Teema ülevaade |
AnderoS
|
postitati 21.07.14 10:33 |
prj, taaskord tänan Teid! Asi jah, kinnises geomeetrias.
On see normaalne, et vähem kui aastaga geomeetria nii kinni tahmab? Muidugi seekord tekkis endal mingi kummaline sisetunne, mis käskis sisselaske
kollektor maha võtta. Viimasel olid kõik avaused ligi 50% väiksemad kui nad olema pidid, ehk siis sinna oli ladestunud haiglases koguses tahma, sai ka
see ja EGR puhtaks tehtud.
Paar pilti ka asja juurde
|
AnderoS
|
postitati 14.07.14 01:10 |
Tsitaat: | Algselt postitas: prj
Ilmselt ikkagi geomeetria. Kuidas sa seda puhastasid?
See tuleb täiesti pulkadeks võtta, samuti soodaprits abiks. Muidu jäävad väiksed tükid ikkagi vahele.
Praeguse logi järgi näeb välja, nagu korraks tõmbab kinni, kuid suudab läbi suure vaeva ikkagi mingi hetk avada. |
Sai pulkadeks võetud nii palju kui mõistus kannatas, ehk siis geomeetria osad - rõngas ja labad välja. Natukene ligunesid mootoripesu vahendi (vms)
siis suruõhu ja lapiga puhtaks. Muidugi päris täpselt ei mäleta enam mis sealt välja tulid
|
prj
|
postitati 13.07.14 23:19 |
Ilmselt ikkagi geomeetria. Kuidas sa seda puhastasid?
See tuleb täiesti pulkadeks võtta, samuti soodaprits abiks. Muidu jäävad väiksed tükid ikkagi vahele.
Praeguse logi järgi näeb välja, nagu korraks tõmbab kinni, kuid suudab läbi suure vaeva ikkagi mingi hetk avada.
|
AnderoS
|
postitati 13.07.14 21:39 |
Tere taas,
Proovin esmalt abi saada uut teemat tegemata. Taaskord olen hädas turboga
Mida siis seekord tajun: autost käib läbi selline "jõnks" ehk hetkeks kaob igasugune jõud ära, just nagu kinnise geomeetriaga oli. Ainuke vahe, et
sama äkki kui see kaob tuleb see ka tagasi, ehk siis mõned sekundit oleks justkui limp mode-s.
VCDS 12.12.0 leiab veakoodi: 00575 - Intake Manifold Pressure - 17-10 - Control Difference - Intermittent
Eelmisest korrast õppinuna ei hakka kohe omast tarkusest asju laiali lammutama vaid küsin targematelt nõu. Seega logisin gruppi 11. Muidu nagu klapiks
kinnise geomeetriaga, taas, aga kuidagi väga väike vahe puhastamise ja uute sümptomite vahel. Solki ka justkui ei tangi, saab võetud üsna suurest
tanklaketist ja 95% juhtudest samast automaattanklast. Igatahes pilt selline, jääb silma, et seekord kukub ka "boost duty valve" väärtus.
logi ise: https://www.dropbox.com/s/wq0sb13ubzz2zey/LOG-01-011-xxx-xxx.CSV
|
teet82
|
postitati 02.12.13 12:21 |
Jah, ikkagi oli ka sellel autol viga geomeetrias. Arvutiga sai N75 aktiveeritud ja siis hoolega jälgitud aktuaatori varda liikumist. Ütleks, et ühel
korral kümnest ei liikunud varras sujuvalt tagasi, takerdumine oli seega üpris väike. Aga sellest piisas, et auto avariireziimi viia. Kui turbo juba
maas oli ja sai käega hooba liigutada, siis oli see takerduv koht selgelt tunda.
|
prj
|
postitati 02.12.13 11:27 |
Tsitaat: | Algselt postitas: AnderoS
Tere
Tänan veelkord PRJ-i. Eile õhtul sai turbo lahti võetud, veendutud, et geomeetria oli kapitaalselt kinni tahmanud, asi puhtaks tehtud, kokku pandud ja
tulemus - autol on "uus elu" - minek on hoopis teine. Sai ka kaabliga uuesti proovitud ja uus graafik tehtud. Aeg jäi graafikul kummaline, aga see
ilmselt ei oma tähtsust. Rõhk enam 2500 mbar-i peale ei tõuse. Samuti on duty valve vms jänud nüüd all 70% kui varasemalt oli 96% |
Aga palun. Nüüd näeb kõik ilus välja.
