Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
Mure 1.8 92kw ADR tühikäigu pööretega.
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: Rix[/i] Üritasin uurida, et kas mul need uus ja vana õhu temperatuuri andur näitavad õigeid näite. [url=http://audi.workshop-manuals.com/a4-mk1/index.php?id=2728]Selle lingi[/url] (tuleb täiesti alla kerida ja seal tabel) tuleb välja, et 20*C juures peab olema takistus umbes 2.4k ohm (mis on siis 2400ohm) ja mina sain soojas autos näiduks umbes ~2.7k ohm (mis on siis 2700ohm). Tundub loogiline, sest autos võis olla natuke alla 20*C ja andur peaks korras olema... Siis aga jõudsin [url=http://elsaweb.spaghetticoder.org/doc/A.en-GB.4A-MG-MGAAN/20831198/2]selle lingi[/url] peale ja siin kirjutab hoopis et 20*C juures peaks takistus olema 450...650ohm. Küsimus tekkis nüüd selle pärast, et esimesel ja teisel lingil olevad andurid on pildi peal erinevad ja minu autos olev andur on samasugune nagu teisel pildil olev andur (olgugi, et teisel lingil on üleval kirjas, et need joonised on hoopis Audi 100 omad). On põhjust sellesse rohkem süvenemiseks või piisab sellest, et nii uue kui vana anduri näit oli samal temperatuuril enamvähem samasugune ja enamvähem kattub ka sellega mis esimesel lingil kirjas on? Aga nüüd siis selle juhtmestiku kontrollimise juurde... Nagu ma aru sain, siis hansson sina saad mulle öelda (kui vaatan järgi millise ajuga mu auto puhul tegemist on) milliseid klemme pean sealt aju poolsest juhtme otsast otsima, et kontrollida, kas mõlemad juhtmed ajust-andurini on terved (ahel ei oleks katkenud), et need poleks omavahel lühises ja et kumbki neist ei oleks massi/toitega lühises kusagilt. Kui see on korras, siis vist võiks anduri otsa panna ja mõõta, kas aju poolses otsas on sama takistus mis otse anduri pealt mõõtes. Ja kui kõik see on korras siis võib süüdistada ainult mootori aju vist (või pistiku ühendust aju poolses otsas)? Aga enne kui hakkan mingeid pistikuid lahti kiskuma aju küljest tahaks teada, et mis tuleks enne teha? Süüde kindlasti välja? Või hoopis akul lausa +juhe maha? Tahaks veenduda, et pärast aju pistiku eemaldamist poleks mootoris mingi sadakond veakoodi, mis takistaks auto käivitumist (või on see vältimatu või pole muretsemiseks põhjust?), sest endal pole kahjuks kaablit käepärast, et neid kustutada... Veel mingeid ettevaatus abinõusid / soovitusi? Tänud ! Riho. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
Mure 1.8 92kw ADR tühikäigu pööretega.
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
41.8%
- SQL:
58.2%
]