Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
resnick

 postitati 30.11.04 17:11
Tsitaat:
Esialgne postitaja yokker
Tsitaat:
Esialgne postitaja yokker
Sa kerid mutrite abil selle puksi silla sisse (mööda pikka polti-tõmmits :P ) aga see puks on pikem silla laiusest seega sa ei tõmba puksi täielikult silla sisse ja selleks ongi sul vaja puksist jämedamat toru,et sa tõmbaksid ta sillast läbi ja toru sisse! Vast saad aru!
Helista kui aru ei saa 5105101 :P


nüüd sai asi natuke selgemaks. tänud. miski aeg katsun end varustada vajalike "vidinatega" ja selle asja siis ette võtta.


Tsitaat:
Esialgne postitaja allans
Vahetasin coupel samu pukse ja hullemat jebimist pole minu arust;).Et saada tala otsad piisavalt alla lõikasin piduri toru kinnitused läbi(pärast jälle punktiga kinni).
Kuna vana puks oli pesasse totaalselt kinni roostetanud tuli see rauasaega läbi saagida ja suruõhu meisliga seejärel välja lasta.Uus puks maksis forsis suht vähe aga nagu elu näitab et mida odavam seda s...em.Ehk siis paika ei lähe, nuta või naera ,ilmselt mingi kümnendik või sajandik vale.Lõpuks õnnestus kui tõmmitsale sai taha pandud suruõhu püstol aga sellise vaevaga need puksikesed ka paika ei tohiks minna.Mina enam mingit b-osa küll sellise vaevaga enam alla toppima ei hakka;)


:o:o:o ...loodame siiski kõige paremat :)
allans

 postitati 30.11.04 16:25
Vahetasin coupel samu pukse ja hullemat jebimist pole minu arust;).Et saada tala otsad piisavalt alla lõikasin piduri toru kinnitused läbi(pärast jälle punktiga kinni).
Kuna vana puks oli pesasse totaalselt kinni roostetanud tuli see rauasaega läbi saagida ja suruõhu meisliga seejärel välja lasta.Uus puks maksis forsis suht vähe aga nagu elu näitab et mida odavam seda s...em.Ehk siis paika ei lähe, nuta või naera ,ilmselt mingi kümnendik või sajandik vale.Lõpuks õnnestus kui tõmmitsale sai taha pandud suruõhu püstol aga sellise vaevaga need puksikesed ka paika ei tohiks minna.Mina enam mingit b-osa küll sellise vaevaga enam alla toppima ei hakka;)
jan-kos

 postitati 30.11.04 15:28
Sama ;)
keres

 postitati 30.11.04 12:37
Tsitaat:
Esialgne postitaja yokker
Pukside vahetamise juures pole midagi keerulist! Sul on vaja roostesurma,13-võtit, 2x18 võtit (üks silmus teine padrun käristiga)kuuskandid,kaks vasarat (1-piisavalt suur) siis veel toru või seibi kuhu puks sisse mahuks (toru pikkus võiks olla 3-4cm) ja meislit või mingit pulka millega sa puksi silla seest välja lööd. Alguses paned auto pakkudele . Lased puksid ,mutrid värgid roostesurmaga üle ja siis lased käsipiduri trossi kere küljest lahti. Järgmisena keerad lahti piduriregulaatori ja siis saad kätte sillapoldi'd kuna üks jääb selle regulaatori taha! Nüüd jääb sild pidurivoolikute otsa rippuma (hea oleks kui toestad silla, paned pakud alla) ja edasi võtad 2 vasarat , ühe paned vastu puksi metalläärt ja annat ümber puksi hagu kuni puks vastu silda ja siis võtad torujupi või meisli ja mütad ümberringi puksi välja! Puksi sissepressimiseks kasutasin 25-30 cm pikkust rauda(8 või 10 läbimõõt) millel oli keere peal. Kõigepealt torkad pulga läbi puksi , paned seibi (seibid) nii,et puksi välimine osa puutub ainult seibiga kokku (mitte sisemine) ja silla poole toru ,mille sisse puksi tõmbad (puks tuleb läbi silla 1-1,5cm umbes) Loodan , et said aru :P
kas süsteem on sama ka b3 puhul?
yokker

