Teema ülevaade |
Erki23
|
postitati 23.10.14 15:48 |
Tsitaat: | Algselt postitas: Crp
Tervist, toon vana teema ülesse ja tekkis paar küsimust.
Mis mootori käppasid saaks veel kasutada kui teha 2.5-st 1.9. Kas sobivad ntks 1.8T käpad, või mingid passati omad?
Kas 1.9TDI moto istub 2.5TDI ATM kasti otsa, ilmselt istub? Kas 2.5TDIl sama turbiin mis 1.9l?
Ette tänades! |
Vagcat-i andmete põhjal on kõigil kereküljes olevad käpad samad aga mootori omad peaks vahetama R4 omade vastu.
|
Crp
|
postitati 21.10.14 20:31 |
Tervist, toon vana teema ülesse ja tekkis paar küsimust.
Mis mootori käppasid saaks veel kasutada kui teha 2.5-st 1.9. Kas sobivad ntks 1.8T käpad, või mingid passati omad?
Kas 1.9TDI moto istub 2.5TDI ATM kasti otsa, ilmselt istub? Kas 2.5TDIl sama turbiin mis 1.9l?
Ette tänades!
|
kuno666
|
postitati 15.10.14 20:47 |
Võid kasutada originaal sidurit mis on 1,9tdi mootoril või kui tahad kasutada 240mm sidurit siis ostad pd mootorile mõeldud siduri ja samuti pead ka
vahetama starteri mis on mõeldud pd mootrile.
|
Erki23
|
postitati 15.10.14 20:32 |
Tuleks tagasi siduri küsimuse juurde, et millist ühemassilist hooratast, siduriketast ja korvi kasutada AFN mootori ja 6-käigulise DQT kasti juures?
|
end3l
|
postitati 14.10.14 16:21 |
1.9tdi quattrot tehti vaid Audi A4 ning teistele VAG-grupi autodele.
Kui A6't oleks ka 1.9-quattro pakutud, poleks diislifännid 2.5tdi quattrot ostnud A6 peal nii palju, et tulus oleks Audile.
1.9tdi a6'te probleem turul leiduvate masinate suhtes on varustustase, ja üsna tihti tavamustriga sisustus.
|
Erki23
|
postitati 14.10.14 14:35 |
Oskab keegi öelda kas sillatala on r4 ja v6 samad?
Kuna avastasin, et sillatala on mäda tuleb see ära vahetada. Siinkohal ka küsiks kas a4 ja a6 sillatalad on samad?
|
kuno666
|
postitati 12.10.14 18:45 |
Peaks istuma ilusti jama tekkib aga alles siis kui paned vanemale 1.9tdi suure hooratta ehk siis 240 läbimõõduga. Siis pead ka hankima uue starteri.
Muidu aga maksab 228mm sidur umbes 430 euri ja suurem oli 480euri.
|
Erki23
|
postitati 12.10.14 18:18 |
Kuidas on lood siduriga, kas esiveolise sidur sobib quattrole?
Mõlemal on kahemassiline hooratas ilmselt oleks mõistlik kohe paigaldada ka ühemassine aga mille ühemassilist paigaldatakse 1.9tdi quattrole?
|
kuno666
|
postitati 11.10.14 20:14 |
Siis pole ju väga keeruline tuleks leida siis mootor koos juhtmestikuga ja tõsta vahele. Väga võimalik ,et radika lõdvikutega pead jamama sest ei usu
,et 2,5tdi ja 1,9 tdi need samad on. Sama jama võib olla ka kliima pumbaga.
|
Erki23
|
postitati 11.10.14 19:49 |
Tsitaat: | Algselt postitas: kuno666
Ei usu ,et see väga keeruline on. Ise paneks arvatavasti 1.9tdi 96kw mootori peale. Kui oleks manuaal kastiga auto siis ju pane ainult 1,9tdi peale ja
sõida kui aga on automaat kastiga auto on märksa raskem sellist ümberehitust teha. |
Antud auto mida plaan ümberehitada on manuaal kastiga. Plaan oleks ikkagi peale panna 1.9 81kw mootor. Aga hetkel on vaja nii kaugele jõuda, et
hitlerikättemaks aiste vahelt ära saada.
