikka
kergelt peal.
Siis viskas kopp ette sellest jurast, ning võtsin tagapidurid laiali, vaatasin kõik liikuvad osad üle ja kuna kõik oli OK, siis panin kõik uuesti
kokku tagasi, kolbi ei keeranud sissepoole - Tulemuseks.... pidurid enam peale ei jäänud, kuid igaksjuhuks kässarit ei näppinud nädal aega kuna sõita
tahaks ka ju.
Umbes nädal aega sai sõidetud ilusti, ja ükski pidur ei julgenud peale jääda...kõik positiivne kuni täna.
Nii kui käsipidurit tõmbasin, oli tagaratastel veeretakistus suurem ja pidurid peal.
Oskab keegi targem midagi tarka öelda?
Rahvas peab uuemat 2.5 V6 TDI mootorit "Hitleriks".. aga minuarust on B4 just Hitleri eelkäija tänu nendele rämpsudele supportitele.
Siinkohal tervitaks vanemaid B4 omanikke, kellel lahjem mootor ja TÖÖKINDEL trummelpidur.
|
|