Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
tamm112

 postitati 28.12.04 12:55
to graabel: vahetamisekse on vaja näpitsaid; 6, 2X10 ja 12 kuuskantvõtit; pulka, millega fikseerida lamerihmapinguti; 10 võtit; vähemalt 5 litra tosooli; vahendeid, millaga eemaldada karteri kaitse ja peakski kõik olema. aega kuskil max 1,5 tundi - soovitavalt kahe mehega. suhtkoht lihtne töö, kui varem teinud oled. Tegelikult ei maksa see suurt midagi u 400-500 eek.
Aga papp võetakse just riski pärast, sest maha tuleb võtta hammasrihm kahelt nukilt ja see risk maksab. seepärast ma ei usu, et keegi seda tööd palju odavamalt tegema hakkab (sõbrad on muidugi sõbrad).
mina soovitan maksta see 1200 eeki (termo+töö) ja spetsalistid forsist teevad sul selle vahetuse lipsti ära. Kui midagi persse keeravad - mis sitasti see uuesti. samas tavalisel asjaarmastajal on raske neid nukke pärast õigeks ajada, kui miskit kuskilt ära liigub.
kollerimees

 postitati 28.12.04 12:21
sellega on nii,et kui õhk sees on tuleb soojendusest vaid külma õhku.soojendus vooliku küljes on ventiil millel keerad korgi pealt ja lased õhu välja ja ei mingit probleemi.see ju imelihtne ja mina küll termostaadi sisse auku ei hakkaks puurima,nagu eespool soovitati.PS!mul ka 2.8 Ja neile kes on hädas R5 mootoritega on veel lihtsam nipp.Pumpama pead käega ülemist radika voolikut lisades tosooli paisupaaki ja vaatad kuni enam õhku ei tule.Ongi kogu tõde asjast,miks seda nii keeruliseks ja katastroofiliseks ajada?
Graabel

 postitati 28.12.04 11:42
Kas keegi tallinnas mul selle termostaadi vahetax ära????? Ei viitsi Forssi viia seal öeldi 900-1000 + termostaat :o Et sama mis rihmavahetus aga nagu siit lugeda siis tehaxe seda oluliselt kiiremini :)
Black

 postitati 27.12.04 13:49
Tsitaat:
Esialgne postitaja Fxz
olen minagi olukorra ees, et ei taha asi seest soojaks minna, aga samas temp näidik väljas tõuseb u.70*+-5* aga soojas töökojas tõusis üle 90* ja isegi ventika tõmbas järgi, aga salong soojaks ikka ei lähe :(
Kas peaks proovima soojendusradika läbipuhumist,-pesemist surveõhu või-veega?
Soojendusradikasse minev(või on see tulev ehk oskab keegi öelda, et kumb on kumb? Autoks Audi B3 91a. 1,6 elektr. karbuss)lõdvik on soe aga teine on jahedam?
Jätkem see teema siin V6-spetsiifiliseks. Tee palun oma 1.6 kohta uus teema või otsi mõni sobivam.
tamm112

 postitati 27.12.04 09:24
minu arvates, kui õhk on sees, siis käib ainult väike ring, sest termo ei avane, või...?
kui tupa sooja tuleb, ja vent tööle hakkab, kõik voolikud soojaks lähevad - peaks nagu kõik ok olema. näidik võib lihtsalt petta!
võimalus on veel termo uuesti maha võtta, potti keema panna - mis tempiga avaneb?
samuti tosool välja, mootoriplokki minevast voolikust hakata uut sisse valama (nii kaua kui üle tuleb, paisuka kork lahti), edasi valada paisukasse normini, siis mootor käima ja nii kaua kui termo avaneb, vent tõõle hakkab ja tuppa sooja õhku puhub, valada tosooli uuesti normini (juhul kui võlja mullitas) - peakski kõik ok olema. sai 2,8 just termo ära vahetatud ja klubiliige QUATTRO sõnade järgi tegutsetud.
ml110

 postitati 27.12.04 08:22
hmm..
keegi ei viitsi süveneda? raudselt läbikäidud teema kuid ei loe kuskilt oma probleemile vastust:o
ml110

 postitati 24.12.04 11:07
termostat tutikas just panin kuna enne seda temp üle 70 ei läind? (87kraadine)
nüüd armatuuri näidiku jägi avab ka samuti 75kradi peal ja panem ventika ka toole 75 peal?
martaan

 postitati 24.12.04 09:44
Kui õhk on veel sees siis ei toimi tavaliselt väike ring või ei käi üldse ringi (4minutui ja vesi 100*). Alati ei saa uskuda armatuuri näidukit 100%, tuleb täpsemini mõõta, kui soovid teada. Aga mis termostaat sul sees on uus või vana? Kuid selles olen kindel õhk süsteemis ei pane teda varem avama vaid pigem hiljem sest veepump ei ole võimaline õhku ringi ajama
ml110

 postitati 24.12.04 09:17
tänud for martaan.::)
kuid mull nüüd selline jama, et kui alumine lõdvike soojenema hakkab (ehk siis kui termostaat avaneb) on armatuuris temperatuurinäidik alles u 75kraadi juures?? ning ventikas hakkab ka kohe tööle kui suur ring lahti läheb??.. huvitav? kas peaks veel õhutamist proovima?
martaan

