Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
QUATTRO

 postitati 17.01.05 19:39
Neid ennegi remonditud ja tehtud,pidama saadakse ca 20%
Soovitan soojalt osta uus radikas ja ka paisupaagi kork.
Nendel kipuvad klapid kinni jääma ja sellest ka liigne surve süsteemis.Kusjuures norm rõhk on kuskil 0,8-1,5 bari,mida on tglt ikka päris palju.
Ja lahti või "poolvinna" ei tohi korki jätta.
priitsuvila

 postitati 14.01.05 21:00
Tsitaat:
Algselt postitas: audifan
kui jahutussüsteem tühjaks lasti kas pärast õhutati ka kui täis lasti ?


Õhutati ja jäeti paisupaagi kork poolde vinna.

Tänud vastajatele!
janar

 postitati 14.01.05 20:55
kui jahutussüsteem tühjaks lasti kas pärast õhutati ka kui täis lasti ?
priitsuvila

 postitati 14.01.05 20:37
Sõber siis oma sigariga hädas. Juba kolmandat korda siis andis radiaator otsad. Esimene kord sai ostetud "uus" kasutatud radiaator, järgmisel korral sellele spetsialiseerunud firmas remontida. Mingi aja möödudes annab plastmassvann järgi ja radiaator hakkab lekkima.

Milles võib häda olla?

Silindrite kompressioonid mõõdetud, jäävad vahemikku 12-13.

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 32.7% - SQL: 67.3%]