Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
Audi C7 A6/A7 S-tronic käigukasti mured
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: prj[/i] [quote][i]Algselt postitas: jaiks[/i] Hommikul külmalt D peale pannes on tunda, et mootorile tuleb koormus taha ja on ka tagumikuga tunda, et kerge vedu tuli taha. Vibra tõus keres. Õli soojeneb siis kaob täiesti ära see teema. Uus sidur ja mehhatroonika küljes. Kas ma juba mõtlen üle ja see on normaalne tegelikult? [/quote] Kui vana auto on ja kuna viimati mootoripatju vahetasid? Enda kogemus on selline, et peale 10a on diislil mootoripadja parim enne möödas ning ongi igasugune vibra sees. Eriti just külmalt. Soojalt läheb padi natukene pehmemaks. Kunagi, kui mul 176kw diisel oli, siis mootoripatjade vahetus (ühtegi veakoodi ei olnud, kõik toimis) vähendas vibratsiooni täiesti ulmeliselt. Ilmselt ka kastipatjadega sama teema. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
Audi C7 A6/A7 S-tronic käigukasti mured
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
21.7%
- SQL:
78.3%
]