Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
sigaelmar

 postitati 26.12.18 22:27
Äkki sa tankisid ainult 95'te ja sellele autole ei meeldi see biokütus? Kui nii, siis proovi 98'ga sõita kui seda Venemaa bensiini osta ei saa.
Archetype

 postitati 26.12.18 18:06
Igatahes, probleem lahenes täielikult, kui panin paaki venemaa 92 bensiini. Sõidab nagu kunagi midagi poleks viga olnudki. Kui tankisin Olerexis ja Alexelas, hakkas probleem uuesti pihta. Ainuke normaalne küte Eestis on Terminaalis.
MTI

 postitati 02.07.18 14:41
Pöördeid reguleerib aju, mis annab signaali väiksele alalisvoolu mootorile, mis keerab trosselklapi vajalikul hulgal lahti. Süüte sisse lülitamisel peaks mootor liikuma ja minema lülitiga (piirajaga) kontakti. Tühikäigu korrektseks toimiseks peavad küljes olema kõik vajalikud vaakumvoolikud, peab töötama trosselklapi asendi andur (reostaat), peab töötama jahutusvedeliku temperatuuri andur ja süüde peaks enamvähem paigas olema. Juhul kui tühikäigu mootor süütega liigub, siis see osa toimib ja viga on kuskil mujal.

Aju pistik on võimalik lahti võtta (üks kruvi ja natuke jebimist) ja see nii aju külge panna et klemmid on testriga ligipääsetavad. Autodocis peaks olemas olema ka pinout ja normaalväärtused.
Archetype

 postitati 14.06.18 06:47
Praeguseks auto sellises seisus, et käivitub hästi. Liigub jõudsalt, kuid pöörded jäävad kõrgeks. Nii umbes 2000 peale.

Ja naljakas paradoks asja juures on see, et sain katsetamiseks 92 bensiini ja autol sai nagu täiega jõudu juurde ja liigub edasi paremini, kui kunagi varem.

Hiljem täpsustan olukorda. Täna katsetan uuesti.
Archetype

 postitati 15.12.16 18:18
Selge. Lasen nädalavahetusel taas üle vaadata.
Mainin veel ära, et alati on asi siis, kui mootor külm on. Soojaks käinuna töötab hästi.
VahurAudi

 postitati 15.12.16 18:14
Vaata uuesti rihmamärgid üle, kuna väidad et paika pannes kadus probleem nädalaks ära.
Väntvõlli rihmaseibi kiil on võibolla alla andnud ja muudab pidevalt süüte ära. Oli sarnane juhus vw 2.0 mootoriga.
Õnneks su mootoril klapid pähe ei jookse.
Archetype

 postitati 15.12.16 17:36
Mu mõistus on otsas. Vahetasin ka küünlad ära, kuid need on taas mustad (ma ei ole palju sõitnud ning kuu aega tagasi vahetasin).
Vahepeal lasin oma isal ka mootoris märgid paika panna ja siis nädalaks kadus probleem ära, kuid ainult nädalaks. Ta ütles mulle veel peale paika panemist, et kui igaüks erinevalt hammasrihma vahetanud on siis võivad märgid paigast minna.

Ühesõnaga. Palun abi, mida ma peaksin kontrollima!


Moderaatoritele kolme eraldi postituse peale ütlen vabanduseks, et paraku telefonis selle kõik ühte postitusse kirjutades kaob millegi pärast "vasta" nupp ära. Sellepärast olin sunnitud poolitama!
Archetype

 postitati 15.12.16 17:34
1. Jõud edasi liikumiseks kaob
2. Pöörded langevad
3. Võtan käigu välja ja tallan vahet pidamata gaasipedaali, et välja ei sureks. Pöörded ei suurene ning tundub nagu gaasipedaalile tallamine ei mõju kuidagi pööretele ning need langevad peaaegu välja suremiseni.
4. Kui auto välja sureb, tükk aega hoian võtit asendis, kus ta ketrab käima ja kui gaasipedaali tallan samal ajal siis lõpuks läheb käima.
5. Kui auto ei sure välja, vaid gaasipedaali peale vajutades vahetpidamata nii-öelda "ärkab", siis jääb auto käima ja järsku hakkab gaasipedaal taas pööretega koostööd tegema.
Archetype

 postitati 15.12.16 17:32
Probleem on järgmine.

Käivitan auto (käivitus normaalne).
Lasen kohapeal natuke käia külmaga (käib normaalselt).
Alustan sõitu ning panen esimese käigu (kõik on normaalne).
Soovin teise käiguga edasi liikuda ning kohe kui käik vahetatud ning annan gaasi toimub järgmine:

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 45.1% - SQL: 54.9%]