Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
prj

 postitati 28.04.12 16:05
Ja ma mõtlesin sisselaskekollektori, mitte väljalaskekollektori, sorri :)
Sisselaskekollektori peal on. Selle taga, kahe poldi otsas mutritega kinni, üks teise peal.

Mõtlesin ühte, ütlesin teist. Ise just kakkusin neid maha endal.
Ats86

 postitati 28.04.12 15:09
Tänud lähen vaatan järgi
prj

 postitati 28.04.12 07:19
Anduri sond on DP küljes, sealt edasi jookseb karbikesse.
Karbid on väljalaskekollektori taga.

Kui tahad ainult karbikest ära võtta ja jooteid kontrollida, siis saab ka nii, et võtad ainult plastikust Y pealt ära ning nad on mõlemad kollektori taga poltidega küljes.

Anduri sondi eemaldamine on mahukam protseduur, kuid kõrvalistuja puhul (Bank 1, G235) õnneks mitte nii mahukas, nagu juhipoolsel.
Ats86

 postitati 27.04.12 19:57
Aga kus see andur võiks täpsemalt asuda ja kuidas kõige lihtsamalt ligi pääseb
prj

 postitati 27.04.12 06:37
Tsitaat:
Algselt postitas: Ats86
heitgaasi anduri siis ja anduri koodi on (G235) mille järgi pidi saama tellida ja seda ei pidanud B-varuosana üldse müüdama

See ei ole kattides, vaid downpipe-s.
Võimalik, et andurit saab parandada - sageli lähevad seest lihtsalt jootekohad läbi.
Samuti on võimalik andur eemaldada ning ajust välja progeda. Normaaloludes need andurid nii ehk naa kunagi ei aktiveeru.
Ats86

 postitati 27.04.12 05:15
heitgaasi anduri siis ja anduri koodi on (G235) mille järgi pidi saama tellida ja seda ei pidanud B-varuosana üldse müüdama
A4TQ

 postitati 26.04.12 19:31
Diagnotika ütleb ikka päris täpselt kas viga on oxygen sensor (hapniku, lamda) või EGT sensor (väljalaske gaaside temp anduris).
Egt andurid on mõlemas downpipes üks. Lamdasid peaks olema neli
Kui sa saad veakodi kirjutada siis on selge sott.
Bi turbol on pigem nõrgaks kohaks EGT andurid.
tanelr4

 postitati 26.04.12 19:30
Tavaliselt ikka diagnostik raha ei võta, kui viga on olemas aga tema üles ei leia, mis täpselt viga. Sest nagu ma aru saan, pole siiani selge, mis vahetamist vajab.
Ats86

 postitati 26.04.12 19:14
Algul öeldi ka et lambda andur on läbi aga ei tea milline neid neli tk ja siis läkis targema mehe juurte kes tegi diagnosti ja ütles et lambda andurid on terved. Et on kati-tembiandur et mõlemas katis on üks ja sama temp et see ei tohiks nii olla ja mootori tule lööb ka põlema see andur nii et ma ei oska selle kohta midagi rohkem vastata.
A4TQ

 postitati 26.04.12 19:02
Mis täpselt ei tööta, kas heitgaaside temperatuuri andur või lamdaanduri küte?
tarbor

 postitati 26.04.12 19:00
Aju peaks kati tembi teada saama lambdade temperatuuride järgi minu teada. Et siis lambda viga äkki.
Ats86

 postitati 26.04.12 18:57
Tere mul selline mure et käisin diagnostis ja arvutiga vaadati ja öeldi et autol on kati-tembiandur läbi
:o ja tuleks ära vahetada.Kus selline asi üldse asub ja kas on see olemas ka?
2.7 bit 169 kw.

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 40.8% - SQL: 59.2%]