Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
jan-kos

 postitati 16.03.05 09:30
Eile vahetasin ühel japoonetsil generaatori, huvipärast vaatasin testriga mis näitajaid näitab.Geneka otsast tuli vool 14,9 V :o aku klemmile jõudis 14,7 V :o Proovisin siis nii- panin kõik tarbijad taha mis käima andis panna, geneka otsas 14,9 V , akule 14,3 V Igati hea laadimine :cool:
Maqmaq

 postitati 15.03.05 23:02
Generaatori väljundvõimsus peab olema vähemalt sama suur (ja veidi suuremgi), kui tarbitav vool. Kui töötava mootoriga lülitada sisse kõik elektrit tarbivad seadmed (täistuled, tagaakna-, peeglisoojendused, salongiventilaator, istmesoojendused, kojamehed, raadio jne), peaks generaator tarbitava voolu suutma ära toita. Vastasel juhul hakkab aku tühjenema. Seda saab mõõta ampertangidega. Sõltuvalt autost on max vool reeglina 60-100 A. Võimsa helitehnika puhul suurem. Üldiselt maksimaalset voolutarvet pikka aega kunagi taga ei ole, seega ligilähedaselt sellele on ka generaator valitud või ehk veidi suurem.
Kui geneka väljundvõimsus jääb alla tarbitavale voolule, langeb pinge madalamaks nimitoitepingest. See protsess hakkab peale tegelikult juba veidi enne nominaalide võrdsustumist, kuid toiteahelas olev aku ei võimalda voltmeetriga generaatori toitepinge langemist täpselt välja mõõta.
Maqmaq

 postitati 15.03.05 23:00
Igal genekal on antud oma võimsus (amprid). Mida rohkem on autol lisasid ja mida suuremad tarbijad seda võimsam ka genekas. Ilma tarbijateta on pinge 13,8-14,8 (oleneb autost). Tarbijatega peaks pinge olema kindlasti üle 12voldi. Muidu toimuks aku tühjenemine.
Rain

 postitati 15.03.05 19:46
Mul eile õhtul oli selline teema. Sõitsin koju hoitsin kliima paneelis seda lumehelbekese nuppu all paarkorda ja 10kond sekki siis. Parkisin auto parklas ära vaatan laadimine natsa üle12 voldi(muidu 14 tuuris kuskil). Panin tarbijad taha (täistuled tagaklaasisoenduse) langes alla 12 voldi. korra gaasi antsin siis hüppas natuke üle 12 voldi gaasi lahti lasin kukkus kohe alla. mootor seisma peapidi kapoti alla. Kiskusin geneka rihma ilusti pingul. Panen auto käima sama pull laadimine lahja. Siis vaatasin käiva mootoriga kapoti alla. Ja mis ma näen radiaatori elektrilised vendid täiega uhavad. Siis sain aru milles jama(need vendid ju kõva elektri tarbimisega). ok kapott kinni ja koju. mõtlesin siis et homme vaatan. Täna siis lähen võtan auto kõik ok. Laadimine ilus vendid seisid. Nüüd siis küssa veel kas on võimalik et sellest kliima nupust vendid tööle panna? Muidu ju kui kliimaautomaatik töötab siis need lähvad ju automaatselt käima.
Kaits

 postitati 15.03.05 19:18
Kusagilt mingist foorumist on meelde jäänud, et ur-i vennad väitlesid samal teemal ja tulemuseks oli ikkagi see, et mida rohkem on tarbijaid, seda madalam on laadimisvoolu pinge. Minu enda autol on praegu niimoodi, et kui tarbijatest on järgi raadio, kliima (soojapuhur) ning põlevad udutuled ja kui siis lülitada sisse ka lähituled, liigub voltmeetri seier ca. 1-2mm. Sellise kiire testi tegin praegu... aga mul on genekas ka vilets.
Samas olen istunud ka ühes disla A6-s (C4), millel voltmeetri osuti isegi ei liigahtanud kui erinevaid tarbijaid järgi lülitasime.
Arts

 postitati 15.03.05 19:18
See auto voltmeeter näitab mul harva 14V. Enamasti kükitab 12V peal. Seni on auto veel käima läinud hommikuti olgugi et sõidan linnas lühikesi otsi. Aku on 2 kuud vana kah alles äkki pole veel ära väsinud :D
Kotkas

 postitati 15.03.05 18:48
Tühikäigul teeb langeb pinge sinna 12 voldi peale. Siis, kui lükkan taha täistuled, mõlemad istmesoojendused, tagaklaasi soojenduse, udukad ja salongipuhur põhja - ühesõnaga kõik, mis vool tarbib. Muidu pinge iluisti seal 14v peal. Kas pinge ei tohiks siis absoluutselt langeda? Kas keegi enda autol proovid ei viitsi, kellel voltmeeter peal, teaks võrrelda?
QUATTRO

 postitati 15.03.05 13:17
Sellisel juhul on probleemiks olnud generaatori rootori kontaktrõngad.Kui sooned seal sügavad siis tuleb rõngas välja vahetada.Samuti hakkab jebima kui aku on juba vana ja surnud.
Ka generaatori + hari võib olla juba piisavalt kulunud,et ei suru ennast enam vastu kollektorit korralikult.
Ulvar

 postitati 15.03.05 09:03
Tsitaat:
Algselt postitas: Kotkas
Avastasin, et kui kõikvõimalikud tarbiad taha lülitada, siis langeb laadimispinge voltmeetril 12v peale umbes. Muidu on 13-14 kandis tavaliselt. Ühesõnaga on selline pinge langus normaalne, kui tarbimine lähen suuremaks või ta peaks ennast kuidagi ise tasakaalus hoidma? Põle ise suurem asi elektrik ja võis vähe puusse minna.


Vaata Kaits'i auto teemat.


Ulvar
äss

 postitati 15.03.05 09:02
Normaalne laadimispinge on 13.8 - 14.5 V .. oleneb autost. Kui tarbijate tahalülitades langeb see aga 12 kanti, siis on see selge märk sellest, et genekas ei jõua lihtsalt laadida. Kas sa pinget mõõtsid tühikäigul või pööretel?
Kotkas

 postitati 15.03.05 08:50
Avastasin, et kui kõikvõimalikud tarbiad taha lülitada, siis langeb laadimispinge voltmeetril 12v peale umbes. Muidu on 13-14 kandis tavaliselt. Ühesõnaga on selline pinge langus normaalne, kui tarbimine lähen suuremaks või ta peaks ennast kuidagi ise tasakaalus hoidma? Põle ise suurem asi elektrik ja võis vähe puusse minna.

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 64.6% - SQL: 35.4%]