 postitati 23.12.04 23:39
2,8 mootoril termostaadi vahetus suht lihtne töö. Eemalt katted maha järgmisena rooli gene rihm koos pingutiga maha võti; 10nene kuuskant. Edasi hammas rihma katted maha, vändal on märk ilusti näha kuid nukkvõllidel ei leidnud (arvatavasti nagu tavaliselt võlli taga otsas) tuli ise teha (alati ei tasu huraaga kohe neid tegama hakata võibolla on keegi nad juba sinna teinud) Rihma pingutus rullik vabaks (8 ane. kuuskant, parempoolsel nukvõlli rattal rihm maha ja edasi kaks kuuest polti lahti ja termostaat on käes. Edasi uus sisse asi kokku ja on mootor soe ja tuba soe.
martaan

 postitati 23.12.04 23:21
Ma ei tea peast öelda kas on või kus on sinu Audil õhutus ventiil. Kuid kui auto ei taha tosooli sisse võtta ja mida mõned Audid tihti armastavad teha on asi selles et termostaat on ilma tilata, selleks olen puurinud 2mm augu termostaadile ja tosool läheb kolinal sisse. Ja kui ei taha võtta soendus radikat taha tõma selle lõdvik mõneks sekundiks lahti, kui juba mõlemad ringid toimivad on asi korras.
martaan

 postitati 23.12.04 23:06
Väga lihtne ,vedelik läheb lausa ludinal ise sisse (natuke lõdvikuid pumbates) ainult õhu kott jääb soenduse radikasse. Soendus mootori kõrval on selleks ventiil ja õhu sain sealt kätte ilma igasugu jeblata . Peale seda mootor käima - ühe sõnaga kontroll ring kõik toimis. Kuid üks point on alati ära ehmata kui esimastel päevadel tosool mõne grammi võrra langeb sest mingi väike mull jääb alati kuid see tuleb juba ise välja, põhiline on see et väikse ja suure ringi taha võtab ilma et temp lõhkuma läheks
ml110

 postitati 23.12.04 19:51
uuriks kuidas jahutussüsteemi mullivabaks saada??
tamm112

 postitati 23.12.04 11:04
kas sai siis vahetatud?
martaan

 postitati 20.12.04 19:28
Tegelikult on ju loogiline et, mingi tühise vidina pärast ei pea tervet autot ära lammutama, alti on mingi lihtne lahendus kuid see tuleb esmalt leida. Mina ei kavatse küll autos külmetada ja bensiini lisa kulu selle eest maksta. Kavatsen ta juba homme ära vahetada. Ja samas on see tavaline asi eriti kui auto on äsja euroopast tulnud siis termokas on väsind.
Rst

 postitati 20.12.04 12:12
Kõige pealt kolm plastik juppi ära, siis hammasrihmale märgid peale, see kah ära, ja juba saigi termostaadi kätte. Ise olin kõrval, oma silmaga nägin. :P. Ok, kui väga täpselt öelda siis kulus 1h 15 min. 15 min kulus ühe õhumulli tagaajamiseks jahutussüsteemis, aga lõpuks sai see kah välja.
Sermon

 postitati 20.12.04 11:43
Tsitaat:

300 kr eest ära ja aega kulus 1 tund.


hammasrihma kiskus ka maha selle ajasees ja pani peale tagasi, või vahetas mingi nipiga ?:P
Rst

 postitati 20.12.04 08:01
Oli endalgi selline jama, et linnas vee temp. üle 70 kraadi ei läinud. Sai lastud termostaat ära vahetada ja nüüd hoiab umbes 85 kraadi peal linnas. Aga ole ettevaatlik kus lased vahetada, sest ise käisin paaris kohas ja nad hakkasid rääükima et see on ühel mehel päev otsa tööd ja läheb maksma min 800 krooni. Lollus. Sai siis ühe tuttavaga räägitud ja see vahetas 300 kr eest ära ja aega kulus 1 tund.
samru

 postitati 19.12.04 21:09
Tsitaat:
Esialgne postitaja tamm112
minu 2,8 jälle selline jama, et maanteel temp u 50 C kogu aeg ja linnas 70C. aga ma ei viitsi termot momendil vahetama hakata, mul rihma vahetus 15000 km pärast. egas vist midagi ullu juhtu?


peale suurema bensiinikulu ei juhtu vist midagi
tamm112

 postitati 19.12.04 21:05
minu 2,8 jälle selline jama, et maanteel temp u 50 C kogu aeg ja linnas 70C. aga ma ei viitsi termot momendil vahetama hakata, mul rihma vahetus 15000 km pärast. egas vist midagi ullu juhtu?
samru

 postitati 19.12.04 20:55
Tsitaat:
Esialgne postitaja martaan
kui suudad käega vabalt kinnihoida ja lõdvikud on ühtse temperatuuriga siis siis on asi norm temist küll kaugel


Jaajaa, siis on lisaks termostaadile ka ventilaatori andur pees, kui see 50*C tööle hakkab.
martaan

 postitati 19.12.04 20:50
kui suudad käega vabalt kinnihoida ja lõdvikud on ühtse temperatuuriga siis siis on asi norm temist küll kaugel
samru

 postitati 19.12.04 20:20
Oled sa kindel et temp on tegelikult 50*? Termostaadi vahetus on suht suur töö, sest hammasrihm tuleb kah eest ära võtta.
martaan

 postitati 19.12.04 20:14
On tegu A 100 2,8 g . On keegi sellel termostaati vahetanud, äda on selles kui palju peab seal lammutama et sinna välja jõuda. Ja kas on keegi kohand sellist varjanti et termostaat avab 50 pealt ja ühtlasi läheb ka radiaatori vendikas tööle :o

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 66.9% - SQL: 33.1%]