Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
Torm

 postitati 19.02.05 17:16
Sellepärast ma tegelikult küsisingi, et mul see lõdvik täitsa puruks, kuid autol pöörded nagu ei kõigu. Kas see võib olla põhjuseks, miks külma mootoriga on pöörded suht maas? Uurisin, et see pisike lõdvik maksab 300 eeku (A-varuosa, B-d ei pidanud olema). Kas kusagilt saab odavamalt? Või on kellelgi pakkuda?
mihkel

 postitati 19.02.05 16:51
vaata kui see lõdvik sul katki oleks on tunne et mootor muutub jõuetuks...pöörded ka mängivad ja tundub et silinder ei tööta vms. kunagi oli endal ka probleem sama mootoriga ........räägiti et küünlad vahetusse ja küünlajuhtmed kehvad....tegelik viga oli hoopis selles et lõdvik lasi õhku läbi
Torm

 postitati 19.02.05 15:11
Selline küsimus siis, et palju mõjutab mootori tööd klapikambrikaane küljest tulev lõdvik (selline kolmik)? Auto on Audi 80 1.8 täispritsung. Milleks see üldse mõeldud on?
Ja kas selline asi normaalne, et külma mootoriga tühikäigul on pöörded algul 1000 ja siis natukese aja pärast vajub 700-800-ni. Soe mootor hoiab kenasti 900 peal. Kui palju pöördeid peab üdse olema külma mootoriga?

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 36.5% - SQL: 63.5%]