Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
Mure 1.8 92kw ADR tühikäigu pööretega.
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: Rix[/i] Võtsin siis ennast täna kokku ja läksin seda juhtmestiku kala otsima. Võtsin siis aju poolsest otsast pistiku lahti ja temp anduri poolsest otsast ka ja asusin siis takistust mõõtma. Aju poolsest otsast siis PIN 54 ja PIN 67 ja siis temp anduri poolsest otsast aga multimeeter ei näidanud mitte kui midagi, siis mõtlesin, et noo olgu, proovin huvi pärast siis ka selle sisselaske küljes oleva solenoid klapi juurde mineva pistiku klemme ja ohh imet, tundub et just selle pistiku juhtmed ulatuvad nendele PIN-idele aju poolses otsas... Mõtlesin siis natuke ja otsusatasin, et meelitan seda juhet (mis enne solenoid klapi küljes oli) nii et see siis temp andri otsa ulatus ja panin selle teise juhtme (mis enne temp anduri otsas oli) selle solenoid klapi otsa. (Kuna enne olin netis juhtunud lugema, et inimestel olid need vahetuses olnud ja midagi katki ei olnud läinud, siis julgesin proovida neid vahetada.) Seejärel panin auto tööle, midagi nagu valesti polnud, läksin siis väiksele ringile ja ohh imet, autol oli justkui jõudu juurde tulnud (varem nagu tekkis jõud kuagil 3000-3500 pöörde juures aga nüüd tõmbas juba 1500 juures teise käiguga rattad all ringi). Samuti polnud enam ka seda effekti, et teise käiguga kiirendades oleks tunda jõu järsku kasvu umbes seal 3500 pöörde juures. Võtsin siis selle vaakumklapi külje peal oleva katte maha ja nüüd oli ka näha et see hoob natuke liikus gaasi andes ja ku juhtme lahti võtsin, siis enam see hoob ei liikunud mitte grammigi. Seega usun, et kuidagi moodi need juhtmed ikkagi vahetusse läinud. Siit aga küsimus, et äkki keegi saab järgi vaadata enda auto pealt (või teab peast vms) et mis värvi juhtmed peavad kummagi anduri taha minema. Mul sai praegu nii, et temp anduri taha läheb MUST-PUNASE triibuga ja HALL-VALGE triibuga (kusjuures hall-valge on teisest poole jämedam juhe) ning solenoid klapi taha läheb PUNANE-ROHELISE triibuga ja KOLLANE-VALGE triibuga (selles viimases 100% kindel pole, sest tegin enne pildi ja pildilt halvasti näha). [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
Mure 1.8 92kw ADR tühikäigu pööretega.
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
37.0%
- SQL:
63.0%
]