Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
allans

 postitati 02.12.04 12:39
õli mida mootorisse valada peaks ka ikka olema see mida tehas annab
rafaello

 postitati 02.12.04 08:56
Tsitaat:
Esialgne postitaja rafaello
see tähendab siis järelikult, et kui manomeeter näitab ca 1,6 , et siis valetab?



sry et risustan, aga küsimus- palju üldse sooja mootoriga tühikäigul õlirõhk normaalne on. 2 peaks ju ok olema?
mag

 postitati 02.12.04 08:01
Tsitaat:
Esialgne postitaja rafaello
see tähendab siis järelikult, et kui manomeeter näitab ca 1,6 , et siis valetab?
Ei pruugi ju valetada, aga siis on juba rõhk lahja kuna suht piiri peal. Sellisel juhul peaks juba enamus anduritest selle peale reageerima.

Küsimus oli, et kas 5+ bar on palju 1,6 mootorile... kas võib olla mingi ummistus vms.
Külma mootoriga käivitades, kui õlituli ära kustub ~10 sek. möödudes, siis tuleb mingi räige kõrin mootorisse sisse, kestab see mõned minutid - aeglaselt vaiksemaks jäädes. Sooja mootoriga ei ole mitte mingisuguseid sarnaseid sümptomeid. Mootor töötab igati korralikult. Ainult see kõrin külma mootoriga teeb muret:(. Tundub, et läheb aina valjemaks see hääl. Ei saa Kellegile näitama kah minna, kuna kohale jõudes on kõik korras ja vaikne:mad:.
rafaello

 postitati 02.12.04 07:35
see tähendab siis järelikult, et kui manomeeter näitab ca 1,6 , et siis valetab?
mag

 postitati 29.11.04 08:31
Tsitaat:
Esialgne postitaja rafaello
minu teada tühikäigul 1,5-2 bar on täitsa ok.
õlirõhu andur lülitub 1,8 +/-0,2 bar juures, järelikult peab sellest ikka rohkem olema.

Tsitaat:
Esialgne postitaja QUATTRO
Kaks õliandurit peab olema,kohe üksteise all,mingi 4 cm vahega.
mis eesmärk teisel anduril on ja mis paneb "summeri" tööle?
rafaello

 postitati 29.11.04 08:26
minu teada tühikäigul 1,5-2 bar on täitsa ok.
mag

 postitati 29.11.04 08:17
kui palju on normaalne õlirõhk 1,6 mootoril? Kas 5-5,5 atm. on palju? Kas võib mõni õlikanal olla umbes ja kui on, siis kuidas oleks võimalik puhastada?
QUATTRO

 postitati 23.11.04 22:07
Kaks õliandurit peab olema,kohe üksteise all,mingi 4 cm vahega.
mag

 postitati 23.11.04 11:54
Tsitaat:
Esialgne postitaja audifan
millega sa õlirõhku mõõtsid ? Mitmeid juhuseid olnud kui ikka anduri vahetus on aidanud...

mõõdetud sai tavalise mehhaanilise manomeetriga tühikäigul. Esmal proovin siis vahetada rõhuanduri. Kas seal on ainult üks andur või on veel kuskil midagi. Tühikäigul anduri küljest juhtme eemaldamine/massi ühendamine ei andnud mingit efekti.
janar

 postitati 23.11.04 11:00
millega sa õlirõhku mõõtsid ? Mitmeid juhuseid olnud kui ikka anduri vahetus on aidanud...
mag

 postitati 23.11.04 10:53
Probleem endine, oskab keegi aidata?
mag

 postitati 22.11.04 10:33
Linnasõidul probleeme pole, tõukurid ei tiksu, tuli ei anna märku - kas õlivahetus mingi vedelama õli vastu aitaks? Hetkel BP-mineraal.
mag

 postitati 21.11.04 18:52
mul sama jama kui sõita pikalt üle 80km/h. sai õlirõhk ära mõõdetud ja see näitas tühikäigul ~5 ringi - (anduril oli kirjas 1,8bar +/-0,2). Tõukurid kipuvad kah tiksuma hakkama millegipärast.
Kaits

 postitati 20.11.04 21:11
Mul oli kunagi turbo mootoriga 100, sel oli sama pull. Põhjuseks kergelt lömmis karteri põhi - õlivõttur oli viga saanud.
Rain

 postitati 20.11.04 18:51
Tsitaat:
Esialgne postitaja samru
Seal paneb kala õlirõhu kontrollseade. Põhjuseks võib olla vigane andur (2tk) või lolliks läinud elektroonika kellade plokis.


aga õli surve võid ikka igaks juhuks ära lasta mõõta. siis vähemalt süda rahul.
samru

 postitati 20.11.04 18:49
Seal paneb kala õlirõhu kontrollseade. Põhjuseks võib olla vigane andur (2tk) või lolliks läinud elektroonika kellade plokis.
max

 postitati 20.11.04 18:48
Proovin järgi.Tänud.
Rain

 postitati 20.11.04 18:43
kas andurit oled kontrollinud? Või õlisurvet? Kui ei ole lase kuskil mehaaniline kell külge keerata. Siis pilt selge kas andur peetis või õlipump väsinud või ei sa õli kätte.
max

 postitati 20.11.04 18:39
Vahet pole kas külmalt või soojalt kas poole või täis normi õliga
Rain

 postitati 20.11.04 18:38
kas põlema läheb sooja või külma mootoriga? või vahet ei ole.
max

 postitati 20.11.04 18:35
Õli on normis ja vahetasin suvel
Rain

 postitati 20.11.04 18:32
Kas õli normis sees? Millal vahetatud?
max

 postitati 20.11.04 18:29
Jama järgmine. Oman 200 TQ-d millel hakkab peale 3000 pööret õlituli põlema.Ehk oskab keegi öelda millest selline jama.Ma saan aru kui alla 3000-de pöörde tuli põleks siis asi selge et mootor on korv aga sellise varjandi kohta ei oska ma midagi arvata.:(

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 58.3% - SQL: 41.7%]