Teema ülevaade |
Torm
|
postitati 19.02.05 17:16 |
Sellepärast ma tegelikult küsisingi, et mul see lõdvik täitsa puruks, kuid autol pöörded nagu ei kõigu. Kas see võib olla põhjuseks, miks külma
mootoriga on pöörded suht maas? Uurisin, et see pisike lõdvik maksab 300 eeku (A-varuosa, B-d ei pidanud olema). Kas kusagilt saab odavamalt? Või on
kellelgi pakkuda?
|
mihkel
|
postitati 19.02.05 16:51 |
vaata kui see lõdvik sul katki oleks on tunne et mootor muutub jõuetuks...pöörded ka mängivad ja tundub et silinder ei tööta vms. kunagi oli endal ka
probleem sama mootoriga ........räägiti et küünlad vahetusse ja küünlajuhtmed kehvad....tegelik viga oli hoopis selles et lõdvik lasi õhku läbi
|
Torm
|
postitati 19.02.05 15:11 |
Selline küsimus siis, et palju mõjutab mootori tööd klapikambrikaane küljest tulev lõdvik (selline kolmik)? Auto on Audi 80 1.8 täispritsung. Milleks
see üldse mõeldud on?
Ja kas selline asi normaalne, et külma mootoriga tühikäigul on pöörded algul 1000 ja siis natukese aja pärast vajub 700-800-ni. Soe mootor hoiab
kenasti 900 peal. Kui palju pöördeid peab üdse olema külma mootoriga?
|
|