Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
3,0 tdi 176 kW soojenemine
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: sospert[/i] Kirjutaks nüüd siia ka lahenduse, vb on keegi ka kunagi samasuguse probleemi ees. Ega siis muud üle ei jäänudki, kui Revalisse aeg kinni ja poolteist nädalat ootamist ja oligi aeg käes. Otseloomulikult oli diagnoosiks termostaat, kuigi ma autot sisse regades rõhutasin, et olen selle ise vahetanud originaali vastu. Ok, mis seal ikka, olin nendega nõus, et vahetage. Aga oh häda – tuleb tellida. Olin nõus, veel neli päeva ootamist ja sain auto uuesti viia. Töö teostati ja anti teada, et mootor läks 90 kraadi – ma tean ju seda – maanteel ju ka läks, ja aktiivsemal sõidul linnas ka. Pühapäeval oli 8 kraadi külma ja otseloomulikult vajus temp kohapeal alla. Esmaspäeval kõne Revalisse – hakati rääkima jälle ca pooleteisenädala pikkusest järjekorrast. Ütlesin neile viisakalt, et palun mõelge lahendus välja ja helistge mulle täna veel tagasi. Keegi ei helistanud. Järgmine päev ise helistasin – sattusin normaalse töödevastuvõtja otsa, kellega mul ka ennem on tegemist olnud (vist Margus Must) ja ta leidis mulle aja homseks. Väga rahul. Viisin auto sinna ja nämmutasin asja veelkorra läbi – mees pani asjad korralikult kirja ja auto läks töösse. Varem kui arvata võis helises taskus telefon ja öeldi, et auto korras. Ma veel pärisin, et kas te ikka katsetasite õues kohapeal töötava mootoriga jne. Margus ütles, et ei olnud vaja. Viga peitus EGR termostaadis, mida mitte keegi ei osanud arvata. Termostaat oli mingil põhjusel oma pesas lihtsalt lahti koguseeaeg. Tean, et BMW-l on selline asi, kuid audi kolmeliitrise diisli kohta ma netist midagi ei leidnud – vb ei otsinud ka piisavalt korralikult. Ok, kaks päeva auto käes ja ca 50 km sõidetud – hoopis teine tunne – mootor jookseb kiirelt üles 90 peale ja siiamaani on ka seal on püsinud. Kütuseseier on kiirustamise maha võtnud (või ma lihtsalt lollitan enneast). Igatahes tundub, et asi on palju paremuse poole liikunud. Eks pikem maaots annab selgust. PS! Tahtsin veel kiidusõnu avaldada Audi esinduse kohapealt. Esimene kord, kui diagnoositi termostaat, siis raha ei võetud – öeldi, et see läheb sellesse arvesse kui termostaat vahetatakse, siin on võti, reedel näeme. Ok, kui töö oli tehtud, siis maksin arve – 250 eur-i. Kui auto kolmandat korda töösse läks ja EGR-i termostaat avastati, mis ise juba maksis 160 eur-i, siis ütlesin, et wow mehed, pidage nüüd hoogu, ma juba maksin asja eest mida vaja ei olnud. Toru otsas oli tükk aega vaikust ja siis tuli arve – 94 eurot. Sellega olin ma nõus. Arve peal oli varuosalt miinus 50 prossa ja töölt ning muudelt asjadelt miinus 20 prossa. Pm mina olen rahul – suhtumine inimestesse seal majas on ikka kõvasti muutunud. Loodan, et mu “novell” on kellelgi kasulik. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
3,0 tdi 176 kW soojenemine
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
51.1%
- SQL:
48.9%
]