Teema ülevaade |
sigaelmar
|
postitati 26.12.18 22:27 |
Äkki sa tankisid ainult 95'te ja sellele autole ei meeldi see biokütus? Kui nii, siis proovi 98'ga sõita kui seda Venemaa bensiini osta ei saa.
|
Archetype
|
postitati 26.12.18 18:06 |
Igatahes, probleem lahenes täielikult, kui panin paaki venemaa 92 bensiini. Sõidab nagu kunagi midagi poleks viga olnudki. Kui tankisin Olerexis ja
Alexelas, hakkas probleem uuesti pihta. Ainuke normaalne küte Eestis on Terminaalis.
|
MTI
|
postitati 02.07.18 14:41 |
Pöördeid reguleerib aju, mis annab signaali väiksele alalisvoolu mootorile, mis keerab trosselklapi vajalikul hulgal lahti. Süüte sisse lülitamisel
peaks mootor liikuma ja minema lülitiga (piirajaga) kontakti. Tühikäigu korrektseks toimiseks peavad küljes olema kõik vajalikud vaakumvoolikud, peab
töötama trosselklapi asendi andur (reostaat), peab töötama jahutusvedeliku temperatuuri andur ja süüde peaks enamvähem paigas olema. Juhul kui
tühikäigu mootor süütega liigub, siis see osa toimib ja viga on kuskil mujal.
Aju pistik on võimalik lahti võtta (üks kruvi ja natuke jebimist) ja see nii aju külge panna et klemmid on testriga ligipääsetavad. Autodocis peaks
olemas olema ka pinout ja normaalväärtused.
|
Archetype
|
postitati 14.06.18 06:47 |
Praeguseks auto sellises seisus, et käivitub hästi. Liigub jõudsalt, kuid pöörded jäävad kõrgeks. Nii umbes 2000 peale.
Ja naljakas paradoks asja juures on see, et sain katsetamiseks 92 bensiini ja autol sai nagu täiega jõudu juurde ja liigub edasi paremini, kui kunagi
varem.
Hiljem täpsustan olukorda. Täna katsetan uuesti.
|
Archetype
|
postitati 15.12.16 18:18 |
Selge. Lasen nädalavahetusel taas üle vaadata.
Mainin veel ära, et alati on asi siis, kui mootor külm on. Soojaks käinuna töötab hästi.
|
VahurAudi
|
postitati 15.12.16 18:14 |
Vaata uuesti rihmamärgid üle, kuna väidad et paika pannes kadus probleem nädalaks ära.
Väntvõlli rihmaseibi kiil on võibolla alla andnud ja muudab pidevalt süüte ära. Oli sarnane juhus vw 2.0 mootoriga.
Õnneks su mootoril klapid pähe ei jookse.
|
Archetype
|
postitati 15.12.16 17:36 |
Mu mõistus on otsas. Vahetasin ka küünlad ära, kuid need on taas mustad (ma ei ole palju sõitnud ning kuu aega tagasi vahetasin).
Vahepeal lasin oma isal ka mootoris märgid paika panna ja siis nädalaks kadus probleem ära, kuid ainult nädalaks. Ta ütles mulle veel peale paika
panemist, et kui igaüks erinevalt hammasrihma vahetanud on siis võivad märgid paigast minna.
Ühesõnaga. Palun abi, mida ma peaksin kontrollima!
Moderaatoritele kolme eraldi postituse peale ütlen vabanduseks, et paraku telefonis selle kõik ühte postitusse kirjutades kaob millegi pärast
"vasta" nupp ära. Sellepärast olin sunnitud poolitama!
|
Archetype
|
postitati 15.12.16 17:34 |
1. Jõud edasi liikumiseks kaob
2. Pöörded langevad
3. Võtan käigu välja ja tallan vahet pidamata gaasipedaali, et välja ei sureks. Pöörded ei suurene ning tundub nagu gaasipedaalile tallamine ei mõju
kuidagi pööretele ning need langevad peaaegu välja suremiseni.
4. Kui auto välja sureb, tükk aega hoian võtit asendis, kus ta ketrab käima ja kui gaasipedaali tallan samal ajal siis lõpuks läheb käima.
5. Kui auto ei sure välja, vaid gaasipedaali peale vajutades vahetpidamata nii-öelda "ärkab", siis jääb auto käima ja järsku hakkab gaasipedaal
taas pööretega koostööd tegema.
|
Archetype
|
postitati 15.12.16 17:32 |
Probleem on järgmine.
Käivitan auto (käivitus normaalne).
Lasen kohapeal natuke käia külmaga (käib normaalselt).
Alustan sõitu ning panen esimese käigu (kõik on normaalne).
Soovin teise käiguga edasi liikuda ning kohe kui käik vahetatud ning annan gaasi toimub järgmine:
|