Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
Audi C7 A6/A7 S-tronic käigukasti mured
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: rs156[/i] Selline mure, et parkisin auto ninaga ülesmäge, panin D pealt P peale käigukangi ning välja minnes vajus auto pisut tagasi (loogiline). Pärast autosse minnes ja üritades P pealt R viia ei tahtnud P pealt üldse eemale liikudagi, sest auto oli tagasi pisut vajunud. Seega tuli ta sealt P-st välja pisut jõudu rakendades. See kõik juhtus muide ESRacingus, kus kast ka remondis käis. Sealt siis õpetati mind, et nõlvakul seisma jäädes pane ikka käsipidur peale, siis vii Drive-pealt Parkingusse käigukang. Igal juhul. Nüüd on nii, et isegi kui sirgel teel jään seisma ja viin D pealt P-le ja lülitan auto välja siis tihtipeale ütleb "Shift to Park or the doors wont lock and the car may move" vms. Liigutades siis käigukangi, mis juba on Ps , veel rohkem auto nina poole, ehk veel rohkem P-poole, siis ta liigub mingi millimeetri umbes ning siis kaob see hoiatus ära. Seda siis ilma seda "liigutamiseks allavajutatav hoob külje peal" alla vajutamata. Varem oli nii, et kui kang on P-s siis on ta seal ilusti koguaeg, ei pea seda liigutama täiesti lõppu, ongi hästi kerge mõne-millimeetrine mängimismaa selles asendis. Nüüd aga tihtipeale karjub, et pane P-sse, kuigi tegelt on juba. Saan aru, et enda lollusega tekkis aga kas seda kuidagi lihtsasti nüüd korda annab ka teha ilma kasti laiali võtmata? Kas see andur, mis võis jõuga kangutamisel viga saada/paigast minna võimisiganes vajab näppimist või.. ? Saab küll nii, et iga kord lihtsalt täiesti lõppu lükata teadlikult aga midagi on siin ikkagi teistmoodi, sest varem seda mure polnud. Huvitab, et mis osa selles süsteemis ma siis ära lõhkusin või paigast nihutasin [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
Audi C7 A6/A7 S-tronic käigukasti mured
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
40.7%
- SQL:
59.3%
]