Teema ülevaade |
Rax
|
postitati 15.03.05 07:15 |
kuumaks võib välimine radikas minna ka sellest, kui ta sul tühi on st. freoonist tühi
|
Maqmaq
|
postitati 14.03.05 22:39 |
totu räägib õigust.
|
totu
|
postitati 11.03.05 10:16 |
esimene radikas on kliima oma!!!!sai just endal mõlemad ära vahetatud!!!!!!!!!
|
Black
|
postitati 10.03.05 17:01 |
Tsitaat: | Algselt postitas: Kirsa
Ma võin nüüd eksida, aga kas A6-l see teine radikas mitte õliradikas ei ole? |
Õlijahutus toimub V6-l õlifiltri ja mootori vahel olevas potsikus, kust käib läbi jahutusvedelik.
|
Sniper
|
postitati 10.03.05 16:34 |
Seal ees ei saa midagi muud olla, kui jahutusradikas ja kondi radikas
|
C6
|
postitati 10.03.05 16:15 |
Tsitaat: | Algselt postitas: Black
Võibolla õhkub teisest radikast nii palju kuumust? Samas kui temp. sul sõidu ajal 90°C-ni jõuab, pole muretsemiseks põhjust. |
Ei õhka teisest, välimine radikas püsib üsna jahe kuni 90 kraadini, siis läheb äkki soojaks. Muidu 90 kraadini jõuab küll, aga maru aeglaselt. Ongi
kahtlus, et äkki sellepärast, et vedelik käib sellest seespoolsest radikast läbi käivitamisest peale.
Pilti ehk saaks ka homseks, aga ega sealt suurt midagi paista. Seesmine radikas on kohe välimise taga, paremast nurgast (eestpoolt vaadates) veidi
paistab ja sealt saab katsuda ka seda.
Kui keegi viitsiks oma V6-l katsuda pärast väikest sõitu, kui temp veel madal on, kas tal ka mõni radikas soe on üldse, siis võiks teada anda. Äkki
peabki olema nii, et jahutusvedelik käib kogu aeg sealtkaudu.
|
Kirsa
|
postitati 10.03.05 15:33 |
Ma võin nüüd eksida, aga kas A6-l see teine radikas mitte õliradikas ei ole?
|
lukas
|
postitati 10.03.05 14:54 |
usun et pildist oleks abi
|
Black
|
postitati 10.03.05 14:49 |
Võibolla õhkub teisest radikast nii palju kuumust? Samas kui temp. sul sõidu ajal 90°C-ni jõuab, pole muretsemiseks põhjust.
|
C6
|
postitati 10.03.05 14:37 |
Ei saa nagu välimine konditsioneeri oma olla, sest miks peaks see konditsioneeri radikas soojaks minema, kui mootori temp. 90 kraadini jõuab.
Konditsioneer pealegi pole sisse lülitatud.
Mootor on ABC tüüpi muidu.
|
Black
|
postitati 10.03.05 14:10 |
Välimine peaks konditsioneeriradikas olema. Minul vähemalt on.
Kohe pärast käivitamist tohib soojenema hakata ainult salongi puhutava õhu ees olev soojendusradikas.
Lapiga puhastamisest piisab täiesti. Või siis ime tolmuimejaga suurem sodi (liiv, puulehed) sealt põhjast ära.
|
C6
|
postitati 10.03.05 13:44 |
Üsna värske audiomanikuna tekkis paar lihtsat küsimust:
2,6 liitrisel mootoril paistab olevat nagu kaks radiaatorit,
või olen ma asjast valesti aru saanud?
Väljaspool olevast hakkab jahutusvedelik läbi käima, kui mootor on kuskil 90 kraadini soojenenud. Aga seespool olev läheb kohe soojaks, kui mootor
käima panna. Kas see peabki nii olema, et sellest sisemisest hakkab jahutusvedelik kohe läbi käima, see ju tegelikult jahutab mootorit, kuigi
normaalne töötemperatuur pole veel käes? Äkki keegi oskab asja lihtsalt ära seletada.
Teine küsimus veel: saksa keelsest juhendist sain nagu aru, et õhufiltri vahetusel peab filtriruumi ka puhsatama. Kas piisab, kui filtriruum lihtsalt
niiske lapiga tolmust puhtaks tõmmata või tuleks midagi põhjalikumalt puhastada?
Ei tahaks, et liiv mootorisse satub.
|
|