Tsitaat: | Algselt postitas: teet82
Kas teema autoril on asi korras?
Homme hakkan tegelema ühe samasuguse probleemiga, auto on natuke uuem ainult. Graafikut ei ole ette näidata, sest ei kasuta Vag-comi. Käisin
proovisõidul VAS testriga ja näidud olid samad, suhteliselt kiiresti viskab rõhu umbes 2500mbar peale ja läheb avariisse. Imelik on see, et esmasel
vaatlusel tundus geomeetria liikuvat normaalselt, seda siis silmaga vaadates auto käivitamisel ja gaasi andmisel, lahti pole midagi võtnud ja käega
katsunud. Juhul kui asi pole geomeetrias, siis milles see veel võiks olla? Katalüsaator äkki? |
Kui katt on umbes siis vastupidi ei lähe rõhk üles.
|
AnderoS
|
postitati 01.12.13 12:52 |
Tere
Tänan veelkord PRJ-i. Eile õhtul sai turbo lahti võetud, veendutud, et geomeetria oli kapitaalselt kinni tahmanud, asi puhtaks tehtud, kokku pandud ja
tulemus - autol on "uus elu" - minek on hoopis teine. Sai ka kaabliga uuesti proovitud ja uus graafik tehtud. Aeg jäi graafikul kummaline, aga see
ilmselt ei oma tähtsust. Rõhk enam 2500 mbar-i peale ei tõuse. Samuti on duty valve vms jänud nüüd all 70% kui varasemalt oli 96%
Uus graafik näeb välja selline:
Turbo nägi välja selline:
|
teet82
|
postitati 30.11.13 16:46 |
Kas teema autoril on asi korras?
Homme hakkan tegelema ühe samasuguse probleemiga, auto on natuke uuem ainult. Graafikut ei ole ette näidata, sest ei kasuta Vag-comi. Käisin
proovisõidul VAS testriga ja näidud olid samad, suhteliselt kiiresti viskab rõhu umbes 2500mbar peale ja läheb avariisse. Imelik on see, et esmasel
vaatlusel tundus geomeetria liikuvat normaalselt, seda siis silmaga vaadates auto käivitamisel ja gaasi andmisel, lahti pole midagi võtnud ja käega
katsunud. Juhul kui asi pole geomeetrias, siis milles see veel võiks olla? Katalüsaator äkki?
|
AnderoS
|
postitati 28.11.13 12:40 |
Tsitaat: | Algselt postitas: prj
Geomeetria kinni, võta lahti ja puhasta ära ning asi läheb korda.
Kõik su vead on sellest tingitud. Tegelikult peaks rõhud koos jooksma, aga kuna sul geomeetria ei liigu, siis aju ei saa rõhku maha ning
kaitsemeetmena lööb kütte kinni, et rõhk alla saada. See on see hetk, kui sulle tundub, et "turbo tagant ära tuli", tegelikult läks asi safe-i ning
vähendati kütusekogust |
Suured tänud prj! Egas midagi kui puhastama.
|
prj
|
postitati 28.11.13 11:02 |
Geomeetria kinni, võta lahti ja puhasta ära ning asi läheb korda.
