Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
C6 õhkvedrustus
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: AloL[/i] Minu enda A6 C6'ga oli niiviisi, et kohapeal seistes käiva mootoriga süttis kollane õhkvedrustuse tuli ja auto läks ise "Jacking mode" resiimi. Välja sai jacking mode resiimi lülitada ainult auto seisma jättes ja uuesti käivitades, kuna menüü läks nagu halliks ja midagi muuta ei saanud. Teostasin esisilla remondi (4 ülemist õõtshooba esisillas) ning antud tööga võeti ka amordid/padjad alt ära. Peale remonti auto ei suutnud nina üles tõsta. Võttis pikalt aega aga lõpuks tõusis ikka üles ja peale remonti läks "jacking mode" resiimi auto ka sõidu aeg ja tihtipeale põles ka roheline õhkvedrustuse tuli. Menüüs oli auto "Dynamic mode", kuid kui valisid "Comfort mode" või "Lift", siis ta ei tõstnud auto tasapinda kõrgemale. Järgmine etapp oli juba see, et vilkus nii kollane kui roheline õhkvedrustuse tuli kohe auto käivitades. Viga oli õhukompressoris, mis sai vahetatud uue vastu. Kompressor asus eesmise parempoolse ratta ja esistange vahel. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
C6 õhkvedrustus
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
26.6%
- SQL:
73.4%
]