Teema ülevaade |
LauriA
|
postitati 09.10.13 16:09 |
Tsitaat: | Algselt postitas: LauriA
Tsitaat: | Algselt postitas: audipoiss
Pumba aju oli omadega läbi, aga uut ei ostnud. Rohkem öelda ka ei saa, kuna pumba remontijad saaksid kurjaks |
Läks hästi siis .. Enda oma viisin karla autosse, pump täiesti läbi omadega.. 1500 euri kogu kompoti eest. Vana pumba remont oleks isegi kallimaks
läinud kui uus pump.. |
Tuli välja, et olen kuskilt vett saanud.
|
LauriA
|
postitati 02.10.13 18:51 |
Tsitaat: | Algselt postitas: audipoiss
Pumba aju oli omadega läbi, aga uut ei ostnud. Rohkem öelda ka ei saa, kuna pumba remontijad saaksid kurjaks |
Läks hästi siis .. Enda oma viisin karla autosse, pump täiesti läbi omadega.. 1500 euri kogu kompoti eest. Vana pumba remont oleks isegi kallimaks
läinud kui uus pump..
|
audipoiss
|
postitati 27.09.13 21:37 |
Pumba aju oli omadega läbi, aga uut ei ostnud. Rohkem öelda ka ei saa, kuna pumba remontijad saaksid kurjaks
|
OnuJack
|
postitati 27.09.13 19:41 |
Milles asi oli ja kuidas lahendasid?
Tsitaat: | Algselt postitas: audipoiss
Auto sõidab jälle. Tänan kaasa mõtlemast. |
|
audipoiss
|
postitati 27.09.13 19:16 |
Tsitaat: | Algselt postitas: audipoiss
Tsitaat: | Algselt postitas: OnuJack
Tegemist ei ole anduriga vaid seadmega, mis reguleerib etteantava kütuse kogust. Netist uurides jääb mulje, et see viitab pumba liigsele kulumisele
või pumba aju veale (külmjooted näiteks).
Tsitaat: | Algselt postitas: audipoiss
Tere omal jäi auto selle veapärast seisma
01268 - Quantity Adjuster (N146)
37-00 - Faulty
Readiness: N/A
Teab keegi kus see andur pumba küljes asub ja kas on eraldi vahetatav? | |
Kui pumba kaane maha võtsin, siis oli oksuteerimis jälgi näha küll. Kuna seal kõik mingi imeliku silikooniga kinni, siis ei hakanud edasi
lammutama.
Muidugi auto jäi sõidupealt hoiatamata seisma. |
Auto sõidab jälle. Tänan kaasa mõtlemast.
|
LauriA
|
postitati 22.09.13 15:02 |
Tsitaat: | Algselt postitas: OnuJack
Kas proovisid ka vead kustutada ja seejärel uuesti kontrollida?
Tsitaat: | Algselt postitas: LauriA
Eile siis hakkas jama pihta. kodust ära sõites oli kõik nagu ok. Tee peal kadus jõud ära ja ei käivitunud enam.
Sai siis kaabel taha pandud ja vead mootorist tulid sellised:
3 Faults Found:
00575 - Intake Manifold Pressure
11-10 - Control Limit Not Reached - Intermittent
01318 - Control Module for Injection Pump (J399)
37-00 - Faulty
01268 - Quantity Adjuster (N146)
37-10 - Faulty - Intermittent
Readiness: N/A
Netist uurides leidsin, et viga võib kõrgsurve pumbas või selle ajus, aga see ei saa vist olla, kuna sai pihustid lahti keeratud ja käiatud ning küte
tuli ilusti üles.
Kellelgi on sama probleemi olnud ? Peale selle veel, panin aku ööseks laadima. Klemme maha ei võtnud ning tänaseks ei saa isegi katuseluuki kinni.
Akult miinus klemmi maha võttes või peale pannes on säde vahel, ehk mingi tarbimine järgi, aga ei kujuta ette mis. Ennem oli nagu kõik korras.
Kaitsmed said läbi vaadatud, kõik olid terved.
Keegi ehk oskab kuskile poole juhatada, et kust võiks hakata viga otsima.. Tänan siis abi eest ette ära juba. | |
Proovitud. Peale käivitamist samad veakoodid uuesti.
Tuttav rääkis et üks võimalik viga võib olla mootori massis, aga ise suhteliselt kahtlen selles.
|
audipoiss
|
postitati 21.09.13 18:44 |
Tsitaat: | Algselt postitas: OnuJack
Tegemist ei ole anduriga vaid seadmega, mis reguleerib etteantava kütuse kogust. Netist uurides jääb mulje, et see viitab pumba liigsele kulumisele
või pumba aju veale (külmjooted näiteks).
