Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
tarmo

 postitati 27.07.18 21:09
Koormusindeks on number, kuni milleni tootja garanteerib asjade toimimise nii, nagu nad toimima peavad. Koormusindeksit ületades tootja ei garanteeri, et rehv vastu peab. See ei ole mitte "kõlblik kuni" vaid pigem "parim enne".
Procon-Ten

 postitati 27.07.18 11:44
Panen siia teiste jaoks ka kirja enda teema lahenduse. Võtsin siis ikkagi juuni alguses need Sava Intensa UHP2 225/45 R17 91Y rehvid ära. Natuke jäi see koormusindeksi teema küll kripeldama, kuid tagantjärgi võib öelda, et toimivad küll C5 all. Mõni aeg tagasi käisin selle autoga suhteliselt täislastis Austrias ära ja ei saa öelda ühtegi kehva sõna antud rehvide kohta :)
Petu

 postitati 24.05.18 07:25
Kui tehas näeb ette sellist indeksit, siis ei saaks öelda, et piiri peal. Kulumise kohta ei oska öelda. Pole sama rehvimudelit ja mõõtu erinevate indeksitega tarbinud. Kui sa leiaksid sellised tehnilised andmed C5 kohta nagu see link, siis võiks vist kindlam olla selles.
See on C4 kohta tehase tehnilised andmed: https://www.dropbox.com/s/ngw1xvyq9bl5ss7/1996_10_a6av_c4_25tdiquattro.pdf?dl=0
Procon-Ten

 postitati 24.05.18 07:11
Hetkel oli plaan selline, et uuteks rehvideks võtaks Sava Intensa UHP 2 rehvid. Internetis leiduva info põhjal tundub, et üldiselt on tagasiside nende suhtes positiivne.

Kas piiripeal koormusindeksiga rehvide kasutamisega võib kaasneda ka kiirem kulumine? St, kas neil XL rehvidel on vaid küljed tugevemad või mustri enda osa ka?

Avastasin dokumentidest, et veermiku kontrollis prinditi kunagi välja selle auto reaalsed teljekoormused. Mainiks ka ära, et autos oli testimise hetkel julgelt 100+ kg mees.

https://i.imgur.com/rG4fWhx.jpg
MEEMEES

 postitati 24.05.18 05:56
Neljakandistunud rehve olen täheldanud Hankook V12 Evo2 ja Federali rehvidel, samas Goodridel pole sellist muret olnud (rehvid on uued).
tl470487

 postitati 23.05.18 14:12
Kõik oleneb ka rehvitootjast ja muide ka konkreetsest rehvipartiist. Paljud rehvimüüjad on pikemat aega hädas müüdud soodsa hinnaga rehvidega, millel on probleem ka rehvile kaasa tikitud speksiga lubatud koormustel.
Põhiline klientide kaebus seisneb selles, et kui auto on seisnud üle 4-6 tunni kuskil ja alustada sõitmist siis auto teeb 5-10 minutit teel plöta-plöta üles-alla enne, kui läbi vajunud ovaalistunud rehviraamistik "pöörleva olukorraga" jälle kohaneb. Hiina rehvide kohta on see juba habemega teema, aga kui seda teevad ka hea brändi nimega rehvid juba siis pole millestki enam nagu rääkida.
Petu

 postitati 23.05.18 11:47
Isiklikult sõiduauto puhul nagu C5 ja C4 hoiaksin XL rehvidest eemale kui kasutad autot tavalise liikumisvahendina, millest ootad ka mugavust.
Rehvidest sõltub nii suur osa sõidumugavust. Näiteks olen kasutanud talveks XL rehve 16 tolliseid(205/55 ja 205/65 indeksiga 96) ning üllatuseks oli R17 225/45/17 91V suverehviga sõita isegi pehmem ja mugavam. Arvasin, et 16 tolli on igatepidi ikka mugavam ja pehmem. Muidugi oleneb ka rehvi tootjast ja mudelist mugavus, aga isiklikult ostan enda autole ainult õige kaaluindeksiga rehve, et mugavam sõita oleks. Ehk 91 oleks massiindeks mida mina eelistan ning võimalusel eelistan madalamat kiiruseindeksit näiteks V(240km/h) on suht madal suveka kohta juba.
C5-l peaks ka 91 olema sobilik.

https://www.car.info/en-se/audi/a6/c5-102962/specs
Procon-Ten

 postitati 23.05.18 09:34
Tõstatan uuesti seda vana teemat natuke.
Kätte jõudis aeg hakata uusi suverehve ostma ning sooviks natuke teiste kogemusi/nõu küsida. Auto, mis vajab uusi jalavarje on A6 2.5TDI quattro '99a sedaan.

