Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
jasu

 postitati 23.02.05 21:09
Tsitaat:
Algselt postitas: sam566
Tsitaat:
Algselt postitas: K1KaZ
Vaevalt et nüüd lüliti aga minu vanal cupil on see reostaat või taksti kuias seda vaid nimetatakse tuksis.
Sai nokitud seda, just esimene aste ei tõõdanud, vool ei käinud poolist läbi, eemisel omanikul oli see hopis pornokraafilisemalt lahendatud, lüliti kemmide agant oli viidud juhtmetega mingi pool radj alla mati peale, sai alguses ikka pead väänatud selle peale et miks jalgade jurest (põlvekõrguselt) kangesti soojaks kisub keskkonsooli ääres, Pärast lahti võttes selgus et se seal läbi põrandapolstri kärsanud juba, sai see sealt minema visatud & õnneks oli kodus mingi pol kuhu oli vähe traati peale keritud, sai see sinna takistuseks pandud, juhtmed õigete kohtadele et kiirused enam vähem oleks & tõõtab.
Minul asus tema kapotiall, keskel, kaasi all puhuri mootori juures, mõistagi saab ta seal palju parema jahutuse kui kuskil makki all juhtmerägastikus, mis oleks võinud kunagi ka halvasti lõppeda.


Kiskusin kah endal siis kindalaeka maha ja seal taga ventika mootori peal (arvatavasti, et parem jahutus oleks) oli see reostaat koos mingi kaitsedioodiga. Võtsin dioodi vahelt ära ja panin otse õhema traadiga. Nüüd töötavad kõik astmed nagu vanasti. Oskab äkki keegi öelda ega ta pikka peale liiga kuumaks lähe või oleks targem kuskilt sama diood asemele otsida?



See on termo kaitse!!
Sõltub mis traadi panid!
Terastraat nagu ei sobi küll!!
Kui vask traat pole hullu!
See vask traat(sõltub jämedusest) peaks samuti toimima
Muidugi võiksid enda rahustamiseks uue kaitsme panna.
Seal on temperatuur peale kirjutatud.Ei pea just täpselt sama temperatuuriga panema.Väiksema võid alati panna,aga mitte eriti palju suurema.
Leidub neid elektroonika poodides.
K1KaZ

 postitati 23.02.05 18:37
Tsitaat:
Kiskusin kah endal siis kindalaeka maha ja seal taga ventika mootori peal (arvatavasti, et parem jahutus oleks) oli see reostaat koos mingi kaitsedioodiga. Võtsin dioodi vahelt ära ja panin otse õhema traadiga. Nüüd töötavad kõik astmed nagu vanasti. Oskab äkki keegi öelda ega ta pikka peale liiga kuumaks lähe või oleks targem kuskilt sama diood asemele otsida?

Kuumaks läheb pikkapeale, madalate astmetega...

& üks asi millele ka tähelpanu põõrata tasuks on "Lüliti", kui sealt viimase astme vool mis on teadupärast maksimum 12 volti läbi käib & lüliti selle jaoks nõrgkaks jääb sulatab ta pikapeale sellegi kinni, siis on küll nii et välja keerata enam EI saa lülit tuksis, Minu vana Coupe endine omanik oli sellega kimpus olnud ühekorra, mina aga olin kavalam panin relee vahele ;)

Mina pääsesin kapoti alt sellele ligi, aga ma arvan et see oli sul seal jah takistuse suurendamiseks vist et liiga kuumaks EI läheks või kiirus aeglasem oleks, kui ta sul selle takiga ültse pole selles astmes tõõdanud siis liiga kõva takisti, kui peale selle eemaldamist kõik korras oli aga kui sul seal paistab kõik korras või orginaal olema siis pole muret selle kuumenemisega on siis juba arvestatud aga kui mingi isetehtud kaunike siis kindlasti veendu kuidas ta töötab, kui kuumaks ültse läheb jne...
Mul see lisa takisti mis oli toodud kärsakat päris ajanud pole aga kahtlaselt kuuma tuli sealt küll (kust ei pidanuks tulema)
Aga kindlasti mida suurem takistus seda kuumemaks läheb, nii kui tunned et auto soe (palav) võib välja lülitada ültse, ei pea mingi madalama astme peal ültse töötama (eriti maanteel) mootorist tuleb siis piisavalt soojust et seda temeratuuri hoida.

