Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
Audi A4 1,8 l quattro
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: A4TQ[/i] 1,8 20v mootor viib julgelt nii mäkke kui ka mäest alla.Väga hea jõu ja ökonoomsuse suhe.Ise omanud 1,8TQ A4 ja ülimalt positiivsed mälestused :D [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
A4TQ
postitati 11.11.04 20:22
1,8 20v mootor viib julgelt nii mäkke kui ka mäest alla.Väga hea jõu ja ökonoomsuse suhe.Ise omanud 1,8TQ A4 ja ülimalt positiivsed mälestused
margu206
postitati 11.11.04 16:22
Kas see mootor mäkke ikka viib selle auto. Võibolla keegi omab seda isendit? Mis miinuseks võiks olla peale esisilla
Eesti Audi Klubi foorum
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
Audi A4 1,8 l quattro
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
31.5%
- SQL:
68.5%
]