Kõik su vead on sellest tingitud. Tegelikult peaks rõhud koos jooksma, aga kuna sul geomeetria ei liigu, siis aju ei saa rõhku maha ning
kaitsemeetmena lööb kütte kinni, et rõhk alla saada. See on see hetk, kui sulle tundub, et "turbo tagant ära tuli", tegelikult läks asi safe-i ning
vähendati kütusekogust
|
AnderoS
|
postitati 28.11.13 09:40 |
Peale mõningast pusimist õnnestus üsna lihtsa vaevaga csv-st joonistada välja selline graafik
On kellelgi ehk mingit näidet tuua, milline peaks see graafik välja nägema? Kas see Spec MAP peabki säärase kujuga olema või ongi selles probleem ja
see seotud geomeetria kinni olekuga?
|
AnderoS
|
postitati 26.11.13 19:26 |
Nii, sai täna siis tehtud logi grupile 11 vastavalt prj juhistele. Failid saadaval siin:
http://www.upload.ee/files/3729691/LOG-01-01_turbo1-xxx-xxx.CSV.html
ja
http://www.upload.ee/files/3729692/LOG-01-011-_turbo_katse2xxx-xxx.CSV.html
|
prj
|
postitati 25.11.13 15:15 |
See kaaspiloodi puudumine on okei. Paned logima, siis sõidad, mingi hetk paned kolmanda sisse, lased pöörded ilusti õigesse vahemikku (madalale) ja
vajutad (soovitatavalt maanteel) lapatsi põhja.
Seejärel, kui tõmme tehtud, jääd seisma, paned logi kinni ja valmis ta ongi.
Usu mind, see tõmme on pärast csv failist väga lihtne üles otsida. Peamine, et oleks olemas konkreetsete parameetritega tõmme pikas (ühesuguses)
vahemikus, selle järgi on võimalik ka adekvaatsed järeldused teha, et mis rõhuga on.
See "differential pressure" veakood ei ütle otseselt, kas rõhk on liiga kõrge või liiga madal, seepärast olekski korraks logida vaja.
|
AnderoS
|
postitati 25.11.13 14:50 |
prj - eks ise vastaksin (ja ka vastan) umbes samamoodi, kui oleks minu valdkond ja keegi ajaks täiesti segast Seega saan aru Teie suhtumisest. Tunnistan, et autode osas võrdlemisi täielik
võhik. Üritasin lihtsalt mingi loogikaga asjale läheneda. Minu jaoks tundus loogiline, et ühes otsas on MAP ja teises G71 ning nende vahele jääb mingi
kontrollväärtuste erinevus siis üks kahest on võsas. Võtsin juurde hunnikute viisi inglise keelseid foorumeid kus räägiti sarnasest probleemist ja
G71-st ning selle vahetusest.
Graafik selline, kuna puudus "kaaspiloot", seega tuli enne logima panna ja siis sõita.
Aga selge, proovin tänaõhtul/homme saada vanema kaabli, softi ja kellegi kõrvale ning siis ainult gruppi 11 logida. Ning selle CSV siia visata
|
prj
|
postitati 25.11.13 14:25 |
Jäta see aju rahule!
Postita normaalne CSV grupist 11. Ja AINULT grupist 11, kui mitu tükki korraga valida on lugemiskiirus nii aeglane, et selle infoga pole mitte midagi
teha.
Ära leiuta midagi ise juurde, ära tee midagi "loetavaks". Lae lihtsalt fail üles ja postita link siia.
Need ei ole mingite erinevate andurite rõhud. Sa lähened hetkel asjale täiesti valest otsast ja üritad valede järelduste najal ise midagi
"remontida", mis remonti ei vaja.
Kui on aju sisene andur, siis on suure tõenäosusega see viga lihtsalt sellest sees, et sul on geomeetria kinni tahmanud ning rõhk on nii kõrge, et
lööb anduri 5v peale - selle kinnituseks ma küsisingi grupp 11 logi... ja võiks tähele panna ka seda, et ma palusin seda 1200 rpm-st alates
täisgaasil, mitte käike järjest tühjaks lastes, millest jällegi pole mingit kasu.