Minul näeb ta välja nüüd selline
http://pilt.ee/i/p/0/19/074011900ab7a8.jpg
sam566

 postitati 23.02.05 13:13
Tsitaat:
Algselt postitas: K1KaZ
Vaevalt et nüüd lüliti aga minu vanal cupil on see reostaat või taksti kuias seda vaid nimetatakse tuksis.
Sai nokitud seda, just esimene aste ei tõõdanud, vool ei käinud poolist läbi, eemisel omanikul oli see hopis pornokraafilisemalt lahendatud, lüliti kemmide agant oli viidud juhtmetega mingi pool radj alla mati peale, sai alguses ikka pead väänatud selle peale et miks jalgade jurest (põlvekõrguselt) kangesti soojaks kisub keskkonsooli ääres, Pärast lahti võttes selgus et se seal läbi põrandapolstri kärsanud juba, sai see sealt minema visatud & õnneks oli kodus mingi pol kuhu oli vähe traati peale keritud, sai see sinna takistuseks pandud, juhtmed õigete kohtadele et kiirused enam vähem oleks & tõõtab.
Minul asus tema kapotiall, keskel, kaasi all puhuri mootori juures, mõistagi saab ta seal palju parema jahutuse kui kuskil makki all juhtmerägastikus, mis oleks võinud kunagi ka halvasti lõppeda.


Kiskusin kah endal siis kindalaeka maha ja seal taga ventika mootori peal (arvatavasti, et parem jahutus oleks) oli see reostaat koos mingi kaitsedioodiga. Võtsin dioodi vahelt ära ja panin otse õhema traadiga. Nüüd töötavad kõik astmed nagu vanasti. Oskab äkki keegi öelda ega ta pikka peale liiga kuumaks lähe või oleks targem kuskilt sama diood asemele otsida?
sokkk

 postitati 22.02.05 13:06
Sai just hiljuti kindalaegas maha kistud ja tiba laagreid määritud. Vaja ainult 8-se padruniga 4 kruvi lahti näppida ja käes ta ongi. Kusjuures kindalaeka tagant võid leida staffi mis eelmise omaniku arvates salapärasel kombel kaduma läinud. Ise leidsin võtmekimbu, paar kruvikeerajat, tiba kosmeetikat jms.
JL

 postitati 21.02.05 20:44
kõige raskem oli kindalaeka mahasaamine! Ülejäänud on ju lihtne - jubin ühe kruviga kinni, pistik tagant ära ja asi valmis.

Kui lammar annab garantii, et asi funkab, siis pane kasutatud variant.
jasu

 postitati 21.02.05 18:15
Vaheta termokaitse ära.
Mõnipäev tagasi oli sellest siin foorumis juttu.
sam566

 postitati 21.02.05 17:27
Tsitaat:
Algselt postitas: JL
Salongi reostaat on läbi!

Kindalaegas võta maha ja seal jämeda musta toru peal on üks "julla" kuhu kimp juhtmeid sisse läheb. See on ühe kruviga kinni.

Lammarist saad neid ilmselt 100kr eest! Kui on on kondiga variant, siis esindus - uue hinnaks ca 400 krooni.


Sõber rääkis sama asja, et kindalaeka all on see vidin
Käisin ÖÜ Forss-s vaatamas, uus vidin 518 krooni.
Kas oleks parem osta uus või vana romulast?
On´s vahetus kergemate killast või on targem teenindusse minna?
JL

 postitati 21.02.05 17:18
Salongi reostaat on läbi!

Kindalaegas võta maha ja seal jämeda musta toru peal on üks "julla" kuhu kimp juhtmeid sisse läheb. See on ühe kruviga kinni.

