Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
Audi C7 A6/A7 S-tronic käigukasti mured
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: prj[/i] Jõuga probleeme nüüd küll ei ole sellel kastil, ei saa "väikeste mootorite" poindile väga pihta. DQ200 kestab mingisugune 400nm lubatud 250nm peal suuremal siduril, väiksemal siduril ca. 320nm. DQ250 kestab 600nm lubatud 380nm asemel. DL501 kestab üle 800nm lubatud 550nm asemel. See, et välja toodud toode vahest ebaõnnestub, on mõneti oodatav. Meenutagem 5HP19FLA saagat lekkivate tihenditega ning samuti C5 RS6-e kasti eluiga. Lihtsalt ZF-il oli oluliselt kauem aega oma kaste normaalsemaks teha ning 6HP saadi juba päris heaks. S-tronic on ökonoomsem ning vahetab käike üles kiiremini. See, et sidurid mingi ajaga kuluvad on normaalne, see ongi vahetatav kuluosa. Massilised mehhatroonikaploki probleemid on aga probleem... samuti on kasti olemusliku disaini probleem aeglane alla vahetus teatud olukordades. DL501 gen2-ga tegelikult eriti mehhatroonika probleeme enam ei ole. Kui saadakse see jäädavalt kontrolli alla, siis on täiesti normaalne kast. Üks probleem on veel, mida vähe mainitakse, aga paljudel on - vasaku esimese pooltelje laager kipub sita disaini tõttu pesas ringi käima ja loksuma hakkama. Õnneks sellele nüüd ka üsna soodne lahendus olemas. Paraku enamus ostab 200 000 sõitnud otse-saksast-läbi-leedu autosid ning siis ongi probleem, et kõik laguneb :) C7 faceliftil sõidavad need kastid kuni sidurivahetuseni (oleneb, kui palju linna/maanteed sõidetakse) vähemalt 200 000. Siduripakk ise maksab 800-1000 EUR, selle vahetus ei ole midagi kosmilist. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
Audi C7 A6/A7 S-tronic käigukasti mured
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
30.1%
- SQL:
69.9%
]