Tsitaat: | Algselt postitas: audipoiss
Tere omal jäi auto selle veapärast seisma
01268 - Quantity Adjuster (N146)
37-00 - Faulty
Readiness: N/A
Teab keegi kus see andur pumba küljes asub ja kas on eraldi vahetatav? | |
Kui pumba kaane maha võtsin, siis oli oksuteerimis jälgi näha küll. Kuna seal kõik mingi imeliku silikooniga kinni, siis ei hakanud edasi
lammutama.
Muidugi auto jäi sõidupealt hoiatamata seisma.
|
OnuJack
|
postitati 21.09.13 17:29 |
Kas proovisid ka vead kustutada ja seejärel uuesti kontrollida?
Tsitaat: | Algselt postitas: LauriA
Eile siis hakkas jama pihta. kodust ära sõites oli kõik nagu ok. Tee peal kadus jõud ära ja ei käivitunud enam.
Sai siis kaabel taha pandud ja vead mootorist tulid sellised:
3 Faults Found:
00575 - Intake Manifold Pressure
11-10 - Control Limit Not Reached - Intermittent
01318 - Control Module for Injection Pump (J399)
37-00 - Faulty
01268 - Quantity Adjuster (N146)
37-10 - Faulty - Intermittent
Readiness: N/A
Netist uurides leidsin, et viga võib kõrgsurve pumbas või selle ajus, aga see ei saa vist olla, kuna sai pihustid lahti keeratud ja käiatud ning küte
tuli ilusti üles.
Kellelgi on sama probleemi olnud ? Peale selle veel, panin aku ööseks laadima. Klemme maha ei võtnud ning tänaseks ei saa isegi katuseluuki kinni.
Akult miinus klemmi maha võttes või peale pannes on säde vahel, ehk mingi tarbimine järgi, aga ei kujuta ette mis. Ennem oli nagu kõik korras.
Kaitsmed said läbi vaadatud, kõik olid terved.
Keegi ehk oskab kuskile poole juhatada, et kust võiks hakata viga otsima.. Tänan siis abi eest ette ära juba. |
|
OnuJack
|
postitati 21.09.13 17:29 |
Tegemist ei ole anduriga vaid seadmega, mis reguleerib etteantava kütuse kogust. Netist uurides jääb mulje, et see viitab pumba liigsele kulumisele
või pumba aju veale (külmjooted näiteks).
Tsitaat: | Algselt postitas: audipoiss
Tere omal jäi auto selle veapärast seisma
01268 - Quantity Adjuster (N146)
37-00 - Faulty
Readiness: N/A
Teab keegi kus see andur pumba küljes asub ja kas on eraldi vahetatav? |
|
audipoiss
|
postitati 21.09.13 13:01 |
Tere omal jäi auto selle veapärast seisma
01268 - Quantity Adjuster (N146)
37-00 - Faulty
Readiness: N/A
Teab keegi kus see andur pumba küljes asub ja kas on eraldi vahetatav?
|
LauriA
|
postitati 20.09.13 16:24 |
Eile siis hakkas jama pihta. kodust ära sõites oli kõik nagu ok. Tee peal kadus jõud ära ja ei käivitunud enam.
Sai siis kaabel taha pandud ja vead mootorist tulid sellised:
3 Faults Found:
00575 - Intake Manifold Pressure
11-10 - Control Limit Not Reached - Intermittent
01318 - Control Module for Injection Pump (J399)
37-00 - Faulty
01268 - Quantity Adjuster (N146)
37-10 - Faulty - Intermittent
Readiness: N/A
Netist uurides leidsin, et viga võib kõrgsurve pumbas või selle ajus, aga see ei saa vist olla, kuna sai pihustid lahti keeratud ja käiatud ning küte
tuli ilusti üles.
Kellelgi on sama probleemi olnud ? Peale selle veel, panin aku ööseks laadima. Klemme maha ei võtnud ning tänaseks ei saa isegi katuseluuki kinni.
Akult miinus klemmi maha võttes või peale pannes on säde vahel, ehk mingi tarbimine järgi, aga ei kujuta ette mis. Ennem oli nagu kõik korras.
Kaitsmed said läbi vaadatud, kõik olid terved.
Keegi ehk oskab kuskile poole juhatada, et kust võiks hakata viga otsima.. Tänan siis abi eest ette ära juba.
|
|