Lammarist saad neid ilmselt 100kr eest! Kui on on kondiga variant, siis esindus - uue hinnaks ca 400 krooni.
galen

 postitati 21.02.05 11:48
Tsitaat:
Algselt postitas: sam566
Samuti on õhtal regulaator, millega saab valida, kas õhk läheb salongi või klaasi või jalgade peale. Nupp on ise ülemises asendis(puhub klaasi peale) ning alla keerates kiilub nagu kinni. Kas sellel on süsteem trossiga või on mingi muu lahendus?


Kunagi ühel B3l oli samalaadne viga, ei saanud seda nuppu keerata tagurpidi lõpuni välja.
Seal taga on miski trossisysteem, õigemini küll jäiga traadi süsteem. See oli läbi paindunud ning kõveraks, mis tõttu ikaldaski. Selle sirgeks ajamisel hakkas asi jälle tööle, See peaks väga hästi näha olema, kui makk eest välja võtta ning nuppu keerata,
sam566

 postitati 21.02.05 11:12
Tsitaat:
Algselt postitas: Fxz
enne jah kui hakkad miskit lahti lammutama, siis kontrolli nupp ära, sest oleme siin juba tähele pannud, et pidev probleem on nende nuppudega.
Tõmba see nupp otse välja ja vaata, kas sul on sellel klamber üldse küljes, teiseks vaata, kas nupul on ikka soon sees, ja kolmandaks vaata, kas pole nupul taga mingeid pragusid, sest tihtipeale kisuvad need asjad "banaaniks" minema..

Salongis olev nupp on iseenesest korras, ei logise ega midagi ning samuti astmed. Kuid puhur hakkab tööle alles neljandas astmes.
Samuti on õhtal regulaator, millega saab valida, kas õhk läheb salongi või klaasi või jalgade peale. Nupp on ise ülemises asendis(puhub klaasi peale) ning alla keerates kiilub nagu kinni. Kas sellel on süsteem trossiga või on mingi muu lahendus?
jyrgen61

 postitati 21.02.05 10:51
Ei hakka uut teemat tegema kun probleem samalaadne. Nimelt siis ei saa nuppu keerata nulli peale. Ja teiseks ei saa ka määrata seda kust otsast puhuma peaks. Kõikkidest kohtadest tuleb õhku. Milles viga? :(

Ette tänades
K1KaZ

 postitati 21.02.05 10:34
Vaevalt et nüüd lüliti aga minu vanal cupil on see reostaat või taksti kuias seda vaid nimetatakse tuksis.
Sai nokitud seda, just esimene aste ei tõõdanud, vool ei käinud poolist läbi, eemisel omanikul oli see hopis pornokraafilisemalt lahendatud, lüliti kemmide agant oli viidud juhtmetega mingi pool radj alla mati peale, sai alguses ikka pead väänatud selle peale et miks jalgade jurest (põlvekõrguselt) kangesti soojaks kisub keskkonsooli ääres, Pärast lahti võttes selgus et se seal läbi põrandapolstri kärsanud juba, sai see sealt minema visatud & õnneks oli kodus mingi pol kuhu oli vähe traati peale keritud, sai see sinna takistuseks pandud, juhtmed õigete kohtadele et kiirused enam vähem oleks & tõõtab.
Minul asus tema kapotiall, keskel, kaasi all puhuri mootori juures, mõistagi saab ta seal palju parema jahutuse kui kuskil makki all juhtmerägastikus, mis oleks võinud kunagi ka halvasti lõppeda.
lukas

 postitati 21.02.05 09:51
äkki käib lihtsalt nupp ringi ja ei saa sellepärast lülitada neljandast astmest madalamaks?

see kas teed ise või lased teha sõltub ikka su enda osavusest :)
sam566

Depicts mood of post postitati 20.02.05 18:28
Nimelt on probleem salongi võimsuse regulaatoriga, töötab ainult täis võimsusel ehk siis neljandas asendis.
Olen kuulnud et selle jaoks on kuskil kindalaeka lähedal/peal
reostaat mis võib olla kulunud või määrdunud. Palju see vidin võib maksta ning kas seda on kergem ise vahetada või on parem seda teha teeninduses.

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 73.0% - SQL: 27.0%]