Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
andres

 postitati 24.11.04 10:57
Jah, seda keerme sobivust mainis üks varuosa müüa mulle ka. Hakkan asjaga aktiivsemalt tegelema peale dets. palgapäeva :D, ehk siis kõigepealt käik diagnostikasse, ega Tartus vist peale Esmaauto keegi teine ei suuda seda adekvaatselt teha? Sest ausalt ei tea, mis elektroonikat Mazda kasutab, ei usu, et Bosh, väga palju olen näinud releedel ja mujal Mitshubishi kirju.
fox

 postitati 24.11.04 10:12
Japsiga pead jälgima et keere oleks sama, näiteks osadel Nissanitele asi ei sobi. Siis aitab muidugi keevitada sobiva keermega mutter vana anduri kinnitus kohale ja universaalne lamda sisse.
ranz

 postitati 24.11.04 10:01
NU tegelikult on kõikide lambdade töö sama, näidata vastavalt heitgaasidele pinget 0-1V. Aga kuda nt saab hakkama lambda mis on mõeldud nt 1,2L motole 2,3L moto peal??? vat seda ei oska küll öelda. Gaaside hulk ju hoopis teine...
andres

 postitati 24.11.04 09:51
Auto Tartus, hetkel ei tea, mitme otsaga. Lihtsalt sai Aaves pirne / kojamehi ostetud ning siis uurisin veidi hindu. Asi selles, et eelmine aasta läks nibin / nabin ülevaatuselt läbi heitgaasidega. Bena kulu ka liiga suur (kunagi oli alla 8l/100 km), praegu raudselt üle 12l/100'le. Mootor töötab ilusti, ei katku, tõmme väga hea, nii et peale lambda ei oska midagi kahtlustada. Kõige õigem kindlasti ära käia stendis, kus saab adekvaatse vastuse, kas ikkagi on lambda. Lihtsalt huvitas see, et kas aju suudab lugeda / aru saada univ. lambda signaalidest. Romulast saab hetkel orig. lambda 350.-
ranz

 postitati 23.11.04 16:05
Minu kuuldu on vastupidine... pidavat suht kiirel otsa saama ja ei ole töökindlad. Soovitati nt Bochi üht lambdat mida pannakse praegusel ajal VW peale tehases juba, asi nelja otsaga ja hinnaks oli miski 800.-ga, vaja vaid siis otsik ümber meisterdada.
rafaello

 postitati 23.11.04 13:50
olen kuulnud mitmetelt inimestelt, et mingit sisulist vahet ei ole. Lihtsalt pakendi vahe A ja B varuosa puhul.
andres

 postitati 23.11.04 13:43
Mida neist arvata? Aaves 2 ostsaga ~ 500 ja 4 otsaga ~1 000. On kellelgi kogemust? Teema ei puuduta küll Audit, vaid üht jaapanlast, aga siiski, kas keegi on paigaldanud universaal lambdat ja kuidas olid tulemused?

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 35.3% - SQL: 64.7%]