Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
Audi C7 A6/A7 S-tronic käigukasti mured
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: mara6[/i] [quote][i]Algselt postitas: TT[/i] Pärast seda kui hüdraulika vedeliku haisu tundma hakkasin, viisin masina kohe esindusse kus vahetati õli ja filtrid ning öeldi, et kastis oli natukene vähe õli, õlis leidus pisut kondentsi aga nüüd olevat kõik korras. Hürdaulika vedeliku hais pärast seda ei kadunud ning iga päevaga hakkasid käiguvahetused järjest tuntavamaks muutuma. Eriti oli see tunda sõites ummikutes - kast lülitas väga aeglasel liikumisel 1. käigu peale alla (kui kastis oli õli külm siis hoidis ilusasti teist käiku) ning liikuma hakates oli tunda vibratsiooni (mitte alati isegi siis kui õli oli kastis tuline). Aeglustamise ajal kui kast vahetas 3-ndalt teise peale siis vahel toimus see korralikult tuntava jõnksatusega jne... Mingeid veateateid auto sõidu ajal ei andnud ning käigukastis ka mingeid veakoode ei esinenud. Esindus pani aga jälle oma targad kaablid külge, tegi testisõidud aga iga kord oli vastus sama - mul on luulud. Vahepeal selgus, et käigukasti mehhaanika pool on väga heas seisukorras (nagu seda üks 53 000km sõitnud kast olema peab) kuid elektroonika pool vajab päris tublisti putitamist. Kuna minu auto on reaalselt toodetud 12/2014 siis on Audi vahepeal upgradenud enamus mehhatronicu komponentidest. Vahetusse läksid: 0B5325330A OIL FILTER WHT005499A O-RING N90666003 2x O-RING 0B5323525B SEAL 0B5315105TC OIL PIPES MECHATRONIC 0B5315105TA OIL RETURN PIPES MECHATR WHT004741 O-RING 0B5301227C OIL SEAL 0B5321391A GEARBOX EL. HARNESS 0B5927321L GEAR SENSOR MODULE 0B5398009E MECHATR REPAIR KIT 0B5325429E OIL FILTER 0B5321473 OIL PIPES Electrical valves (B&W) x 5 Reinforced clutches Transmission oil Auto sõidab nii nagu tehasest tulles ja ilma igasuguste anomaaliateta. [/quote]See esinduse puhul nii tavaline, nagu ka ketikolin käivitamisel, kõik vastab nõuetele....Mina seal sellepärast ei käigi.Minu pooleveolise kast on ilma probleemideta 260000km juba sôitnud. Õli vahetusi olen 3x teinud kastil. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
Audi C7 A6/A7 S-tronic käigukasti mured
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
35.7%
- SQL:
64.3%
]