Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
galen

 postitati 25.11.04 12:39
Tsitaat:
Esialgne postitaja ranz
Ja see vahetus oli siis kui ammu?


Natuke üle aasta.
See et ikka ei tööta selgus tegelikult kohe. Kuid kuna ma viibisin vahetult peale seda tallinnast mõnda aega eemal ning kahtlustasin hoopis temperatuuriandureid, siis ei hakanud asja protsessima. otseselt väga ei häirinud ka kuna enamus sõite linnas kus ta siiski jõuab ka enamvähem soojaks ning talvel salongis külm ei ole. See termostaat pole ka teab mis suur kahju, et veri ninast väljas õiglust peaks taga nõudma :P
Aga praegul sooviks selle ikkagi ära fixida, kui on seal probleem, ehk võidaks liitrijagu kytusekulugi.. :D
Mis praeguste bensuhindadega teeks termostaadi päris kähku tasa.

--
Galen, sai mõnda aega tagasi statoililt smsi et ellõu! olete jõudnud statoil extra hõbetasemele :D
Hea meelega rohkem selliseid väga ei saaks ning läbiks sama kilometraazhi vähema kütusega ;)
ranz

 postitati 25.11.04 12:30
Ja see vahetus oli siis kui ammu?
galen

 postitati 25.11.04 12:26
Tsitaat:
Esialgne postitaja ranz
Kuid kui sa seda vahetasid siis mis firma oma sinna sisse pandi? sest HQ (vist oli selle firma oma) seas liikus vähemalt miski aeg tagasi suht palju praaki...


Eeldatavasti originaal, see töö teostati revalis koos rihmade, rihmarullikute, õli, õlifiltri, piduriketaste vahetusega..
ranz

 postitati 25.11.04 12:19
Kulunud oleks võibolt ka vale sõna selle kohta... kuid paremat ei leidnud.
Kuid kui sa seda vahetasid siis mis firma oma sinna sisse pandi? sest HQ (vist oli selle firma oma) seas liikus vähemalt miski aeg tagasi suht palju praaki...
andres

 postitati 25.11.04 12:18
sorry for off topic, aga tegin maanteel möödasõitu, parema kiirendamise momendiks vahetasin AT kastil manuaalselt 4-> 3, ning unustasin 3'da sisse. Mingi 4 kildi pärast jäi pilk temp. näidikule - ainult 70c, siis edasi tahhokale - pöörded üleval! Siis jõudis pärale, et ei olnud D peale kangi tagasi lükanud. Ning peale seda tõusis temp 90c peale tagasi, ning enam ei ole sellist pulli juhtunud. Usutavasti juhus lihtsalt....
galen

 postitati 25.11.04 12:08
Tsitaat:
Esialgne postitaja ranz
Kuidas siis huvitav? sest termostaat ei pruugi alati niimoodi kutuks minna et jääb täiesti kinni või jääb täiesti avatuks.


Hetkel on tunne, et asi on lihtsalt osaliselt või täiesti avatud. Selle näeks silmaga ära. Kui oleks väljavõttes ilus ja kinni, eks siis kukuks teist keetma.
Aja jooksul kulunud ei tohiks ta olla, eeldusel, et ei tehtud näpukat ja vana tagasi ei pandud või üldse muude asjade käigus ära ei unustatud. Sai tookord päris mitu tööd lastud teha.

Aga enivei, räägib mõne teenindusega, liiga suur töö praegul ise lammutamiseks, tahaks autoga ikka sõita kah :D
Graabel

 postitati 25.11.04 12:04
Mul sama mure termostaadiga... Vajab ka vahetust. Temperatuur mängib samades kraadides nagu teema algatajal :(
ranz

 postitati 25.11.04 11:59
Tsitaat:
Esialgne postitaja galenKontolliks poleks keeta väga vajagi, see peaks mul üsna kohe näha olema kas termostaat on ok või mitte.

Kuidas siis huvitav? sest termostaat ei pruugi alati niimoodi kutuks minna et jääb täiesti kinni või jääb täiesti avatuks. Tavaliselt on nii, et võtad ta maha ja peale vaadates on ta samasugune kui uuski, vahe vaid selles et avaneb ta varem kui peaks... lihtsalt aja jooksul kulunud.
galen

 postitati 25.11.04 11:54
Tsitaat:
Esialgne postitaja ranz
Nagu aru olen saanud tuleb V6-tel võtta selleks maha hammasrihm, et asi ei ole nii lihtne kui R4 ja R5 motodel.
Aga kas sul siis armatuuris temp kella pole? selle jaoks et teda kontrollida ei pea seda ju ilmtingimatta välja võtma ja keetma hakkama.


Okei, kui asi nii, siis ma parem viin ta kuskile kus õppind mehed ja head riistad ;) , ei hakka ise lammutama.

Kontolliks poleks keeta väga vajagi, see peaks mul üsna kohe näha olema kas termostaat on ok või mitte.
Tegelikult sai termostaat vahetatud, kuna sümptomid olid (on), et näiteks linnas ummikus liigeldes, läeb temperatuur ilusti 90/100 kanti, isegi piisavalt kõrgele (nagu audidel ikka), et vaikselt tekib hirm - kas ikka jahutatakse ?!, ning ventikad tõmmatakse tööle.
Nüüd aga rahulikult 4nda käiguga linnavahel kruiisides kukub temp tihtipeale suht 70 kanti ära, maanteel hoopiski ~60-70
peale, kui näidikut usaldada.

Sai kahtlustatud siis temperatuuriandurit või kellaplokki, kuna alati ei anna ta yhendust (jääb lamama minimumi). Salong läeb praegu soojaks, väga ei saa iniseda, mis jälle viitaks veale mujal ja korras termostaadile. Kuid asi on liiga ilusas sõltuvuses sellest kas sa oled linnas ummikus, kruisimas või maanteel kimamas.
ranz

 postitati 25.11.04 11:39
Nagu aru olen saanud tuleb V6-tel võtta selleks maha hammasrihm, et asi ei ole nii lihtne kui R4 ja R5 motodel.
Aga kas sul siis armatuuris temp kella pole? selle jaoks et teda kontrollida ei pea seda ju ilmtingimatta välja võtma ja keetma hakkama. Kui temperatuur 90C ringis siis norm, kui alla 80 juba tuleks mõelda vahetusele sama ka siis kui asi juba seal 100 lähedal.
galen

 postitati 25.11.04 11:32
Nii,

vaatamata sellele, et mul on termostaat teeninduses (väidetavalt) (ja liiga ammu et neile varbale astuda) vahetatud, on mul tunne endiselt selline, et ta on pekkis.

Pole ise V6 mooori kallal kunagi mutrivõtmetega käinud (kui kyynlavahetus välja arvata :D), R4 mootoreid on kunagi vähe näpitud ja remotud küll.

Enne kui ma sealt hakkan katet maha kiskuma, et teha kindlaks termostaadi asukoht, ning raskusaste, küsiks, et kui keeruline antud mootoril seda ise maha võtta/vahetada on. Kisuks ta välja ja kontrolliks üle -- IMHO on ta koguaeg vähem või rohkem avatud seisus.

Need mootorid mida ma kunagi näppisin evisid seda kyll väga lihtsas kohas ja kergelt vahetatavana, kui korrodeerunud poldid välja arvata.

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 60.9% - SQL: 39.1%]