 postitati 30.11.04 11:55
Tsitaat:
Esialgne postitaja yokker
Sa kerid mutrite abil selle puksi silla sisse (mööda pikka polti-tõmmits :P ) aga see puks on pikem silla laiusest seega sa ei tõmba puksi täielikult silla sisse ja selleks ongi sul vaja puksist jämedamat toru,et sa tõmbaksid ta sillast läbi ja toru sisse! Vast saad aru!
Helista kui aru ei saa 5105101 :P
yokker

 postitati 30.11.04 11:44
Sa kerid mutrite abil selle puksi silla sisse (mööda pikka polti-tõmmits :P ) aga see puks on pikem silla laiusest seega sa ei tõmba puksi täielikult silla sisse ja selleks ongi sul vaja puksist jämedamat toru,et sa tõmbaksid ta sillast läbi ja toru sisse! Vast saad aru!
resnick

 postitati 30.11.04 10:47
Tsitaat:
Esialgne postitaja yokker
Puksi sissepressimiseks kasutasin 25-30 cm pikkust rauda(8 või 10 läbimõõt) millel oli keere peal. Kõigepealt torkad pulga läbi puksi , paned seibi (seibid) nii,et puksi välimine osa puutub ainult seibiga kokku (mitte sisemine) ja silla poole toru ,mille sisse puksi tõmbad (puks tuleb läbi silla 1-1,5cm umbes) Loodan , et said aru :P


Kuni siiani asi enam-vähem arusaadav, kuid see viimane osa antud hetkel veel segane :D.
jan-kos

 postitati 30.11.04 08:25
Kui mina neid vahetasin siis pidin laskma pidurivooliku lahti,et sild tuleks alla poole,muidu jäi selle ruumiga nadiks :P
yokker

 postitati 30.11.04 06:01
Pukside vahetamise juures pole midagi keerulist! Sul on vaja roostesurma,13-võtit, 2x18 võtit (üks silmus teine padrun käristiga)kuuskandid,kaks vasarat (1-piisavalt suur) siis veel toru või seibi kuhu puks sisse mahuks (toru pikkus võiks olla 3-4cm) ja meislit või mingit pulka millega sa puksi silla seest välja lööd. Alguses paned auto pakkudele . Lased puksid ,mutrid värgid roostesurmaga üle ja siis lased käsipiduri trossi kere küljest lahti. Järgmisena keerad lahti piduriregulaatori ja siis saad kätte sillapoldi'd kuna üks jääb selle regulaatori taha! Nüüd jääb sild pidurivoolikute otsa rippuma (hea oleks kui toestad silla, paned pakud alla) ja edasi võtad 2 vasarat , ühe paned vastu puksi metalläärt ja annat ümber puksi hagu kuni puks vastu silda ja siis võtad torujupi või meisli ja mütad ümberringi puksi välja! Puksi sissepressimiseks kasutasin 25-30 cm pikkust rauda(8 või 10 läbimõõt) millel oli keere peal. Kõigepealt torkad pulga läbi puksi , paned seibi (seibid) nii,et puksi välimine osa puutub ainult seibiga kokku (mitte sisemine) ja silla poole toru ,mille sisse puksi tõmbad (puks tuleb läbi silla 1-1,5cm umbes) Loodan , et said aru :P
resnick

 postitati 30.11.04 00:46
on siis plaan võtta lähiajal ette tagasilla pukside vahetus oma b4-l. ja et mitte remonditöökodasid nuumata, on see plaanis endal ära teha.
kas on midagi, mida peaksin enne selle toimingu ettevõtmist teadma. kas nende vahetusel vaja ka miskisugust pressi pukside väljavõtmiseks ja uutega asendamiseks või käib see lihtsamalt?

igasugused kogemused ja näpunäited teretulnud :P
vaatasin ka otsingusse, kuid sealt midagi olulist ei leidnud :(

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 68.8% - SQL: 31.2%]