Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
LauriA

 postitati 09.10.13 15:09
Tsitaat:
Algselt postitas: LauriA
Tsitaat:
Algselt postitas: audipoiss
Pumba aju oli omadega läbi, aga uut ei ostnud. Rohkem öelda ka ei saa, kuna pumba remontijad saaksid kurjaks:(


Läks hästi siis .. Enda oma viisin karla autosse, pump täiesti läbi omadega.. 1500 euri kogu kompoti eest. Vana pumba remont oleks isegi kallimaks läinud kui uus pump..


Tuli välja, et olen kuskilt vett saanud.
LauriA

 postitati 02.10.13 17:51
Tsitaat:
Algselt postitas: audipoiss
Pumba aju oli omadega läbi, aga uut ei ostnud. Rohkem öelda ka ei saa, kuna pumba remontijad saaksid kurjaks:(


Läks hästi siis .. Enda oma viisin karla autosse, pump täiesti läbi omadega.. 1500 euri kogu kompoti eest. Vana pumba remont oleks isegi kallimaks läinud kui uus pump..
audipoiss

 postitati 27.09.13 20:37
Pumba aju oli omadega läbi, aga uut ei ostnud. Rohkem öelda ka ei saa, kuna pumba remontijad saaksid kurjaks:(
OnuJack

 postitati 27.09.13 18:41
Milles asi oli ja kuidas lahendasid?

Tsitaat:
Algselt postitas: audipoiss
Auto sõidab jälle. Tänan kaasa mõtlemast.

audipoiss

 postitati 27.09.13 18:16
Tsitaat:
Algselt postitas: audipoiss
Tsitaat:
Algselt postitas: OnuJack
Tegemist ei ole anduriga vaid seadmega, mis reguleerib etteantava kütuse kogust. Netist uurides jääb mulje, et see viitab pumba liigsele kulumisele või pumba aju veale (külmjooted näiteks).

Tsitaat:
Algselt postitas: audipoiss
Tere omal jäi auto selle veapärast seisma
01268 - Quantity Adjuster (N146)
37-00 - Faulty

Readiness: N/A

Teab keegi kus see andur pumba küljes asub ja kas on eraldi vahetatav?



Kui pumba kaane maha võtsin, siis oli oksuteerimis jälgi näha küll. Kuna seal kõik mingi imeliku silikooniga kinni, siis ei hakanud edasi lammutama.
Muidugi auto jäi sõidupealt hoiatamata seisma.


Auto sõidab jälle. Tänan kaasa mõtlemast.
LauriA

 postitati 22.09.13 14:02
Tsitaat:
Algselt postitas: OnuJack
Kas proovisid ka vead kustutada ja seejärel uuesti kontrollida?

Tsitaat:
Algselt postitas: LauriA
Eile siis hakkas jama pihta. kodust ära sõites oli kõik nagu ok. Tee peal kadus jõud ära ja ei käivitunud enam.
Sai siis kaabel taha pandud ja vead mootorist tulid sellised:

3 Faults Found:
00575 - Intake Manifold Pressure
11-10 - Control Limit Not Reached - Intermittent
01318 - Control Module for Injection Pump (J399)
37-00 - Faulty
01268 - Quantity Adjuster (N146)
37-10 - Faulty - Intermittent
Readiness: N/A

Netist uurides leidsin, et viga võib kõrgsurve pumbas või selle ajus, aga see ei saa vist olla, kuna sai pihustid lahti keeratud ja käiatud ning küte tuli ilusti üles.

Kellelgi on sama probleemi olnud ? Peale selle veel, panin aku ööseks laadima. Klemme maha ei võtnud ning tänaseks ei saa isegi katuseluuki kinni. Akult miinus klemmi maha võttes või peale pannes on säde vahel, ehk mingi tarbimine järgi, aga ei kujuta ette mis. Ennem oli nagu kõik korras.

Kaitsmed said läbi vaadatud, kõik olid terved.

Keegi ehk oskab kuskile poole juhatada, et kust võiks hakata viga otsima.. Tänan siis abi eest ette ära juba.

Proovitud. Peale käivitamist samad veakoodid uuesti.
Tuttav rääkis et üks võimalik viga võib olla mootori massis, aga ise suhteliselt kahtlen selles.
audipoiss

 postitati 21.09.13 17:44
Tsitaat:
Algselt postitas: OnuJack
Tegemist ei ole anduriga vaid seadmega, mis reguleerib etteantava kütuse kogust. Netist uurides jääb mulje, et see viitab pumba liigsele kulumisele või pumba aju veale (külmjooted näiteks).

