Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
lynx

 postitati 11.03.15 19:23
Kuna vaatepilt "s******** küülikust" hakkaks juba väsitavaks muutuma, võtsin õhtul asja ette.
Eeldasin, et probleem on taga ja alustasin nurgast mis oli teisest ca. 2cm kõrgem.

Keerasin õhutoru lahti ja ainult korraks käis "tst" ja kõik.
Hakkasin siis seda ventiili lahti keerama ning kohe hakkas õhku tulema (mida rohkem keerasin, seda enam). Samas silmnähtavalt liikus ka õhkpadi e. püstaks hakkas ennast kokku tõmbama.

Võtsin selle klapi küljes ja uurisin seda. Tundub, et seal sees on mingi nõel mida rõhuga juhitakse. Pakun, et mingi vedrulaadne vms. süsteem on seal veel lisaks, et juhul kui õhuliiniga peaks midagi juhtuma, ei vaju padi täiesti ära (e. on võimalik sõitu siiski jätkata).
Ega ma midagi väga tarka sellega teha ei osanud, koputasin haamriga (kuna suruõhku polnud käepärast, et sellega proovida), puhastasin ja loputasin natukene wd40.

Ladusin kokku ja voilaa, kõik toimib.
Olgugi, et ees solenoidi plokis on kõik liinid omavahel eraldi, on sisemiselt need kuidagi (vähemalt ühe silla omad) ühenduses, kuna ka teine pool oli madal (kui olin ühe poole tühjaks lasknud). Ta ei olnud küll päris tühi, arvatavasti jäi see ventiil ette nähtud miinimumi hoidma.

Ma pidin auto niimoodi hetkel kokku panema, kuna Rakveres seda juppi niikuinii pole ja autot on homme kasutada vaja.
Nüüd tuleb loota, et hommikuks tagumine osa ära pole vajunud, e. see rõngatihend ümber klapi kannatab korduv kasutust.

Pakun, et mul oleks see probleem olemata, kui oleks tihedamalt kasutaud erinevaid vedrustuse kõrguseid. Pidevalt ühes asendis sõites see klapp vast niipalju liikumist ei saa.

Pikk jutt loll, jutt.
Tänan kes kaasa mõtlesid ja suunasid.

Peasüüdlane on ise selline:

http://marekpotti.com/stuff/pics/car/air_s.jpg
intsu879

 postitati 10.03.15 23:14
Omal läbitud teema Q7 ainult autoks.Sõber Revalis ütles,et see padjaklapp on leivanumber õhkvedrustusel;)Klapp ei lasknud enam õhku padjast välja enam ja nii jamas kogu süsteem,sai isegi toru padjaküljest lahti lastud ikka kinni.Uus klapp külge ja unustatud probleem juba aasta.90 euri oli hind kui ma ei eksi ja vahetamiseks vaja spets võtit.
HangOver

 postitati 10.03.15 23:04
Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Analoogne asi oli sügisel Soomest külla tulnud Q7-ga. Tagumik püsti ja alla ei saanud seda mingil moel. Output testi tehes liikus ainult esiosa. Login ei toiminud samuti. Isegi torusid lahti keerates pumba juurest ei aidanud. Mingid ventiilid olid umbes, niipalju sain hiljem tagasisidet. Aitas Raul oma meestega Flamekost tookord.

Ma lasin need "stutsid" viimase hooolduse käigus ära puhastada, pidid muidu kinni jääma ajapikku - Flameko Raul andis nõu.
lynx

 postitati 10.03.15 18:55
Mis põhimõttel see "avarii klapp/ventiil" toimib? Rõhkude erinevuse?
Miks(kuidas?) see klapp üldse kinni/umbe läheb? Niiskus, sodi?

Proovisin täna arvutiga terve süsteemi tühjaks lasta ja tagumine osa ei tee teist nägu ka.
Kusjuures veel eelmine nädal toimetas tagumine osa lift ja comfort asendist, st. vahetas kõrgusi.

Üritan lähiajal tagant esialgu voolikud lahti võtta ja kui see ka ei aita, keeran klapid lahti, rohkem seal ju takistusi pole.
Rääkisin päeval Erkiga ja ta ütles, et Q7 puhul täitsa tavaline teema. Need ventiilid pidid isegi peale väiksemat "põrutust" taas tööle hakkama ja esimene solenoidi plokk kogub niiskust, mis tahab enamasti kuivamist.

Üritan aja leida, et proovida.
Jann

 postitati 10.03.15 17:30
Tsitaat:
Algselt postitas: lynx
Tsitaat:
Algselt postitas: tarts

Just nimelt padja küljes olevad "avariiklapid" jäävad neil kinni, need on Forssis kindlasti (ehk ka esindustes) laokaup.


Kuid kas siis mõlema poole omad korraga? Ideeliselt kui need klapid on kinni, siis eest solenoidi plokist ühte tagumist lahti keerates ei tohiks midagi juhtuda, eks?