Sorry, kui natuke "kuri" tundub, ei taha halvasti öelda - lihtsalt nii, nagu on.
|
AnderoS
|
postitati 25.11.13 13:14 |
teet82 - paigal seistes oli vahe lubatud 30mbar piires ja üsna stabiiline. Üritan õhtul saada logi csv failid. Leidsin ühe teema siit foorumist ja
piastab, et need peaksid sobima otse sellisel kujul nagu nad tulevad. Iseenesest loogiline, Excel peaks oskama need graafikuks joonistada ju
Jään vastuse võlgu, kas pea 2x väärtuste erinevus oli grupis 10 või grupis 11.
Mis nüüd puutub sellesse andurisse endasse. Käisin Forssis ja hoolimata saadetud varuosa numbrist pakuti siiski teist vaakumi andurit (uuema tüübi
oma). Kurvastuseks sain selgeks ka, et uut ajju kinnituvat andurit kuskilt kauplusest osta/tellida ei saa. Seega tuleb vist hakata jahti pidama uuele
ajule lammarites. Iseasi, kas chippimisel midagi sellist üle ei jää?
|
teet82
|
postitati 25.11.13 12:03 |
See graafik tundub vale tõesti, peaks olema rõhu mbar graafik, see aga tundub olevat õhulugeja signaali graafik. Kui turbo geomeetria liigub raskelt,
siis mina alustaks üldse sellest. Rõhuanduri signaali kontrollimiseks tuleks muidu vaadata seisva mootoriga gruppi 10, seal on siis väljad 2 ja 3
vastavalt altituudi ja rõhuanduri poolt nähtav rõhk. Erinevus ei tohiks olla rohkem kui 30 mbar. Kui erinevus on suurem, siis tõmmata see voolik ära
aju küljest ja kontrollida uuesti. Sellega kontrollid põhimõtteliselt seda, et see rõhuandur täielikult segast ei pane, et näitab ikka atmosfääri
rõhku seisva mootoriga. Kindel pole, et see võte ka sinu auto puhul kehtib, aga proovida võid.
Edit: Kui sain õigesti aru, et grupp 11 all muutuvad sõidu ajal rõhkude erinevused kahekordseks, siis on ikka väga valesti midagi. Esimene näit on
see, mis olema peaks antud pööretel ja koormusel, teine see rõhk, mis sul reaalselt on seal. Loomulikult võib ka see rõhuandur segast panna ja
tegelikkuses pole see erinevus nii suur.
|
AnderoS
|
postitati 25.11.13 09:27 |
Prj - see graafik ilmselt ei kajasta vajalikku? Hiinakas 12.10.3 vms vag kaabel igatahes ei näita kõike mida vaja. Sain csv failid ka logina vanemast
versioonist vanema kaabliga, kus rohkem infi. Kui vaja siis üritan nad loetavaks teha ja siin avaldada. Aga kahe sensori rõhu vahe paistis sõittes
paisuvat 2 kordseks.
Eile sai siis autot lammutatud. Tulemus - AFN mootoril 1996 aastal asub see andur autoajus, aju külge joodetuna (varuosa kood 027 300 3210). Seal
muidugi ka vaakumvoolikud, mille vahetamise peale ei tulnud siis kui muud voolikud vahetatud said. On mõnel teadjamal mehel kogemust selle
vahetamisega? Oma võhikliku pilguga tundub olevat 3 klemmi, ehk 3 joodet lahti-kinni, sama tegevus voolikuga ja asi tahe. Ebay näitas osa hinnaks
200$, forss pakkus 13,5€. Igatahes täna lähen vaatan, kas on sama välimusega asi ja ostan ära kui sobib.
Lisaks ilmnes, et turbol ei liigu ka geomeetria kõige vabamalt. Aga see omaette teema, mida soovitaks uurida iindrek22-l. Aga Te võiks ka ju G71
sensori asukoha tuvastada ja vaadata ega seal ole voolikud kutud.
|
audi_a4_v6
|
postitati 25.11.13 07:46 |
Tsitaat: | Algselt postitas: iindrek22
Mul on enam vähem sama jama. Kiirendan ja ss nagu mingi plokk tuleks vahele ning tõmmet enam pole. ja aitab ainult see et syyde välja ja uuesti sisse.
