Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
Mure 1.8 92kw ADR tühikäigu pööretega.
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: Rix[/i] Nii nüüd siis jälle natuke targem (sain infot auto hingeelu kohta), aga ei oska selle teadmisega kuigi palju peale hakata. Tänu klubilisele simoQ sai loetud jälle veakoodid ja tehtud väike logimine. Logi fail [url=http://www.hot.ee/wbil//Logi%2008.04.2013.xls]SIIN[/url]. Seega nüüd oleks üks suur abipalve kõigile, kes oskavad nõu anda. Ja mootori veakoodidest niipalju: Detsembris olid ja pärast kustutamist tulid tagasi järgmised veakoodid: 2 Faults Found 17924 - Intake Manifold Valve (N156): Open Circuit P1516 - 35-00 - - 16496 - Intake Air Temp. Sensor (G42): Signal too Low P0112 - 35-00 - - Googeldamise tulemusel jõudsin järeldusele, et nende kahe asja pistikud olid vahetusse läinud (seda ka juhtmete värvide järgi elektri skeemidelt kontrollitud). Tänase 8.04.2013 seisuga oli viga koodiga 17924 kadunud ja uuesti pole tekkinud, arvatavasti selle sai pistikute vahetamisega korda. Temp andur sai uus ostetud ja proovitud uut ja viga ära ei kadunud, samuti sai erinevatel temperatuuridel uue ja vana temp anduri takistusi mõõta ja need olid ligilähedased ja vastasid netis kirjutatud normidele. Kuna programmis näitab 19.5*C siis see viitab juhtme katkestusele või lühisele. Üritasin multimeetriga üle kontrollida (anduri ja aju vahelised juhtmed) ja viga ei tuvastanud. Ehk tuleks uuesti seda teha. Nüüd täna olid järgmised veakoodid: 5 Faults Found: 16497 - Intake Air Temp. Sensor (G42): Signal too High P0113 - 35-00 - - 16487 - Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too High P0103 - 35-00 - - 16500 - Engine Coolant Temp. Sensor (G62): Implausible Signal P0116 - 35-10 - - - Intermittent 17967 - Throttle Valve Control part (J338): Fault in basic settings P1559 - 35-10 - - - Intermittent 17967 - Throttle Valve Control part (J338): Fault in basic settings P1559 - 35-10 - - - Intermittent Pärast kustutamist ja pisikest tiiru, tulid neist tagasi: 2 Faults Found: 16497 - Intake Air Temp. Sensor (G42): Signal too High P0113 - 35-00 - - 16487 - Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too High P0103 - 35-00 - - Suured tänud kõigile, kes saavad abiks olla. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
Mure 1.8 92kw ADR tühikäigu pööretega.
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
49.0%
- SQL:
51.0%
]