|
kuno666
|
postitati 11.10.14 19:39 |
Ei usu ,et see väga keeruline on. Ise paneks arvatavasti 1.9tdi 96kw mootori peale. Kui oleks manuaal kastiga auto siis ju pane ainult 1,9tdi peale ja
sõida kui aga on automaat kastiga auto on märksa raskem sellist ümberehitust teha.
|
Erki23
|
postitati 11.10.14 19:29 |
Usun, et lihtsam on osta kirjeldatud auto.
Mul on olemas üsnagi sile ja rohke lisavarustusega Quattro mille V6 diisel laiali, siis mõtlesin et paneks midagi töökindlamat vahele nagu on vana-hea
pommikindel 1.9TDI.
See ümberehitus ei tohiks olla võimatu kuna FWD A6 C5 1.9TDI eksiteerib.
Ootaks rohkem nõuandeid tehnilise poole pealt.
|
kuno666
|
postitati 11.10.14 17:26 |
Leedus oli ikka vahepeal müüa paar 1,9tdiq. Ilmselt polnud kunagi see kütusekulu nii tähtis ja 1,9tdiq-le nõudlus väike.
|
Siim89
|
postitati 11.10.14 17:02 |
Mis turule neid C5 1.9 TdiQ toodeti ja miks neid nii vähe siis on? Turgu oleks neile ju kõvasti ja ainukesed mida leidsin on samamoodi ümber ehitatud
ja üks hull oli Ukrainas FWD-st teinud ja terve tagumise põranda uue pannud selle jaoks, et quattro tagasild alla läheks.
|
Jann
|
postitati 11.10.14 16:04 |
Tsitaat: | Algselt postitas: R-I-X
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
Tsitaat: | Algselt postitas: sl1990
Lihtsam ja ilmselt odavam on kohe kõnealuse mootoriga aparaat osta. |
Just, ainult üks väike häda on sellega, nimelt pole ühtegi müüa
|
Ilmselt on viga selles, et C5 kerel ei ole 1.9TDi-d Quattrona toodetudki? |
On, aga neid lihtsalt pole saada ja korralikust võib ainult unistada.
Aut. kastiga tõesti neid pole.
|
Rix
|
postitati 11.10.14 15:45 |
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
Tsitaat: | Algselt postitas: sl1990
Lihtsam ja ilmselt odavam on kohe kõnealuse mootoriga aparaat osta. |
Just, ainult üks väike häda on sellega, nimelt pole ühtegi müüa
|
Ilmselt on viga selles, et C5 kerel ei ole 1.9TDi-d Quattrona toodetudki?
|
Jann
|
postitati 11.10.14 15:41 |
Tsitaat: | Algselt postitas: sl1990
Lihtsam ja ilmselt odavam on kohe kõnealuse mootoriga aparaat osta. |
Just, ainult üks väike häda on sellega, nimelt pole ühtegi müüa
|
siimuu
|
postitati 11.10.14 15:18 |
Lihtsam ja ilmselt odavam on kohe kõnealuse mootoriga aparaat osta.
|
Erki23
|
postitati 11.10.14 13:07 |
Tekkis selline küsimus, kui keeruline on vahetada A6 C5 Avant Q 2.5TDI v6 1.9TDI vastu?
Tean, et vahetada tuleb mootorijuhtmestik, mootorikäpad, väljalase ümber teha... Aga kas selline projekt on lihtsalt teostatav? Ilmselt oleks mõistlik
kõrvale võtta doonor 1.9 81kw mootoriga või siis ise maha korjata kuskil varuosa autolt kogu vajalik kraam.
Oskab keegi kaasa rääkida antud teemal?
|