Ja teine jama on see et turbo pole õigesti järel ehk ss mingi tõmme tal on aga see pole see sest kiirus kasvab aeglaselt ja mäepeal vaata et peab
isegi käiku madalama peale vahetama kuigi turbo töötab aga ei saaks nagu õiget asja kätte vms. kas keegi teab mida teha võiks või kust alustada sest
voolikud vahetasin välja juba aga see ei aidanud eriti kaasa. |
Arvuti järgi ja järgmisena diagnostika.
|
iindrek22
|
postitati 25.11.13 07:44 |
Mul on enam vähem sama jama. Kiirendan ja ss nagu mingi plokk tuleks vahele ning tõmmet enam pole. ja aitab ainult see et syyde välja ja uuesti sisse.
Ja teine jama on see et turbo pole õigesti järel ehk ss mingi tõmme tal on aga see pole see sest kiirus kasvab aeglaselt ja mäepeal vaata et peab
isegi käiku madalama peale vahetama kuigi turbo töötab aga ei saaks nagu õiget asja kätte vms. kas keegi teab mida teha võiks või kust alustada sest
voolikud vahetasin välja juba aga see ei aidanud eriti kaasa.
|
AnderoS
|
postitati 21.11.13 21:07 |
Tsitaat: | Algselt postitas: prj
Kontrolli juhtmed ja pistik üle rõhuanduril.
Tee logi grupp 11, 3nda käiguga täisgaasil alates 1200 rpm. |
Ega ma nüüd tea, kas tegin õiget asja. Tulemus sai selline, valitud grupid 10 ja 11.
Iseenesest peale seda kui turbo kadus tekkis koheselt ka kood:
00519 - Intake Manifold Pressure Sensor (G71)
28-00 -- Short to Plus
Kui kood kustutada ilmus see koheselt tagasi. Peale mootori taaskäivitust oli probleem kadunud, järgmise korrani. Ehk siis ilmselt nädalavahetusel
andruile kallale. Hea oleks muidugi kui teaks kust otsimisega alustada. Seega, mõni targem ehk oskab aidata, kus G71 asub?
|
prj
|
postitati 15.11.13 13:19 |
Kontrolli juhtmed ja pistik üle rõhuanduril.
Tee logi grupp 11, 3nda käiguga täisgaasil alates 1200 rpm.
|
AnderoS
|
postitati 15.11.13 12:56 |
Tere,
Otsisin mis otsisin, päris lahendust ning vastavat teemat ei leidnud. Autoks '96 A4B5 1.9TDI 81kW Quattro. Probleem on selline, et alates 3 käigust
ja umbes 2500 pöörde juures kaob turbo tagant. Esimese lahendusena sai vahetatud vaakumvoolikud. See nihutas algselt u 2000 pöörde juures ilmnenud
probleemid 2500 pöörde juurde. Kaabel järgi ja tulemus selline:
00519 - Intake Manifold Pressure Sensor (G71)
28-10 - Short to B+ - Intermittent
00575 - Intake Manifold Pressure
17-00 - Control Difference
Kustutasin veakoodid ära, kohe tagasi ei tule, aga kohe kui turbo kaob on nad platsis tagasi. Rosstech-i kodukal olevaid lahendusi, 00575 koodi osas,
veel proovinud ei ole. Pigem hetkel küsimus kahe veakooid vahelises korrelatsioonis. Mimelt saan aru, et 00519 räägib rõhuanduri lühisest ning 00575
kontrollväärtuste erinevusest. Kas viga 00575 võib olla tingitud veast 00519?
On keegi sellise kooslusega kokku puutunud? Mis võiks olla lahendus? Kus võiks G71 asuda?
Tänud!
|
|