Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
ranz

 postitati 25.11.04 11:33
Klapi tööpindasid nii freesitakse kui soveldatakse, need kaks eri asja ning kaant ei pea ilmtingimatta selleks maha võtta, neid saab ka niisama vahetada jah, quattro lihtsalt pakkus oma versiooni mis võiks teha kui masin juba piisavalt läbi sõitnud on, kusjuures ka ise teeks nii.
sulps

 postitati 25.11.04 11:26
mu onul on volks ja ta lasi need ära vahetada nii et ploki kaant maha ei võetud ja minu teada klappe sooveldatakse mitte ei freesita, viimati kui silindri surveid mõõtsin oli kõik normis mis eeldab klappide korrasolekut ja kui tahm oleks klapi pesades ja mojal kas poleks loogiline, et küünlad oleks ka tahmased 1kuuga 4liitrit õli ja seda on ainult ühe korra juhtunud peale seda kui ma uued küünlad panin. kas pole kummaline. kus juures mulle müüdi veel valed küünlad soojast peast käima pannes puterdab alguses ja ka minekut andes on tunda kuidas mõni pütt vahelejätab. mis te sellise asja diagnoosiks panete
QUATTRO

 postitati 23.11.04 21:47
Ise pakun välja juba kaan maha võtta ja si korralikult lasta ära teha,sest
1.kui moto on sõitnud 300+ tuhat,siis on vähamalt väljalaske klappide juhtpuksid surnud täiega.
2.enamus su kadunud õlist on ennast klappidele ilusaks tahma ja söehunnikuks muutnud ja takistavad kindlasti klappide vaba liikumist ja kütusesegu korralikku moodustamist.
3.Klapipesade tööpinnad ületavad etteantud laiuse ja sügavuse juba mitmekordselt,ja see soodustab kompresioonikadu ja korralikku kütusepõlemist,ühesõnaga mootor käib "poolkõvalt"

Ühesõnaga korralik remont,mina paneks ka uued klapid kõik,pesad üle freesida jne.Ning asi saab ideaalne.
sulps

 postitati 23.11.04 18:03
ju siis on aavese minek kui see nii kuum koht on, ega 2 korda tahakski sihukest asja vahetada. aga nende paigaldamisest tõesti keegi siis midagi ei tea vä
ranz

 postitati 23.11.04 18:01
Tsitaat:
Esialgne postitaja sulps
originaal on 10kr. või rohkem ja see on siis hinna vahe mis annab garantii vä kust ma tean et poodnik pole seda vahet juurde pannud

Keegi ei keela sul B osa osta... osta palju jaksad. Mina sain omad kogemused juba aastate jooksul kätte ja sain aru et see natuke hinnavahet A osaga tasub ennast lihtsalt ära. Kas vahetad juppi iga aasta, või maksad korra rohkem ja sõidad mitu aastat.
ranz

 postitati 23.11.04 18:00
Tsitaat:
Esialgne postitaja 80quattro
Tsitaat:
Esialgne postitaja rr10
Pärnus saad tihendid kätte 7 EEK/tk.
Vahetamine 175 EE/h kokku umbes 2-2.5 tundi.


Ei usu seitsme kroonisesse tihendisse, olen näinud mitmeidki õnnetuid, kes tulevad lõpuks originaali ostma, kuna on ennem kasutanud ilmselt seda sama seitsme kroonist:(:(

Mul selline tunne, et see 7.- ei ole mitte aave hind vaid selle poe hind on mis on aave nukataga, Sekk.
sulps

 postitati 23.11.04 17:59
originaal on 10kr. või rohkem ja see on siis hinna vahe mis annab garantii vä kust ma tean et poodnik pole seda vahet juurde pannud
ranz

 postitati 23.11.04 17:58
A ja B osadel on tihti väike hinna vahe, mitte alati samas. Näite võin tuua vana 100 tagumise pidurisupporti näol, sai ostetud B osana sealtsamast Raunexsist miski 60.- oli vist teine. Sellel tuli esimese õhtuamise peale niplilt kohe keere maha, et tuli uus nippel otsida (õnneks oli vana nippel normaalne veel) ja üle aasta asi mul vastu ei pidanud, lihtsalt hakkas uuesti lekkima jne. Sai siis Aavest küsitud et palju see originaal siis maksab... oli teine kõigest 79.- ja asi juba kolmandat aastat masinal all.
80quattro

 postitati 23.11.04 17:57
Tsitaat:
Esialgne postitaja rr10
Pärnus saad tihendid kätte 7 EEK/tk.
Vahetamine 175 EE/h kokku umbes 2-2.5 tundi.