Meie keerasime pumba juurest mõlemad tagumised torud lahti, isegi reservuaar sai tühjaks lastud. Ei tulnud allapoole grammigi tagumine ots.
lynx

 postitati 10.03.15 06:29
Tsitaat:
Algselt postitas: tarts

Just nimelt padja küljes olevad "avariiklapid" jäävad neil kinni, need on Forssis kindlasti (ehk ka esindustes) laokaup.


Kuid kas siis mõlema poole omad korraga? Ideeliselt kui need klapid on kinni, siis eest solenoidi plokist ühte tagumist lahti keerates ei tohiks midagi juhtuda, eks?
tarts

 postitati 10.03.15 06:25
Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Analoogne asi oli sügisel Soomest külla tulnud Q7-ga. Tagumik püsti ja alla ei saanud seda mingil moel. Output testi tehes liikus ainult esiosa. Login ei toiminud samuti. Isegi torusid lahti keerates pumba juurest ei aidanud. Mingid ventiilid olid umbes, niipalju sain hiljem tagasisidet.


Just nimelt padja küljes olevad "avariiklapid" jäävad neil kinni, need on Forssis kindlasti (ehk ka esindustes) laokaup.
lynx

 postitati 09.03.15 22:55
Proovisin seda testi teha ja tõesti, tagumine ots ei liigu üldse.
Ta näitab ka samal ajal rõhkusid ja tagant ei lase maha, eest küll.

Tegin ka prooviks testi ilma töötava mootorita ja tundub, et eest solenoidi plokist mingi põks ikka käib, isegi siis kui rõhku maha ei lase.

Home study program 292 ütleb, et "The valves 9a, 9b and 9c, 9d are electrically actuated in pairs (front axle and rear axle)." Lisaks on igal amordil veel oma klapp, viimaseid ma uskuda ei taha kuna mul on täpselt see, et üks sild ei liigu, e . need klapid mida paaris juhitakse. Viimased asuvad suures solenoidi plokis.

Ma nüüd mõtlen ainult kas edasi testida ise või viia auto kuhugi, viimane tähendaks kadunud tööpäeva ja pikka sõitu.
Samas, endal käed küljes ja huvi on, miks mitte.

Rõhku ei lase maha üks klappidest, kas siis amordi enda küljes või solenoidi plokis, kuid kuna korraga kahest ei lasta siis kahtlustan ise solenoidi oma.

Kui midagi selgub, uuendan teemat.
lynx

 postitati 09.03.15 18:26
Tänan hea info eest!
Jann

 postitati 09.03.15 18:14
Analoogne asi oli sügisel Soomest külla tulnud Q7-ga. Tagumik püsti ja alla ei saanud seda mingil moel. Output testi tehes liikus ainult esiosa. Login ei toiminud samuti. Isegi torusid lahti keerates pumba juurest ei aidanud. Mingid ventiilid olid umbes, niipalju sain hiljem tagasisidet. Aitas Raul oma meestega Flamekost tookord.
lynx

 postitati 09.03.15 17:31
Nii, nüüd olen mina see mees kes on hädas auto õhkvedrustusega. Mul on neid d3 mitmeid olnud ja seni null probleemi, samamoodi ka tuttavatel/sõpradel, kuid nüüd tundub et on kord minu käes.

Lühidalt on veakood järgmine: 01400 - Suspension Level Control 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent

Vahetasin jõulude ajal aku ja peale seda jäi vedrustus automatic asendisse (ise sättis), hakkas meeldima ja jätsin lõpuks isegi comfordi peale, kuna 18" rehvidega see silma ei riiva. Enne seda on alati olnud dynamicus, ainult garaa˛i sõiduks comfort kuna muidu tahab põhjapeale kinni jääda.
See - selleks.

Nüüd kevadel lasin dynamic asendisse ja hiljem vaatasin et tagumine osa on ebanormaalselt kõrgel.
Proovisin lift asendisse tõsta ja kohe tuli see veakood. Lõin eelmine nädal käega, kuna seadsin comfordi peale tagasi ja justkui toimis.

Hakkasin täna uuesti uurima.
Tundub, et tagumine osa on ühe astme võrra kõrgemal, kui nina. Kõik neli andurit ajule infot annavad ja kõrguse muutmisele reageerivad.

Esimene mõte oli, et äkki kalibreeriks üle kuna madaldasin sügisel ca. 15mm eest ja 10mm tagant.
Kuid enam ei luba kontroller, security loginit teha, saan kohe vastuseks: controller refused to send a seed, error 35 . . . vist mingi worng code vms. Kood on kindlasti õige, võtsin prooviks isegi akuklemmi maha, et äkki aitab, midagi.

Võimalus oleks ka reaalselt juhtmed sellelt ajult korraks eemaldada, kuid ei usu sellesse. Kõrguse andurid justkui ka toimiksid, vähemalt aju nendelt infot saab ja see tundub adekvaatne olema. Leket pole, kuna auto/vedrustus ei "vaju ära." St. isegi mitte nädala jooksul.

Ideid mida esmajoones uurima/lahkama peaks hakkama? Ajule ligi saab, kuid security loginit ju teha ei lase. Aju probleem?
Jätan foorumisse "märgi" maha, et tulevikus vähemalt läbi otsingu leitav oleks.

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 61.1% - SQL: 38.9%]