Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
Audi A6 C5, 2.4 müstiline värin, mõistus otsas
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: jarxz[/i] [quote][i]Algselt postitas: teet82[/i] Ei oska küll viga pakkuda, kuid näiteks sisemisi poolteljeotsi minu teada ei saa otseselt kontrollida, tuleb lihtsalt tuimalt vahetada. Miks mootor maha tõsta? Plokikaane ja väljalaske vahel olevad tihendid on vist ainukesed, mida on mootor peal kehv vahetada, muud nagu ei meenu hetkel. Kasutatud hooratta puhul on lõtk tavaliselt 2-3cm välisringilt mõõtes. Vähemalt diislite puhul on pigem probleemiks telgsuunaline lõtk ja laperdamine, mitte lõtk pööramisel. [/quote] Saab sisemisi telgi kontrollida küll. Kui ta ikka läbi on siis ta annab käega isegi liikuda. Neid sai väänatud siia sinna ja absoluutselt korras. Hetkel lekib veel nuka keti pinguti tihend mis on mootori taga otsas ja ka eest kuskilt lekib, arvatavasti otsakaane tihend. Mõlemaid neid on palju parem teha kui mootor maas. Klapikambrikaane tihendeid sai juba vahetatud aga nagu need V6 mootorid on siis kipuvad ikka õli vaikselt lekitama. Teeb ühe korraga kõik ära, sest nii või naa tuleks nende tihendite vahetuseks nina maha võtta, õlivann ära ja tagumise tihendi jaoks nukk lahti lasta jne. Ruumi seal sittagi ei ole ja parem juba siis mootor maha. Näeb täpselt ära kust ja mis lekib. Eks muidugi seda mootori maha tõstmist veel vaatab aga hetkel tundus see õige lahendus, et saaks ühe korraga kõik korralikult tehtud. Auto ise on 10 aastat peres olnud, üks ja sama mehhaanik on seda koguaeg remontinud ning kogu ajalugu on teada. Saksast tulles oli samuti täielik hooldusajalugu olemas. Sidur on originaal ja läbisõit on 320000, ehk siis ega siduri vahetus kah midagi halba ei tee, isegi maru kaua kestnud. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
Audi A6 C5, 2.4 müstiline värin, mõistus otsas
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
28.7%
- SQL:
71.3%
]