Rehvide osas on hetkel kaks pakkumist, kas 225/45 R17 91Y või 225/45 94Y XL. Erinevus siis selles, et viimane on suurendatud kandevõimega rehv.
Auto maksimaalse lubatud telgede massi (E 1205 kg T 1160 kg) järgi võiks justkui 91 koormusindeks olla piisav, kuid kas siin tuleks võtta arvesse ka veel rehvi muid parameetreid (rehvi serva kõrgus) ning eelistada siiski tugevamat rehvi?
Siim89

 postitati 26.02.14 10:59
V200, mida rohkem läheneb auto täismassile, seda rohkem hakatakse koormama tagaistet ja pagasiruumi. Seega vist ikkagi võib üsna tuugalt seda asja neljaga korrutada. :)
V200

 postitati 25.02.14 21:57
Kui viis paksu ja raske pagas autos on, siis sõida ettenähtust madalama koormusindeksiga rehviga läbi aukude pisut ettevaatlikumalt. :) Kui enamasti vaid paar inimest autos on, siis on 95 koormusindeksiga rehv täiesti piisav. Muus osas vaevalt midagi märkad. Kiirusindeks on nagunii Eesti teedel sõites huumor. Sõidumugavuse ja juhitavuse koha pealt mängib rehvitootja ja mudel palju suuremat rolli.

Siim89, lihtsalt neljaga korrutades koormusi arvutada ei saa. Isegi Quattrotel langeb esisillale ligi 60% auto massist, esiveolistest rääkimata.
priidik

 postitati 25.02.14 15:19
C6 V8-l olid ka talveks sellised lamellid, kuigi nõutud olid reinforced ehk siis tugevdatud küljega, sai alguses tavalised pandud. Nendega polnud muud midagi kui et kole vedelaks tegid auto.

Praegusel autol tootja nõuab samuti tugevdatud rehvi. Eelmine aasta, jällegi lamellid, paar kuud sõitu tegi just esimeste rehvidega 1-0. Ise ei saanud midagi aru, et valesti oleks aga kui alt ära võtsime, siis olid seest rehvipuru täis ja küljed mõralised. Teisisõnu oli paari kuuga rehv selline, mida töökoja juhataja sõnul autole alla ei tohiks panna. Mine sa tea, ehk oleks pidanud lihtsalt rohkem rõhku sees hoidma, kuid enam isiklikult katsetama ei hakka.
Siim89

 postitati 25.02.14 12:19
99 on ju 775 kg. 4x775=3100 kg, mis on kõvasti üle C6 täismassist. Kiirusindeks Y = 300km/h, mis on samuti täiesti ajuvabalt suur. Reaalselt piisaks V = 240 km/h kindlasti juba. :)
Mida suurem on kiirusindeks seda pehmem reeglina rehv on = kulub kiiremini. Omal kogemus käes W indeksiga Pirelliga, mis kulus 1 hooajaga sama palju kui H indeksiga Cont 2 hooajaga.
KuldarA

 postitati 25.02.14 10:03
Tsitaat:
Algselt postitas: jõuvanker
Härrased.
Kas võib kasutada ja mis "lisaboonused" kaasnevad tootjapoolsetest normidest madalama kiirus- ja koormusindeksiga rehvil?
Sõiduato.
Tehas annab 225/55 R16 99Y. Just 99Y on maru suur indeksihunnik.
Kavas kasutada alternatiivina 95-96 V-W indeksiga suvesusse. TÜV-l sellest numbrit ei tehta, küllaga võib üksus "sini-valge" värvilise sõidukiga normia hakata. Tehn. passis pole ühtegi märget rehvide kohta.
See juriidilinepool niiväga ei huvitagi, küllaga sõidumugavus 99Y vs 95-96 V-W.
On mdalamate indeksitega rehv n-ö "vedelam", peaks vist nagu olema?
Masin iseenesest C6 avant naftapress nelikvedu.
Tulistage arutelu, mis tugineb praktikal. Teoreetiliselt annab 96 koormusindeks välja ilusti registrimassi ka telgedele.



Sõitsin ise ca 10 000 km, talverehviga, mille koormusindeks oli 94/T. Autoks oli 2007 C6 3.0 TDIQ. Rehvid kulusid ühtlaselt, olid mugavad ja probleeme ei esinenud. Ühe rehvi sõitsin löökaugus puruks, aga see oli selline auk, et seal oleks ka õige koormusindeksiga rehvi puruks sõitnud.
jõuvanker

 postitati 25.02.14 09:50
Härrased.
Kas võib kasutada ja mis "lisaboonused" kaasnevad tootjapoolsetest normidest madalama kiirus- ja koormusindeksiga rehvil?
Sõiduato.
Tehas annab 225/55 R16 99Y. Just 99Y on maru suur indeksihunnik.
Kavas kasutada alternatiivina 95-96 V-W indeksiga suvesusse. TÜV-l sellest numbrit ei tehta, küllaga võib üksus "sini-valge" värvilise sõidukiga normia hakata. Tehn. passis pole ühtegi märget rehvide kohta.
See juriidilinepool niiväga ei huvitagi, küllaga sõidumugavus 99Y vs 95-96 V-W.
On mdalamate indeksitega rehv n-ö "vedelam", peaks vist nagu olema?
Masin iseenesest C6 avant naftapress nelikvedu.
Tulistage arutelu, mis tugineb praktikal. Teoreetiliselt annab 96 koormusindeks välja ilusti registrimassi ka telgedele.

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 61.5% - SQL: 38.5%]