Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
Hai

 postitati 23.12.04 18:57
Suured tänud info eest, asi sai kohe palju selgemaks.
samru

 postitati 22.12.04 22:22
Tsitaat:
Esialgne postitaja Hai
Jahutusvedelik ära ei kao, ilmade süü ikka siis vist.
Aga mis moodi need smmerid siis paigast lähevad kui kinni hoida korraks karteri tuulutust? Ja kas sealt peabki kogu aeg sellist auru tulema? Kui suvel tuttav seda auru nägi ütles, et lööb surve põlemiskambrist karterisse ja et rõngad läbi - kas see on õige jutt?


Vahevõlli (4-ja sil. mootoril, mis jägajat ringi ajab) simmer tuleb välja nigu lupsti kui karteris ülesurve tekib. Oleme neid juhtumeid mitmeid näinud ja just talveperioodil. Niikaua kui tuulutusest õli ei lenda ja õlikulu suur ei ole pole rõngaste pärast vaja muretseda.
rass

 postitati 22.12.04 21:56
auru peab kogu aeg tulema, kui auru ei tule, siis on põhjust muretseda, et tuulutus umbes näiteks.
Hai

 postitati 22.12.04 21:53
Jahutusvedelik ära ei kao, ilmade süü ikka siis vist.
Aga mis moodi need smmerid siis paigast lähevad kui kinni hoida korraks karteri tuulutust? Ja kas sealt peabki kogu aeg sellist auru tulema? Kui suvel tuttav seda auru nägi ütles, et lööb surve põlemiskambrist karterisse ja et rõngad läbi - kas see on õige jutt?
rass

 postitati 22.12.04 21:51
täiesti normaalne nähtus...

Minu autu (A80 66kw) klapikambri kaan (karterituulutuse ava inc.) enne ja pärast..

http://orav.terasvara.ee/remont/images/IMG_1202.jpg
http://orav.terasvara.ee/remont/images/IMG_1296.jpg
http://orav.terasvara.ee/remont/images/IMG_1310.jpg

külmad ilmad, lühiksed otsad jne... seda muidu ei pritsi välja aga näppu ees hoides tekitasid sa mootoris ebanormaalse surve ja näpu ära võttes pääses surve sealt välja ja võttis sita ka kaasa
rafaello

 postitati 22.12.04 21:07
Tsitaat:
Esialgne postitaja samru
Tsitaat:
Esialgne postitaja Big
kui sealt ikka vahtu tuleb, siis see pole sugugi normaalne.


Loe postitus lõpuni - kui jahutusvedelik ära ei kao kuidas see vaht siis tekib? Ja teiseks selliste totrate katsetustega (tuulutust kinni hoides) lasete oma mootoril simmerid pesast välja ja siis imestate miks mootor kokku jooksis. Sama juhtub ka siis, kui tavel tuulutus kinni külmub (seesama valge emulsioon) - eriti 4 -ja silindrilistel mootoritel. Seda emulsiooni soodustab kui sõita suhteliselt lühikesi otsi ja mootor ei soojene korralikult. PS! jutt kehtib ainult sel juhul kui jahutusvedelik ära ei kao!!!


täpselt nii ta on jah. kunagi aegu tagasi pidin ka ise poolsurnuks ehmuma kui selle avastasin ja mõte juba liikus mootori lahtikiskumisele. aga õnneks kaine mõistus võitis.
samru

 postitati 22.12.04 20:48
Tsitaat:
Esialgne postitaja Big
kui sealt ikka vahtu tuleb, siis see pole sugugi normaalne.


Loe postitus lõpuni - kui jahutusvedelik ära ei kao kuidas see vaht siis tekib? Ja teiseks selliste totrate katsetustega (tuulutust kinni hoides) lasete oma mootoril simmerid pesast välja ja siis imestate miks mootor kokku jooksis. Sama juhtub ka siis, kui tavel tuulutus kinni külmub (seesama valge emulsioon) - eriti 4 -ja silindrilistel mootoritel. Seda emulsiooni soodustab kui sõita suhteliselt lühikesi otsi ja mootor ei soojene korralikult. PS! jutt kehtib ainult sel juhul kui jahutusvedelik ära ei kao!!!
Big

 postitati 22.12.04 20:31
kui sealt ikka vahtu tuleb, siis see pole sugugi normaalne.
samru

 postitati 22.12.04 20:23
See on praeguste niiskete ilmadega täiesti normaalne juhul kui sul jahutusvedelik ära ei kao.
Big

 postitati 22.12.04 20:12
võta õlivarras välja, kui on vahune, siis on plokikaane tihend ja arvatavasti ka plokk kõver.
rax21

 postitati 22.12.04 19:31
plokikaane tihend või kaan kõver ?
Hai

Depicts mood of post postitati 22.12.04 19:29
Sihuke asi juhtus siis: töötaval mootoril(1,9 karburaator) võtsin õhupuhasataja kaane pealt ja panin näpu karterituulutus ava ette, hoidsin seda seal max 5 sek ja kui ära võtsin lendas mulle vastu veepritsmeid ja mingit halli vahtu ja ikka korralikult tuli seda sealt, hea, et prillid veel ees olid. Ei tea, millest sihuke asi tingitud on? Kas see muidu on normaalne, et sealt nagu aurumasinast auru tuleb :(?

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 60.5% - SQL: 39.5%]