Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
Audi C7 A6/A7 S-tronic käigukasti mured
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: taff911[/i] Recroga olen ise ka suhelnud, viimane meilivahetus oli täna. Küsisin 3 pakkumist: 1. Rebuild 2. Ainult mehatroonika vahetus 3. Õlilekke likvideerimine Koopia vastusest: [color=Blue] [i]1. 0B5 rebuild with new clutch drum 2600 EUR + demontage/montage 450 EUR + oil cooler if it will be necessary starting from 250 EUR (warranty 24 month or 100 000 km). Rebuild with re manufactured clutch drum* 2000 EUR + demontage/montage 450 EUR + oil cooler if it will be necessary starting from 250 EUR (warranty 12 month or 50 000 km). *After gearbox inspection is done, mechanics will confirm if possible to re manufacture clutch drum. If it`s not possible, then necessary to change to new one (see price offer with new clutch set). 2. Mechatronic replacement including oil change 330 EUR + new mechatronic. Please note, that in case if transmission has contamination inside and after mechatronic change this will block it, this would not be a warranty case. 3. Separate we do not change housing gaskets. Also if your car has oil leak between the housings, gaskets could be change only when we open transmission and that's mean complete rebuild. Also, please note if your car have 200 000 km mileage or close to it, we offer only complete rebuild for transmission! All amounts is VAT including. Note! Additional core charge may be applied if any of gearbox components is not recoverable![/i][/color] Ehk pakutud rebuild ei sisalda mehatroonikat ning see kulu tuleks veel juurde, sest kastil on ka 2>1 käiguvahetuse väike jõnks, mis ilmselt mehatroonikaga seotud. Tundub, et kõige mõistlikum olekski terve taastatud kast Recrost võtta (lisaks kast õlut tagasiteel nagu varasemalt mainiti) ning valmis, või siis teine võimalus saada mõistliku summa eest vahetatud lekkiv simmer ning elu läheb edasi. [b]rs156[/b] - Varasemalt Recro mulle meili teel kirjutanud, et nende esimene liigutus ongi diagnostika koos testsõiduga ning siis panevad diagnoosi mis täpsemalt tuleks teha, seega usun, et nad kohapeal suudavad mehatroonika seisukorra osas midagi kosta küll. Jääme ootama siis sinu kogemust Recro-ga, hoia kindlasti kursis kui teemaks läheb. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
Audi C7 A6/A7 S-tronic käigukasti mured
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
46.3%
- SQL:
53.7%
]