Ei usu seitsme kroonisesse tihendisse, olen näinud mitmeidki õnnetuid, kes tulevad lõpuks originaali ostma, kuna on ennem kasutanud ilmselt seda sama seitsme kroonist:(:(
sulps

 postitati 23.11.04 17:55
mis,et siis a ja b osadel no nii väike hinna vahe vä
ranz

 postitati 23.11.04 17:49
Tsitaat:
Esialgne postitaja sulps
ma räägin ka sellest kunagise citymarketist üle tee olevast poest,ise olen kõik sealt ostnud ja mul selline tunne et enamus inimesi ostab sealt ja ma ei usu et kaup jama oleks naguinii sama mis aaves aga odavam aga mõni soovitab siin aavet. muuseas Fxz kus sa vahetada lasid.ja küs. kuidas vahetatakse ega plokikaant maha ei võeta

Seesama ongi Raunex.
Ja päris nii see asi ikka ei ole, et A osa on lihtsalt niisama kallim, sest nimi peal ja B osa on odavam sest on pakendatud kilekotti nt.
sulps

 postitati 23.11.04 17:44
ma räägin ka sellest kunagise citymarketist üle tee olevast poest,ise olen kõik sealt ostnud ja mul selline tunne et enamus inimesi ostab sealt ja ma ei usu et kaup jama oleks naguinii sama mis aaves aga odavam aga mõni soovitab siin aavet. muuseas Fxz kus sa vahetada lasid.ja küs. kuidas vahetatakse ega plokikaant maha ei võeta
ranz

 postitati 23.11.04 16:02
Tsitaat:
Esialgne postitaja sulps
kus see aave täpsemalt on ja miks mojalt ei tasu osta näit. papiniidust reldoriküla vahele keerates on ka üks auto kauplus väidetavalt pärnu odavaim

See kauplus on seadnud oma suuna odavama B kategooria kauba poole, et soovitaks siiski aavet... ning 7.- ei ole ju nende eest palju tk maksta (millegipärast on tunne et see on kuidagi liiga väike nr)
andres

 postitati 23.11.04 14:49
Tsitaat:
Esialgne postitaja sulps
kus see aave täpsemalt on ja miks mojalt ei tasu osta näit. papiniidust reldoriküla vahele keerates on ka üks auto kauplus väidetavalt pärnu odavaim

Aave asub Riia mnt., surnuaia vastas, seal kus Autotall ja Ehitustöötiist (Rent).
Ise soovitaks vist Aavet (usaldusväärsem).
sulps

 postitati 23.11.04 13:50
kus see aave täpsemalt on ja miks mojalt ei tasu osta näit. papiniidust reldoriküla vahele keerates on ka üks auto kauplus väidetavalt pärnu odavaim
rr10

 postitati 22.11.04 13:38
Tsitaat:
Esialgne postitaja sulps
kus ma pärnust need tihendid siis saaks ja kesse vahetaks


Pärnus on Aave kauplus, mujalt ei soovita osta.Vahetatakse Rohu 81.Mehe perekonnanimi on Lilleste.Teeb kodus.Enne pead aja kokku leppima.(u. nädal)Tööd teeb korralikult.
sulps

 postitati 22.11.04 11:40
kus ma pärnust need tihendid siis saaks ja kesse vahetaks
rr10

 postitati 22.11.04 11:39
Pärnus saad tihendid kätte 7 EEK/tk.
Vahetamine 175 EE/h kokku umbes 2-2.5 tundi.
sulps

 postitati 22.11.04 11:38
aga mis oleks vastavad abinõud. mäletan et kui mosse mootorit sai lõhutud siis tuli asjad välja peksta jõhkralt või puurida. muuseas kuidas töökojas vahetatakse ega plokikaant maha ei võeta või mis
eesel

 postitati 22.11.04 11:35
Vahetasin just klapisääretihendi koos õliga ja maksma läks 1600.-
Mootoriks 2,3 (98kW)
Eints

 postitati 22.11.04 11:21
kui on vastavad abinõud siis saab ka ise vahetada...tihendid ise maksavad ca 100-150.- komplekt
sulps

 postitati 22.11.04 11:19
küsimus järgmine, et kui palju maksab klapisääretihendite vahetamine,äkki keegi teist on lasknud neid vahetada. ja kas ise ei saaks neid vahetada(1,8 83kw b3.)

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 57.9% - SQL: 42.1%]