Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
samru

 postitati 16.03.05 07:56
Tsitaat:
Algselt postitas: Risto
hapet pole omateada saanud auto belgiast...viga pigem elektroonilise juhtimise poole peal, nii väidavad spetsid joe's ja mujal kus olen näitamas käinud, kuigi kompuuter pole kusagil veakoodi näidanud...
äkki leidub ikka eestimaa pinnal mõni selline mees kelle mõistus asjale peale hakkaks...?


Peterburi tee Nissanis töötab selline kodanik nagu Kivikangur, tema on hästi asjalik vend diisli toitesüsteemide alal ja peaks asjast jagu saama. Kontaktandmeid kahjuks ei tea.
Risto

 postitati 15.03.05 23:19
hapet pole omateada saanud auto belgiast...viga pigem elektroonilise juhtimise poole peal, nii väidavad spetsid joe's ja mujal kus olen näitamas käinud, kuigi kompuuter pole kusagil veakoodi näidanud...
äkki leidub ikka eestimaa pinnal mõni selline mees kelle mõistus asjale peale hakkaks...?
samru

 postitati 15.03.05 19:28
Tsitaat:
Algselt postitas: john
Kui filtreid normaalselt vahetada siis kestab ilusti...


happega pestud ahjukütust, mis sisaldab liiga palju väävlit ei võta ükski filter kinni. Väävel põhjustab pumba detailide korrosiooni ja mis kõige hullem kinnikiilumist.
john

 postitati 15.03.05 19:21
Kui filtreid normaalselt vahetada siis kestab ilusti...
samru

 postitati 15.03.05 19:18
Üldiselt on Audid ostetud kasutatult ja läbisõit enne eestisse jõudmist juba 150 - 200 tuhat ja rohkemgi. Eestis läheb "vene rulett" lahti - kes, kuipalju ja millise kütusega sõidab. Ise tean ühe firma A6 1.9TDI 98a mille läbisõit oli 600000 km:o ja kuna ta oli kogu aeg meil remondis käinud, siis tean täpselt, et pumba ja mootoriga ei ole midagi tehtud. Samas oli üks Opel Vectra vend kes sai tänu solkkütusele oma pumbast lahti õige kiiresti ning maksma läks see talle üle 20000 koos kõikide soodustustega. Nii, et Sinu küsimusele ei ole objektiivset vastust.
Risto

 postitati 15.03.05 18:46
kas teema nii valus, et keegi ei taha sõna võtta?:(
Risto

 postitati 14.03.05 18:05
uuriks siis, et kui kaua kellegi dislal kütuse pump vastu on pidanud ja mis firma pump on olnud...?

endal '97 a. almera zexeli pumbaga pidas ~140000km, nüüd jamad sees...sinine/hall lont taga ja minekut pole...:(

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 44.1% - SQL: 55.9%]