Tsitaat:
Algselt postitas: audipoiss
Tere omal jäi auto selle veapärast seisma
01268 - Quantity Adjuster (N146)
37-00 - Faulty

Readiness: N/A

Teab keegi kus see andur pumba küljes asub ja kas on eraldi vahetatav?



Kui pumba kaane maha võtsin, siis oli oksuteerimis jälgi näha küll. Kuna seal kõik mingi imeliku silikooniga kinni, siis ei hakanud edasi lammutama.
Muidugi auto jäi sõidupealt hoiatamata seisma.
OnuJack

 postitati 21.09.13 16:29
Kas proovisid ka vead kustutada ja seejärel uuesti kontrollida?

Tsitaat:
Algselt postitas: LauriA
Eile siis hakkas jama pihta. kodust ära sõites oli kõik nagu ok. Tee peal kadus jõud ära ja ei käivitunud enam.
Sai siis kaabel taha pandud ja vead mootorist tulid sellised:

3 Faults Found:
00575 - Intake Manifold Pressure
11-10 - Control Limit Not Reached - Intermittent
01318 - Control Module for Injection Pump (J399)
37-00 - Faulty
01268 - Quantity Adjuster (N146)
37-10 - Faulty - Intermittent
Readiness: N/A

Netist uurides leidsin, et viga võib kõrgsurve pumbas või selle ajus, aga see ei saa vist olla, kuna sai pihustid lahti keeratud ja käiatud ning küte tuli ilusti üles.

Kellelgi on sama probleemi olnud ? Peale selle veel, panin aku ööseks laadima. Klemme maha ei võtnud ning tänaseks ei saa isegi katuseluuki kinni. Akult miinus klemmi maha võttes või peale pannes on säde vahel, ehk mingi tarbimine järgi, aga ei kujuta ette mis. Ennem oli nagu kõik korras.

Kaitsmed said läbi vaadatud, kõik olid terved.

Keegi ehk oskab kuskile poole juhatada, et kust võiks hakata viga otsima.. Tänan siis abi eest ette ära juba.

OnuJack

 postitati 21.09.13 16:29
Tegemist ei ole anduriga vaid seadmega, mis reguleerib etteantava kütuse kogust. Netist uurides jääb mulje, et see viitab pumba liigsele kulumisele või pumba aju veale (külmjooted näiteks).

Tsitaat:
Algselt postitas: audipoiss
Tere omal jäi auto selle veapärast seisma
01268 - Quantity Adjuster (N146)
37-00 - Faulty

Readiness: N/A

Teab keegi kus see andur pumba küljes asub ja kas on eraldi vahetatav?

audipoiss

 postitati 21.09.13 12:01
Tere omal jäi auto selle veapärast seisma
01268 - Quantity Adjuster (N146)
37-00 - Faulty

Readiness: N/A

Teab keegi kus see andur pumba küljes asub ja kas on eraldi vahetatav?
LauriA

 postitati 20.09.13 15:24
Eile siis hakkas jama pihta. kodust ära sõites oli kõik nagu ok. Tee peal kadus jõud ära ja ei käivitunud enam.
Sai siis kaabel taha pandud ja vead mootorist tulid sellised:

3 Faults Found:
00575 - Intake Manifold Pressure
11-10 - Control Limit Not Reached - Intermittent
01318 - Control Module for Injection Pump (J399)
37-00 - Faulty
01268 - Quantity Adjuster (N146)
37-10 - Faulty - Intermittent
Readiness: N/A

Netist uurides leidsin, et viga võib kõrgsurve pumbas või selle ajus, aga see ei saa vist olla, kuna sai pihustid lahti keeratud ja käiatud ning küte tuli ilusti üles.

Kellelgi on sama probleemi olnud ? Peale selle veel, panin aku ööseks laadima. Klemme maha ei võtnud ning tänaseks ei saa isegi katuseluuki kinni. Akult miinus klemmi maha võttes või peale pannes on säde vahel, ehk mingi tarbimine järgi, aga ei kujuta ette mis. Ennem oli nagu kõik korras.

Kaitsmed said läbi vaadatud, kõik olid terved.

Keegi ehk oskab kuskile poole juhatada, et kust võiks hakata viga otsima.. Tänan siis abi eest ette ära juba.

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 60.3% - SQL: 39.7%]