Teema ülevaade |
Hai
|
postitati 23.12.04 18:57 |
Suured tänud info eest, asi sai kohe palju selgemaks.
|
samru
|
postitati 22.12.04 22:22 |
Tsitaat: | Esialgne postitaja Hai
Jahutusvedelik ära ei kao, ilmade süü ikka siis vist.
Aga mis moodi need smmerid siis paigast lähevad kui kinni hoida korraks karteri tuulutust? Ja kas sealt peabki kogu aeg sellist auru tulema? Kui suvel
tuttav seda auru nägi ütles, et lööb surve põlemiskambrist karterisse ja et rõngad läbi - kas see on õige jutt? |
Vahevõlli (4-ja sil. mootoril, mis jägajat ringi ajab) simmer tuleb välja nigu lupsti kui karteris ülesurve tekib. Oleme neid juhtumeid mitmeid näinud
ja just talveperioodil. Niikaua kui tuulutusest õli ei lenda ja õlikulu suur ei ole pole rõngaste pärast vaja muretseda.
|
rass
|
postitati 22.12.04 21:56 |
auru peab kogu aeg tulema, kui auru ei tule, siis on põhjust muretseda, et tuulutus umbes näiteks.
|
Hai
|
postitati 22.12.04 21:53 |
Jahutusvedelik ära ei kao, ilmade süü ikka siis vist.
Aga mis moodi need smmerid siis paigast lähevad kui kinni hoida korraks karteri tuulutust? Ja kas sealt peabki kogu aeg sellist auru tulema? Kui suvel
tuttav seda auru nägi ütles, et lööb surve põlemiskambrist karterisse ja et rõngad läbi - kas see on õige jutt?
|
rass
|
postitati 22.12.04 21:51 |
täiesti normaalne nähtus...
Minu autu (A80 66kw) klapikambri kaan (karterituulutuse ava inc.) enne ja pärast..
külmad ilmad, lühiksed otsad jne... seda muidu ei pritsi välja aga näppu ees hoides tekitasid sa mootoris ebanormaalse surve ja näpu ära võttes pääses
surve sealt välja ja võttis sita ka kaasa
|
rafaello
|
postitati 22.12.04 21:07 |
Tsitaat: | Esialgne postitaja samru
Tsitaat: | Esialgne postitaja Big
kui sealt ikka vahtu tuleb, siis see pole sugugi normaalne. |
Loe postitus lõpuni - kui jahutusvedelik ära ei kao kuidas see vaht siis tekib? Ja teiseks selliste totrate katsetustega (tuulutust kinni hoides)
lasete oma mootoril simmerid pesast välja ja siis imestate miks mootor kokku jooksis. Sama juhtub ka siis, kui tavel tuulutus kinni külmub (seesama
valge emulsioon) - eriti 4 -ja silindrilistel mootoritel. Seda emulsiooni soodustab kui sõita suhteliselt lühikesi otsi ja mootor ei soojene
korralikult. PS! jutt kehtib ainult sel juhul kui jahutusvedelik ära ei kao!!! |
täpselt nii ta on jah. kunagi aegu tagasi pidin ka ise poolsurnuks ehmuma kui selle avastasin ja mõte juba liikus mootori lahtikiskumisele. aga õnneks
kaine mõistus võitis.
|
samru
|
postitati 22.12.04 20:48 |
Tsitaat: | Esialgne postitaja Big
kui sealt ikka vahtu tuleb, siis see pole sugugi normaalne. |
Loe postitus lõpuni - kui jahutusvedelik ära ei kao kuidas see vaht siis tekib? Ja teiseks selliste totrate katsetustega (tuulutust kinni hoides)
lasete oma mootoril simmerid pesast välja ja siis imestate miks mootor kokku jooksis. Sama juhtub ka siis, kui tavel tuulutus kinni külmub (seesama
valge emulsioon) - eriti 4 -ja silindrilistel mootoritel. Seda emulsiooni soodustab kui sõita suhteliselt lühikesi otsi ja mootor ei soojene
korralikult. PS! jutt kehtib ainult sel juhul kui jahutusvedelik ära ei kao!!!
|
Big
|
postitati 22.12.04 20:31 |
kui sealt ikka vahtu tuleb, siis see pole sugugi normaalne.
|
samru
|
postitati 22.12.04 20:23 |
See on praeguste niiskete ilmadega täiesti normaalne juhul kui sul jahutusvedelik ära ei kao.
|
Big
|
postitati 22.12.04 20:12 |
võta õlivarras välja, kui on vahune, siis on plokikaane tihend ja arvatavasti ka plokk kõver.
|
rax21
|
postitati 22.12.04 19:31 |
plokikaane tihend või kaan kõver ?
|
Hai
|
postitati 22.12.04 19:29 |
Sihuke asi juhtus siis: töötaval mootoril(1,9 karburaator) võtsin õhupuhasataja kaane pealt ja panin näpu karterituulutus ava ette, hoidsin seda seal
max 5 sek ja kui ära võtsin lendas mulle vastu veepritsmeid ja mingit halli vahtu ja ikka korralikult tuli seda sealt, hea, et prillid veel ees olid.
Ei tea, millest sihuke asi tingitud on? Kas see muidu on normaalne, et sealt nagu aurumasinast auru tuleb ?
|